Indlæg af Cas123

    teoretisk set er det jo "Bare" en bil nøgle i skal have fat i og så lave det så den lyser istedet for låser op, dette kan man købe i Thansen, en lille centrallås, menere det koster 200 kr,


    hvis man holder knappen inde på bilnøglen, skal modtageren å bare have installeret en diode eller lign..

    okay, billed, dog ville jeg lige hive det gennem photoshop eller lign, for at lave huden mørkere, evt, lave baggrunden lidt sløret, for at sætte fokus på Morfar og Marie :)

    hvis i kan vente til jeg er hjemme så kan jeg lige bikse lidt samme i mit Photoshop, har før lavet bannere så hvis der er nogen specielle ting i vil have med, eller er det fri fantasi, ala Enith? :ph34r: :boxing:

    nu det ikke meget jeg har af forstand på Hardware, men det jeg ved er at det der er for dyrt i forhold til hvad du får, prøv evt, at søge efter ny computer, eller lign, oppe i hardware foummet :)

    efter jeres lille snak så lyder det til at antec er bedst, og umiddelbart er det os den jeg selv er mest lun på da min computer står så der ikke rigtig er mellemrum mellem siden samt bag og væggen


    og mit nuværende kabinet, kan ikke klare det, da mit hardware bliver 53 grader bare computeren står og kører :boxed: :ph34r:

    prøv at kigge på fil navnet, evt. finde en tidl version af filen.


    Sådan redder du Word-dokumenter
    Sørg for, at pc'en viser skjulte filer og mapper: Gå i Stifinder > Funktioner > Mappeindstillinger > Vis. Sæt prikken ved Vis skjulte filer og mapper.

    Gå nu i C:/Dokumenter og indstillinger/<brugernavn>/Programdata/Microsoft/Word/ eller i C:/Dokumenter og indstillinger/Lokale indstillinger/Temp


    Led nu efter filen, der rummer dine data. Kig for eksempel på, hvornår filen er blevet gemt. Når du finder en fil, som kan indeholde dine data, så prøv at åbne den i Notesblok, som du finder i Start > Alle programmer > Tilbehør.

    nope, jeg kører spiller i 1280x1024 uden problemer med en 17" skærm,


    men prøv evt at afinstallere eller kontrollere at dit skrivebord kører i den opløsning, evt sætte den ned, prøv dig frem, med sådanne ting, så ligepludselig virker det ;)

    ja ja, uheldig som jeg er så har jeg desværre skulle bruge de penge jeg havde på andre ting.


    så jeg vælger at tage et par ting ad gangen så jeg starter med Kabinettet.


    jeg har pt et micro ATX agp mobo.


    så kabinettet skal kunne "holde" både micro og alm ATX, samt køle godt,


    og er selv kommet frem til disse


    Antec Nine Hundred
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=250311



    NZXT HUSH Classic Series
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=384836


    men hat i noget bedre sig frem, pt har jeg to Harddiske og en dvd afspiller regner med at den nye com skal have en dvd brænder mere og evt en til harddisk.


    samt have plads til evt ændringer, så jeg ikke bare fyre 700 kr af på ingenting :)

    nå jeg prøvede lige at spille playstation med mus og keyboard, og var mystisk, men kan lade sig gøre, dog foretrækker jeg stadig pc.


    SeePee; det koster da penge at melde sig til den online shop, ihvertfald som jeg har forstået det, så udgifter til internet, shoppen, nogle af tingene til spil, hvor med pc der nøjes man med internettet, da resten er gratis :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JosyBoss
    Er enig i at konsoller mest er til sportsspil og bilspil... men man kan jo netop tilslutte keyboard og mus så det bliver noget andet. Men om det fungere optimalt er jeg så ikke klar over...


    Jeg har nu aldrig prøvet, men kan da lige prøve, når jeg kommer hjem, her på mandag :)


    men igen, så er pc at foretrække, i mit lille univers, da den kan forbedres, man kan hente en masse ekstra ting, uden at det koster noget, samt man (nogen gange) får lov til selv at ændre på ting i spillet. :ph34r: :pokey:


    det blev oprindeligt udviklet til konsoller, så, jeg vil mene at de klare det skide godt, dog, har jeg selv, ikke vildt meget lyst til at sidde med en kontroller i hånden, da mus og keyboard, giver en meget bedre følelse med spillet,


    kontrollere, (konsoller) er kun til spil som Fifa, mm. syntes jeg.