Indlæg af [Max]

    Godaften Tweak :-)


    Har et KÆMPE problem..


    Har lige købt en rs account. Jeg downloader så nogle filer osv..


    Lige pludselig, virker siden ikke.


    Det virker fint hos ALLE andre - enda på min fars computer, der er lige ved siden af mig..


    Hvaaaaaa, hvorfor virker siden ikke hos mig?


    Har prøvet med IE, og FF:





    Forbindelsen blev afbrudt




    Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.





    Forbindelsen til webstedet blev uventet brudt under oprettelse af forbindelse eller data-overførsel. Dette kan skyldes en netværksfejl et sted mellem webstedet og din computer. Hvis problemet bliver ved at forekomme, bør du rådføre dig med dine system-manual, din administrator eller internet-udbyder for yderligere assistance.



    // Maax

    Okay - Så der var sådan en Action pack, til ps2 med 3 spil i tror jeg det var :D


    Da jeg var lidt mindre spillede jeg det der hvor du skulle køre race, eller sådan til psx.. fuck det var griner.. brugte fandme lang tid på det :D

    Ehm. Det julegaver..


    Det for dyrt.


    Og hvad fanden skal jeg bruge en 24" skærm til?


    Mit GFX er jo skod, så hvorfor gør det værre.


    Ja, okay.. du siger dumhed, jeg siger jeg har brug for dem..

    22" - Ja, spille.


    Bare fordi, min familie er ikke specielt rige, så tænkte - venter bare med GFX.


    Ja, har planer om overclocking.

    Når men, eftersom jeg ingen juleønsker har, har jeg besluttet mig for at ønske mig hardware :D.



    Har brug for følgende ting:


    Ram.
    HD.
    Luft køling.


    Hver ting må, koste ca 600 kroner.


    Har også tænkt mig at ønske mig nogle PS2 spil - men hvilke?


    Er mest til sådan noget; Mario, bilspil, Crash (aner ikke hvordan man staver det, men mener det er en ræv eller sådan XD).


    Alle forslag modtages med kyshånd.


    //Máx

    Har fået lidt penge i hånden så skal have nogle nye upgrades :D



    Men, ehm... Hvad for nogle?


    har brug for; Noget luft køling, nyt bundkort, ram, og en ny HD - Ved ikke lige hvordan man finder ud af om den passer ind i min comp :))


    Skal helst ikke blive over de 4-5k :ohmy:


    DDR2 ram - OC Klar, og det samme med bundkort :) - HD Bare en 500GB - ikke noget Raptor halløj..




    Tak.

    Nå, men har sat den lidt ned :( fik en BSOD efter jeg lukkede testen ned :o


    Den er på 3.42 nu, og det jo også fint nok.


    Vil gerne have noget bedre luft køling, Evt, et sæt til under 1000 kroner :o?


    Kun luft.

    Ja, har læst lidt guides hist og her, og vil gerne prøve at overclocke min CPU lidt, bare lige et problem..


    Hvor fan*** Gør man det? Har læst guides omkring det, men intet specifikt om mit bundkort?


    Nogen som evt ved om det overhovedet er muligt på det bundkort eller nogen der har erfaring med bundkortet, evt selv har det og overclocket ?


    Alle forslag modtages med kyshånd :o



    :ohmy:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PrebenP
    Hmm.. Kan det tænkes at det ville være bedre for ydelsen, når jeg spiller, at skifte til 32-bit?


    EDIT: J skifter sq til 32-bit.. For som jeg forstår det, gir 64-bit intet ekstra til de ting der alligevel emuleres til 32-bit.. Og det er alle mine spil.. :D
    Plus, det æder mere end 32-bit, så det er vel næsten for dumt andet?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Ja det gør det så vidt jeg ved, vista er i det hele taget meget krævende :crazyeyes:


    Her er lidt info http://zone.ni.com/devzone/cda/tut/p/id/5709


    32 bit understøtter vist "kun" 4gb hvor 64bit skulle understøtte helt op til 128gb



    I helt gale på den..


    32Bit - 3.25GB
    64Bit - 12GB med den mindste.. ultimate 128GB


    64bit.. lige så mange problemer som i 32Bit.. Det ville være fuldstændig skørt at skifte til 32Bit..

    Har ikke læst alle svar men:


    Tag en quad- Quad er fremtiden, og hvorfor ikke? Hvis du gamer D2 eller wc3 er den nok ligeglad med at det er 2.66GHz og ikke 3.00GHz


    Det ville være skørt at vælge Duo core NU.


    Grafikkort burde du tage HD4870, langt bedre Hvis du Tænker på pris kontrá ydelse. 8)