Indlæg af SenZer

    Uden at have skrevet i tråden. Nu da der bliver kastet med æbler og pære.


    Svend bent. Du kommer UTROLIG arrogant ind i tråden og at alle andre tager fejl og ikke ved noget.
    Jeg tror hvis du havde skrevet dit indlæg på en helt anden måde så vil du også se at folk ikke vil virke tosset.


    Jeg har ikke svaret her inde med føler mig enlig provokeret af dig.


    En anden ting er at man altid kan sige at alt skal skiftes ud. Men som man læser det vil op bare se om der noget han kunne købe som vil gøre computeren bedre. Og der vil Grafikkortet helt klart være nummer 1.
    Jeg kan ingen gang forstå hvorfor man skal bruge din metode. da man godt er klar over at cpu er ved at være gammel.
    Den kan self bruges hvis man har en "nyere" cpu hvor man gerne vil finde ud af om lagget er pga cpu eller andet.

    Hej der ude :)


    Min Far står og vil gerne have en ny computer. En bærbar
    Han vil gerne at det bliver en Asus. hvor der er også er nummer pad i siden.
    Han bruger kun computeren til mail, skrive regninger osv
    SSD er et krav.


    Er der nogen som har set et godt valgt? :)

    Quote

    Lad os nu liiiige vente på at spillet faktisk er færdigt før at vi bruger det til nogen som helst form for Benchmark. Mange spil er utroligt CPU intensive i dag - specialt strategispil, da der er så meget data at holde styr på. :)

    Jeg var til gamescom. i år. hvor vi bagefter var til "møde" med dem som laver star citizen



    Der blev der fortalt at de var i samarbejde med intel med at få deres cpu. og på rigtig mange forums skriver folk spillet kan tag alle de kerner som du smider efter den. nu ved jeg ikke om du har prøvet spillet?


    også skriver de at Core i7-5960X 8-Core 3.0GHz er nødvendig hvis du vil køre ultra

    Ja det ville være det nemmeste, men ikke lige sådan til :P


    Jeg ved det der er forskellen er hvor stor musen er men aner bare ikke forskellen på størrelserne.

    Quote

    Det eneste jeg kan anbefale dig, er at gå ned i din lokale computerpusher butik, og afprøve forskellige mus. Vi kan anbefale 40 forskellige mus, som i sidste ende alligevel bare er mus vi selv har eller har haft, men derfor er det ikke sikkert at de mus passer tidl dig.


    Så gå ned i el-giganten, bilka, power eller hvad du har af butikker omkring dig, og prøv de mus de har.

    Desværre har ingen den mus som jeg vil have så har ingen steder at prøve den

    Jeg har lige købt der inde. og snakket med deres livechat.masser af hjælp. og ingen problemer med at få koden til at virke.



    Quote

    Så vil jeg også lige slå et slag for, at grafikkortet ikke nødvendigvis er den vigtigste komponent i computeren. Det er et misforstået koncept, der i de fleste tilfælde kun gør sig gældende, når man vil spille alle nye AAA titler på højeste detaljegrad. Rigtig mange spil drager god nytte af en kraftfuld CPU, der også er den komponent, der bliver skiftet færrest gange.

    Nu er det vel også AAA titler som der kommer flest af. så derfor er GPU vigtig. Og hvis han køber en 6600 så er han godt stillet. Pånær hvis han vælger at spille sådan noget som star citizen, som er vildt Cpu sulten. men også vildt Gpu sulten.

    Grunden til jeg tænker SLI er fordi mange gange så har folk ikke råd til et 1080. derfor køber de et 1070 også hvis man mangler power så har man muligheden for at købe et til 1070 og få mere power.
    Ellers står du og skal sælge dit 1070 for at så købe 1080
    Jeg har ikke læst en masse test så ved ikke hvordan det køre med 1070. men de omtalte at sli var mærkbart forbedret. og da jeg har en ven som køre 770sli som køre vildt godt vil jeg formode at det kun kan blive bedre.


    Personligt vil jeg også helst have 1 single kort. Men desværre er over 5k bare helt vildt meget :wacko:

    Grund til jeg siger 1070 er fordi han selv siger at han vil senere købe en 4k skærm.
    Og hvis det er er at han mangler power kan han altid køre sli.


    Hvis han køber 1070 og der ikke er nok power til 4k så har han altid muligheden at køre SLI som har kørt super! på 770 og hvad de siger så er det bleven endnu bedre.

    Jeg synes bare jeg mangler de normale 2 knapper. også fordi jeg kan hvile min tommeltot. :)
    Jeg har enlig aldrig rigtig været glad for min G9X. men har nu brugt den i så langtid at jeg bare har vænnet mig til den :)


    Jeg har nemlig en ven som købte en Zowie. og han siger det er den bedste mus han nogen sinde har haft. og jeg ved han har haft rigtig mange.
    Men der er jo så mange forskellige størrelser :P

    Personligt synes jeg det er mange penge uden at have et 1070 i computeren. da grafikkort er det vigtigste i en computer.
    Hvis du har et 1070 så du bedre sikkert når de nye spil kommer ud. og hvad jeg forstod er det kun 1070 og 1080 som har SLI


    så du kan ingen gang køre SLI på 1060 hvis man mangler lidt mere power


    https://www.scdkey.com/microso…al_1227-20.html?&site=com



    der er windows 10 til en god pris. har lige lagt det på en vens computer på en usb stick

    Kikker lidt på en ny mus. pt har jeg en logitech G9x


    Jeg har kikket en del på Zowie. Men der er så mange modellere. så kan virkelig ikke finde ud af hvilken en der passer til min hånd. Desværre er det jo sådan at service er en by i rusland. når vi snakker om computer butikker. så det er jo umuligt at prøve at holde ved musen.


    Jeg har en mellem stor hånd.


    https://www.komplett.dk/produc…ie-by-benq-fk1-gaming-mus