Indlæg af kallberg

    Jeg holder på alt 90'er musik.. Så køb All 90's.. ;)


    Der finder du bland andet I've been thinking about you - London Beat --> Musik videoen


    Ellers som en anden sagde.. Downtown Boys - Infernal... Men man kan jo blive ved!! =)

    Super og alligevel ikke.. Men nok mere mit problem... Der følger en diskette med til mit bundkort (Intel DP35DP) Men smed jeg ud da jeg ikke kunne bruge den (i første omgang), så nu fandt jeg ud af at jeg skulle bruge den alligevel.


    Hvor kan jeg få fat i den forbandede .inf fil eller kan man bruge andre.. Har prøvet med nogle jeg fandt...!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Du kan bruge programmet nLite til at lave en kopi af din Windows XP disk, hvor der er integreret SATA-drivere på. Der er guides rundt omkring på nettet om hvordan det fungerer.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af kalyt
    Men vis det ikke er blevet nævnt kan du så ikke bare dele din HDD op i partioner eller det der frække med at boote vista fra en USB kæp...


    Brition ->Jeg har ikke fulgt en guide.. For har ikke lige kunne finde nogle. Men på den måde jeg lavede det virkede det ikke..


    kalyt ->Jeg har delt min harddisk op i to partitioner og prøvet at følge en guide, men så kommer jeg til det punkt hvor jeg skal installere XP og så kan jeg jo ikke komme videre pga. jeg intet floppy drev har.

    Hey..


    Jeg har vista som det første, men da der er nogle spil der crasher og ikke helt virker, vil jeg gerne have XP som 2. prioritet.
    Men jeg har det "problem" at det skal installeres på min sata, men jeg kan ikke sætte noget flobby/diskette-drev til pga. mit bundkort. Jeg har prøvet at lave en slipstream med nLite, men det virkede ikke på den måde jeg gjorde det.


    Håber i forstår hvad jeg mener =)


    Har I nogle forslag??