Indlæg af Dotdk

    Hej


    Jeg ville lige prøve Vista på min maskine men syntes det køre generalt dårligere i ofrhold til Xp....
    syntes da ikke jeg har en dårlig maskine så skulle da køre sådan fint ville jeg sige men når jeg vil spille bla så hakker det en smule som det ikke gjorde i min xp udgave... kan det være jeg har lavet en fejl? gjort noget forkert?
    smider lige et billede så i kan se hva mit system er for noget
    Mit grafikkort er et 7600 gt Nvidia geforce


    Beklager billedet ikke kom på men den er neden under så i kan se det...
    PS først smed jeg det forkerte billede ind skulle være det rigtige nu
    Martin

    Hej alle


    Jeg har formateret min maskine og da jeg har gjort det efter jeg har installeret mit net kort efter det... så når jeg vil installere windows update med service pack og det der så fryser den og ved bare ikke hva jeg gør forkert den har gjort det op til flere gange også selv om jeg har startet forfra nogen gange... Tror dem der sidder hos windows er ved og være træt af og høre på mig har nok registreret mig en 4-5 gange bare idag fordi jeg ikke kan få det til og virke
    håber der er nogen eller en der kan hjælpe mig...
    og nogen gange hvis jeg bare henter sp 1 eller sp2 eler 3 eren for den sags skyld så tager det laaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnngggg tid og installere mere end 30 min



    Martin

    Hej


    Jeg har ledt og ledt og ledt man kan ikke finde den nordbridge i min bios syntes næsten jeg har prøvet alt for at finde den?
    nogen der har samme bundkort eller ved hvor den ligger i bios?


    Martin

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    du skal ikke øndre hverken mhz eller cpu...kun volt til NB og Vdimm/ram voltage....resten burde ikke give et problem


    Er det kun et stæd jeg skal ændre volt eller er det 2 steder??


    Martin

    OKi


    skal jeg så ændre andet end min Ram volt og hetz?
    Kan se du nævner noget med northbridge og Cpu skal jeg også have ændret det nu når jeg er igang?


    Martin

    kan ikke huske hva instillinger min bios havde det er det jeg mente
    altså inden jeg formaterede nu står den på defecult
    hva betyder det når man skriver 5-5-5-15 om sine ram??


    Martin

    Før jeg formaterede havde jeg ikke det problem men der havde jeg været inde i bios og lave noget om men kan jo ikke huske hva ændringer jeg har lavet
    og så læste jeg på nettet at man kunne opdatere sin bios men glemte jo og skrive ned hva ændringer jeg havde lavet
    men det var noget med mine ram mener jeg


    Martin

    Oki hvor meget vil du sige jeg skal sætte mine ram op til i støm? ved de står til Auto men har ikke kassen til mine ram den køre min far med rundt i hans bil men når jeg har oplysningerne kan jeg jo sige hva for nogen ram jeg har
    men det er 4x af ens ram
    skal man så også ændre herz når man ændre volt?

    Hej


    Jeg har hørt nogen snakke om der godt kan være problemer med Asus bundkort når de bruger 4x ramslots...
    Jeg har nemlig et ram problem når jeg spiller Wow og andre spil så stopper den og siger


    The memory could not be "read".


    Jeg har prøvet at:
    Opdatere Bios
    køre memtest


    Memtest er der ingen fejl
    og Bios opdateringen har ikke rettet min fejl desværre
    Håber på nogen kan hjælpe mig


    Martin

    hvordan får jeg min pc til og udnytte det hele optimalt nu har jeg hente 3dmark men skal ligeh ave den installeret så skal der nok komme en test op


    Martin

    Jeg har lige formateret min maskine (igen)


    Men når jeg prøver og udatere windows får jeg


    Opdatering til Background Intelligent Transfer Service (BITS) 2.0 og WinHTTP 5.1 (KB842773) er mislykket


    Har prøvet flere gange og genstarte og med samme resultat


    hvorfor det?? hvordan kan det være??


    Har også oplevet et par gange at der slet ikke kommer noget frem i den boks der kommer up rimelig irreterende da jeg tror windows registrering er træt af og høre på mig når jeg ringer og skal have aktiveret min windows


    Håber der er nogen der kan hjælpe mig


    Martin

    Kan huske jeg havde noget af samme problem men der satte jeg mine herz op på mine ram hvor meget kan man egentlig sætte dem op? vil jo nødig de bare står af


    Martin


    Jeg har 4x 512 ram

    Jeg får en fejl i mit wow


    This application has encountered a critical error:


    ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
    Program: C:\Programmer\World of Warcraft\WoW.exe
    Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:006096AD


    The instruction at "0x006096AD" referenced memory at "0xC6140000".
    The memory could not be "read".



    WoWBuild: 8278
    Realm: Runetotem [80.239.233.54:3724]
    Local Zone: Redridge Mountains
    Local Player: Nuubi,
    Add Ons: AtlasLoot AutoProfitX Ace2 Ace3 LibBabble-Boss-3.0 LibBabble-Class-3.0 LibBabble-Faction-3.0 LibBabble-Inventory-3.0 LibBabble-Zone-3.0 DewdropLib FuBarPlugin-2.0 GratuityLib LibGratuity-3.0 LibRock-1.0 LibRockComm-1.0 LibRockConfig-1.0 LibRockConsole-1.0 LibRockEvent-1.0 LibRockTimer-1.0 LibSharedMedia-3.0 TabletLib Threat-2.0 Waterfall-1.0 WindowLib LibGUIDRegistry-0.1 MapNotes MetaMap MetaMapBWP MetaMapFWM OmniCC oRA2 Postal TBag


    den er jeg ved og være pænt træt af
    er der nogen måder og afhjælpe sådan en?



    Martin