Indlæg af jesperc

    Hey alle på tweak!


    her til aftes stødte jeg på et underligt problem på min lidt gamle computer, som har bundkortet gigabyte GA-EP35-DS3, den internet port som sidder på bundkortet hvor man plejer at sætte et normalt netkabel i, den virker simpelthen ikke mere! hvad kan der være galt?
    har prøvet alt :( nye drivers, enhedslisten ved at slette lan tingen, at formatere :S osv..

    Hej Ezistef, du skal huske og skrive at du har det samme til salg på andre sider fx HOL, Tweakup osv.


    Kunne du eventuelt tænke dig at bytte med 2x2 GB blokke ddr2 ram? på 400Mhz? Nanya Technology pc2-6400 eller noget med i den retning ;)
    har du et præcis link til dine ram med informationer osv, oplysninger :D


    Edit: Har ikke brug for dem alligevel, sry

    hej alle på tweak, jeg er løbet ind i et problem med mit logitech G15 tastatur, alt lyser i tastaturet men ingen af tasterne virker :( og mister jeg ikke garantien på den hvis jeg begynder at skrue den op?
    nogen som har det samme problem eller lign. ?

    Hey tweakers! :)


    i kender vel alle sammen den lille klassiske mp3 afspiller med et lille LCD display osv.. hvor kan man få fat i sådan en fætter?


    det er fordi jeg tænker på at lave en lille "musikvogn" og så skal der jo bruges en lille enhed med musik på :) så bare smække den på til forstærkeren og så ud i højtalerne :)

    der er intet powerleveling sites som er sikre..


    men du kunne jo tjekke mmowned ud bare google dem og lav en bruger og så ind under forummet og så gold reviews,, der er også andre WoW badass ting derinde.. hej hej

    Så er alt O.K!


    Snupper og får fat i de nævnte ting snartest muligst,


    Asus P5Q Premium
    Corsair 750w
    9800 gtx
    og 4Gb af dem XMS2 moduler :)


    lukker og slukker tråden!


    1000, 1000 tak alle sammen for hjælpen!

    Tak for alle svarene !


    Til proctie - Ja jeg har DDR2 ram :).


    til overgaard - Et maks beløb vil være omkring 1000-1500
    Der skal være en IDE ting til en gammel harddisk :*) har 2 sata drev, har heller intet lydkort så 7.1 vil være nice;)
    Mine noname - elixir ddr2 ram kører 400Mhz ifølge cpu-z

    Hey alle!


    sad og tænkte på om hvilke dele jeg skulle bruge, hvis jeg ville opgradere min computer sådan den kunne køre SLI.


    mit setup lige nu ser sådan ud:


    Q9300 Quad-core
    Nvidia 9800 GTX 512MB ram - Inno3d
    Gigabyte - EP35-DS3
    Og 4gb elixir ram
    og en Rasurbo 530 watt PSU.
    --------------------
    Jeg vil gerne købe følgende
    et 9800 Gtx mere til SLI
    ny strømforsyning - tænkte på en Corsair 750w til at trække begge Grafikkort.


    Det jeg skal have hjælp til er hvilket Bundkort jeg skal have, jeg har ledt og har fundet nogle stykker men jeg fatter nada af det ;) skal have et bundkort til Socket 775 LGA og som kan køre SLI.


    Tak for forhånd! :)

    Er det muligt at få en i format: 1680 x 1050 pixels (Widescreen)?
    Kunne godt tænke mig at have en som baggrund :)

    Ahaha nice tidspunkt at lave tråd på :D 13:37 :D.. har et par stykker her :P


    Brummer brumbassen, fordi de ikke kan teksten?


    Hvis majsolie kommer fra majs, hvor kommer babyolie så fra?


    Hvorfor desinficerer de nålen, inden en døsdømt får sin sprøjte?


    Hvordan ved man, at det er på tide at få stemt sin sækkepibe?


    Hvordan skriver man 0 med romertal?


    Hvis svømning er sundt, hvorfor ser hvaler så ud som de gør?


    Hvorfor skal man trykke "START" for at lukke for Windows?


    Hvis en synkronsvømmer drukner, skal den anden så også gøre det?


    Hvor lang tid vare et boligkvarter?


    Kan ordblinde falde i staver?


    Hvad kalder man en kaffepause på en tefabrik?


    Hvor hurtig er mørkets hastighed?


    Hvorfor skal man have en aftale for at besøge en synsk?

    Hej alle på tweak!


    jeg er gået hen og fået et problem med min computer, efter den har loadet windows der hvor dem blå tingester kører frem og tilbage går den bare i sort skærm :(, skærmen lyser stadig grønt ligesom at der er et signal!
    det hjalp før at jeg bare tog min ekstern harddisk ud af usb stikket, men det hjælper ikke mere :(


    håber der er nogen som kendfer til dette problem, hilsen Jesper.

    Der er snakke om en Celeron på 2.53Ghz. Kan ikke lige huske andet om den. :)
    den arctic cooling ser faktisk fin nok ud + den er billig :) så det kan være det bliver den

    Hey tweakers derude!


    min far skal ha' en ny CPU køler til hans pc, fordi han syntes den stock fan som er på larmer for meget.
    har ingen ide hvilken en han skal købe, så ville lige høre hvad i syntes han skulle anskaffe sig.


    Bundkort : http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=P4i65GV&s=478
    = Socket 478.


    ps, det behøves ikke være den vildeste high-end luftkøler, det skal bare være en lille køler som kan holde cpu'en kold.


    hilsen Jesper.