Indlæg af vandmand

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    intern ekstern er hvad du selv synes er bedst for dig og hvor meget plads du har i kabinettet. Jeg ville til hver en tid vælge intern.


    Bygge selv er sjovest og man kan helt selv vælge sine dele, men et komplet kit er nok billigst og så ved man at man får alt nødvendigt med. Som nybegynder er komplet kit ideelt


    XSPC er et ganske udemærket kit!


    okay - er der ellers andet du/i kan anbefale som alternativ til en nybegynder?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon


    Ikke til at sige da der er for mange faktorer der spiller ind. men bare hold den under ~65c. Husk på den aldrig blir så varm under normalt brug, som den gør når der kørers orthos eller prime.


    de der ~65c, er det core temperaturene, eller... ?

    Hey tweakers!


    Har bare lige et par hurtige spørgsmål angående vandkøling.


    - skal man vælge eksternt eller internt(?)?


    - skal man bygge selv, eller købe et komplet kit, og hvad er billigst?


    - kan det betale sig at købe et kit til under 1000,- kr.? (her tænker jeg på "XSPC X2O Pro")

    Quote

    Men jeg kan godt se, det kan være et problem, hvis du er i besiddelse af 2 Geforce-kort og gerne vil køre SLI :9xo


    præcis, det var grunden til jeg skiftede mit gamle msi p35 platinum bundkort ud =/
    men hvis det ikke kan lade sig gøre, så er det jo bare ærgeligt.. tak for hjælpen alligevel!


    har lige et enkelt spørgsmål til: hvad burde temperaturen ligge på under load? (m. luftkøling naturligvis)

    Dawsdaws :)


    Nu har jeg søgt rundt omkring i et pænt stykke tid, men synes nu ikke lige, jeg kan finde noget svar på mit spørgsmål.. Så... mit spørgsmål til jer er om det er muligt, at OC'e min q6700 til omkring 3ghz med disse specs:


    - motherboard: msi p6n sli platinum
    - ram?(ved ikk' om det har noget at gøre med det): 2x2gb corsair xms2 ram
    - cpu fan: og så er jeg næsten sikker på det er en Noctua NH-U12F (nf-s12-1200)


    Ved ikke om i har brug for flere oplysninger, i så fald så spørger i bare :) Hov.. skal i øvrigt også lige nævnes, at min cpu idle temperatur (2,66ghz) ligger på omkring 46-47 grader.


    Tak på forhånd =D