Indlæg af elijd

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Falkenberg
    Det er godt nok billigt. Jeg har en kami der har tænkt sig at købe sådan en cpu. Bare en skam han ligger og sover nu. Så må vi se om der er en imorgen :)


    Bare rolig. Udover der er to stk., så lader jeg den lige stå til lørdag aften, i hvert fald.

    Der er fra dags dato (24/09-2010) en CPU tilbage tilbage!
    Det er først til mølle nu - 800,- plus porto og andre leveringsomkostninger


    Som overskriften lyder, har jeg flg. til salg:


    2 stk. AMD Phenom II X4 965 (C3 stepping)


    Det er en lidt kringlet historie bag dem, men kort sagt, er det to "prøvevarer" jeg har fået anskaffet (i forbindelse med netcafé), men har fået et bedre tilbud nu.
    Kvittering er selvfølgelig eksisterende, med 3 års garanti på - købt i august.


    Kan afhentes i Roskilde.
    Forudsat køber betaler fragt, kan den sagtens sendes med PostDanmark - dette sker kun ved forudbetaling. Husk der også skal betales for indpakning. Har du specielle ønsker om, hvordan den skal transporteres, så har jeg intet imod, at efterleve disse forventninger til forsendelse - så længe alt foregår på købers egen regning.

    E8400 SLAPL, C0
    Alder har jeg glemt.
    Købte den for nogle måneder siden her på sitet, uden garanti, af puma99dk og den har virket som den skulle.
    Tidligere ejer havde den overclocket, inklusiv mig selv til tider (har haft problemer med støj, så har declocket igen).
    Der findes ingen stockkøler, ingen kvittering, ingen boks eller noget med. Ang. post, ved jeg ikke hvad jeg gør på stående fod. Har brugt alle mine små etuier, så får lidt svært ved indpakning. Har kun skjold til bagsiden af CPUen.
    Befinder sig i Roskilde.


    Jeg leder i øjeblikket efter et kabinet (stadigvæk, hehe), så hvis du har et stående, der er noget værd, smid navn på det og jeg vil måske overveje en byttehandel. Jeg er meget kræsen. :-D


    OBS: Flg. gælder kun ved afhentning, og inden for d. 20-22.
    Hvis nogen skulle sidde med en E6750 eller E6850, som gerne vil bytte, er det måske muligt, hvis der bliver smidt en håndøre oveni (skal bruge en middelmådig CPU til flashing.. skidt at have 4 stk. E8400er i huset og et bundkort, der skal flashes, før den magter E8400, hehe).
    Hvis du har andet at bytte med, kan det måske godt gøres.


    Byd løs. :-)


    Oh, jeg glemmer at nævne, at jeg tager fra Roskilde til Svendborg d. 22. (via Nyborg - med tog/bus), hvis nogen potentiel køber bor på vejen, kan jeg godt medbringe CPU.

    Efter en weekend i Jylland med computertræf, fik mit hold og jeg tilkæmpet os nogle præmier, trods det kun blev til en 3. plads i B-turneringen.


    Der er tale om flg.:


    5x
    Norton AntiVirus 2009 Gaming Edition
    1 års abonnement.
    CD-ROM udgave.
    Uåbnet.
    Link til produkt


    Da jeg ikke rigtigt ved, om folk overhovedet er interesseret i sådan noget her, undlader jeg HBO. Er højeste bud dog ikke tilfredsstillende, reservere jeg retten allerede nu, til at afblæse handlen, desværre.
    Der er ikke kvittering, da det som sagt er præmier. Jeg vil dog skyde på, at Norton leverer support alligevel.
    De kan hentes i Roskilde, eller sendes med posten, på købers regning.


    Mvh
    Kristin