Indlæg af sol_jakobsen

    Quote

    Originally posted by noxon
    60 grader er jo heller ikke lige det bedste til at oc.. og 85grader, slet ikke.
    Ellers må det være en mandags model


    ja. tror også jeg er kommet frem til at det er en mandags, eller en dag der kommer før mandag... model...

    Quote

    Originally posted by Sajmon
    Hvis kØLeprofilen bliver varm, er det jo blæseren som ikke er god nok til at fjerne varmen fra den.


    Forresten kører du ikke 420FSB, men 210FSB og 420DDR. :D


    yes mht ddr... blæseren er mere end god nok, den blev varmere med std køleren.... kan bare ikke forstå den ekrtreme varme udvikling

    har et 9800pro med et kæmpe køgleprofil og en 80mm blæser... kortet bliver op til 85 °C ved max load, jeg kan kun få kortet op på 390 på coren uden der fremkommer fejl i ati tools test. og det er lige meget om det lige er når computeren starter op (dvs at gpu temp er ca 60°). kontakten mellem køgleprofil og gpu må være god nok da køgleprofilet bliver mega varmt..... hvad er der lige galt her?

    har prøvet at køre dual channel på mit soltek nf2. den køre også helt stabilt, men hvis jeg så genstarter vil den ikke starte op igen.... har haft et andet soltek nf2 motherbord, med andre ram der havde det samme problem, er der nogen der ved hvorfor, eller har en løsning på det?

    som overskriften siger... nogen der ligger inde med et gammelt 9800pro/xt kort. skulle gerne bruge et, men gider næsten ikke bruge 998kr på et nyt.


    nb: et 6600gt eller ligende kan selv. også bruges....

    er der nogen der kan finde/ eller har set en test på Videoseven V7 W19PS skærmen? er int. i at købe sådan en da TN panel teknologien ikke opfylde rmine krav....


    edit: ups forkerte forum, må gerne flyttes.....

    er der nogen der ligger inde med en fladskærm mellem 17 og 19 tommer med min 20 ms opdateringstid. evt. med en enkelt eller 2 pixel fejl. prisen skulle gerne ligge mellem 800 -1500kr. afhængig af skærm selvfølgelig...


    EDIT: en 15 tommer kan også have int. hvis den er uforskammet billig :)

    http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=120752


    Sælges for 5370kr… det var det jeg gav for den. Den er 7 dage gammel, og jeg kan nå at sende den retur indtil på fredag. Men hvis nogen i århus området er int. I at komme og hente en helt ny billig bærbar er det nemmere for mig end at sende, og billigere for dig.



    Product Description Acer TravelMate 2353LCi - Celeron M 1.5 GHz - 15" TFT
    Dimensions (WxDxH) 33.6 cm x 28.2 cm x 3.5 cm
    Weight 2.8 kg


    System Type Notebook
    Built-in Devices Stereo speakers, wireless LAN aerial
    RAM 512 MB (installed) / 1 GB (max) - DDR SDRAM - PC2700 - 333 MHz
    Hard Drive 40 GB
    Optical Storage CD-RW / DVD-ROM combo - integrated
    Display 15" TFT active matrix XGA (1024 x 768) - 24-bit (16.7 million colours)
    Graphics Controller Intel 852GM
    Audio Output Sound card
    Telecom Fax / modem - 56 Kbps
    Networking Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g
    Input Device Keyboard, touchpad
    Battery Lithium Ion
    Average Run Time 2 hour(s)
    Operating System Microsoft Windows XP Professional
    Manufacturer Warranty 1 year warranty



    Details



    General
    System Type Notebook
    Built-in Devices Stereo speakers, wireless LAN aerial
    Width 33.6 cm
    Depth 28.2 cm
    Height 3.5 cm
    Weight 2.8 kg
    1 ( 1 ) x CardBus - type II
    Interfaces 3 x Hi-Speed USB - 4 PIN USB Type A
    1 x network - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45
    1 x modem - phone line - RJ-11
    1 x display / video - VGA - 15 pin HD D-Sub (HD-15)
    1 x audio - line-In - mini-phone 3.5mm
    1 x audio - line-out/headphones - mini-phone 3.5mm
    Operating System / Software
    OS Provided Microsoft Windows XP Professional
    Software Drivers & Utilities, Adobe Acrobat Reader, Norton AntiVirus, Cyberlink PowerDVD , Acer System Recovery, Acer Launch Manager, NTI CD-Maker, Acer eManager, Acer Disk-to-Disk Recovery

    har handlet der for MANGE penge mange gange, altid top sevice, samt rma, har endag fået byttet en amd cpu indsmurt i kølepasta (ikke in a box), det gør de normalt nu ikke efter deres politik...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TNT
    Den du linker til virker ikke medmindre du har Bluetooth i din mobil.
    Og det kan jeg ikke lige se at den har.
    Det er en Samsung e610 du har eller hvad?


    nope sony erricsson t610, skulle mene den har bt.....
    men det er mere om der er noget andet mærkeligt man skal være opmærksom på mht. køb af bt. adapter?