Indlæg af Rumball

    Anchorman: The Legend of Ron Burgundy!


    En af de fedeste replikker er med Brick hvor han siger: "Where did you get those clothes? - At the toilet store?" og så står han og småfniser for sig selv mens de andre ser underligt på ham :D


    Ja det kører på default, jeg tør nemlig ikke selv lege med det :))


    Men hvordan sætter jeg vcore op, for der er vist bred enighed om at min CPU ikke får nok?



    Hvilken 12v? Under W83627DHG eller W83791D? For under den første står der 12.60 V og under den sidste står der kun 3.65 V ud for "+12V"..


    Edit: Att: screenshot af HWMonitor på min pc

    Type: Blend - stress CPU and RAM Min: 8 Max: 4096 InPlace: No Mem: 1791 Time: 15
    CPU: 2669MHz FSB: 333MHz [333MHz x 8.0 est.]
    CPU: 2669MHz FSB: 333MHz [333MHz x 8.0 est.]
    12-06-2008 20:16 Beginning a continuous self-test to check your computer.
    Press Stop to end this test.
    Test 1, 4000 Lucas-Lehmer iterations of M19922945 using 1024K FFT length.
    FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4
    Hardware failure detected, consult stress.txt file.
    Torture Test ran 0 minutes 4 seconds - 1 errors, 0 warnings.
    Execution halted.


    FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4
    Hardware failure detected, consult stress.txt file.
    Torture Test ran 0 minutes 7 seconds - 1 errors, 0 warnings.
    Execution halted.







    Hvad betyder dét, er det slemt? 8o

    Min CPU når op på 51 grader før PC'en crasher og genstarter. Godt nok har jeg ikke helt vildt styr på computere, men en CPU burde da kunne holde til meget mere end 51?


    Jeg var begyndt at spille noget Counter Strike 1.6 fordi det ikke crashede, men det er det begyndt at gøre fra i går af. Er det sammensætningen af mit hardware der kan være problemet, altså at noget af det ikke er kompatibelt med resten?

    Her er det jeg kune fiske frem om trolden


    ASUS Commando bundkort
    Intel Core 2 Duo E6750 2,6 GHz
    2 x 1GB DDR2 800MHz Kingston Value RAM
    Geforce 6800 GS
    240GB Maxtor 6V250F0 harddisk
    NorthQ 400w PSU


    Hvis der er andet i skal have at vide, name it!




    Edit: Skulle lige have e-mail notifikation på :))

    For et halvt år siden skiftede jeg al indmaden ud i min pc undtagen harddisken fordi mine spil hele tiden crashede (counter strike: source, football manager 2008). De første 2 måneder derefter kørte spillene næsten uden problemer og de crashede max 1 gang om ugen hvor de crashede 1 gang om dagen før.
    Pludselig begyndte spillene at crashe oftere igen og nogle gange 4 gange på en dag (som svarer til det antal gange jeg åbnede spillene) og de fleste gange havde spillene kun kørt i 5 minutter.
    For nogle dage siden besluttede jeg derfor at formatere og installere windows igen. Det foregik uden problemer overhovedet, men så da jeg skulle til at spille counter strike: source igen crashede spillet efter 5 minutter. Jeg prøvede at åbne igen bare for at se om det var en enlig svale, men det var det ikke, og igen gik der ikke mere end 5 minutter før spillet crashede igen. Jeg tænkte lidt over om det kunne være noget af indmaden, så jeg tjekkede lige engang og så at min strømforsyning kun havde et 20-pin stik til bundkortet og jeg gik ind og bestilte et converter-stik fra 20-pin til 24-pin. Det fik jeg i går, men havde ikke tid til at afprøve det, så jeg prøvede lige her for en times tid siden. spillet crashede så (selvfølgelig) efter max 5 minutter. Jeg er virkelig frustreret da det er mit absolut favoritspil og jeg har ikke råd til at købe en ny pc igen, så jeg håber at der er nogen herinde, der kan hjælpe mig.


    Hjælp, så giver jeg en øl eller to :cheers: hehe



    PS: Ved ikke engang om det er off-topic, hvis det er så vær venlig at sige hvor jeg så skal oprette :9xo