Indlæg af ocubit

    det virker lidt sjovt at der er et mande tegn ud for alle "usernames" men så kan man da se om der en gang skulle forvilde sig en girl herind



    EDIT:


    weeeeeee 3 posts i træk.
    Bit Phreak rulez :P

    hvilken "ring"


    jeg har lige luret lidt i koden. og det skulle være #e2e2e2 farvekoden så jeg ved sku ikke lige hvad der er galt. og ja jeg har ondt i hovedet

    hey mister tweak kan du ikke lige fortælle mig farvekoden for baggrunden så jeg kan få mit signatur billede til at passe ordentligt. hvis jeg bare tager et screenshot og sætter det ind i photoshop og tager farven derfra er den på #E2E2E2 men det er lidt forkert der er en lille forskel på mit sig. billede og så baggrunden hvis jeg sætter den til den

    Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Nu kan jeg stadig se det gamle forum, og der står der 123 posts.



    så må der være sket et eller andet for længere tid siden. har bare lige først opdaget det nu.


    men skidt da med det. så må jeg da bare poste noget mere i gen :))

    hmmmmm der hvor der står hvormange pots man har lavet passer ikke mere ved mig. før det nye forum havde jeg omkring 500 - 600 posts nu har jeg kun ca 120

    ps. adddddddr mit nye logo bliver grimt med den bg farve. det skal jeg da vist lige fixe. og det med at det tog lang tid var åbenbart kun første gang

    slap af man den skulle loade meget i forhold til det gamle når jeg skal poste eller reply på noget. men kan jo self godt ske at det kun er når det er nogle nye grafik elementer osv. det var nok det jeg først lagde mærke til.


    en anden ting er hvis man qouter en anden og den hvide tekst kommer er det lidt svært at læse den hvbis man er fuld. teksten er lidt lille. if u know what i mean!


    og ja stavefejl er gratis i dag. jeg er lige kommet hjem fra en "lille" bytur