Indlæg af Slakke


    CPU og MB er fra april 03 og har ikke rigtigt Været OC, da jeg ikke rigtigt har nerver til det, men jeg har da prøvet lidt og fik den uden problemer til at køre 210 x 11 så altså 2,3 ghz og det var før Aerocooleren og den er fra sidste år


    Jacob

    Følgende sælges grundet opgradering (hvis jeg får nok for det)


    MB: Abit AN7 uGuru nForce2


    CPU: AMD Athlon Barton XP 2500+/333 1,8Ghz


    CPU Cooler: Aerocool HT-101


    RAM: 2x512 Corsair PC3200 DDR400 - CAS2, CMX512-3200C2


    PSU: Antec True Blue 480Watt


    GFX: MSI GeForce FX 5950 ultra 256mb


    HDD: Maxtor +9 Fluid ata133 120GB


    Eller det hele incl. no-name Kabinet, Keyboard og trådløs mus. HBO 2500,-


    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis det kun er få af tingene der bliver budt på.


    MVH


    Jacob

    Ja det ser godt nok ikke ud til at det kommer til at gå samlet, men jeg giver det nu alligevel et par dage,


    Men i er velkommen til at give bud på de enkelte dele og hvis der ikke er sket noget mandag, Kigger vi på det.



    Jacob

    Maskinen Indeholder følgende:


    MB: Abit AN7 uGuru nForce2
    CPU: AMD Athlon Barton XP 2500+/333 1,8Ghz
    CPU Cooler: Aerocool HT-101
    RAM: 2x512 Corsair PC3200 DDR400 - CAS2, CMX512-3200C2
    PSU: Antec True Blue 480Watt
    GFX: MSI GeForce FX 5950 ultra 256mb
    HDD: Maxtor +9 Fluid ata133 120GB


    Det er den maskine jeg bruger PT.


    sælges grundet nykøb virker 100% kan selvfølgeligt ses køre hvis evt køber bor i nærheden


    jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge


    men lad os i det minste se hvad i mener sådan en fætter er værd


    Jacob


    Maskinen befinder sig i Hvalsø nær roskilde

    Hej Alle


    Jeg er ikke sikker på dette er det rette forum , But here goes :))


    Jeg har 2 maskiner sat op i netværk og de deler en Adsl forbindelse og det virker fin, det eneste problem er at jeg på den ene maskine ikke kan sende emails jeg kan modtage dem fint men hvis jeg prøver at sende dem for jeg følgende fejl


    The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'xxxxx@xxxx.dk'. Subject 'test', Account: 'paul.get2net.dk', Server: 'smtpserver.get2net.dk', Protocol: SMTP, Server Response: '550 5.7.1 <xxxxx@xxxx.dk>... Relaying denied', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC79


    Er der nogen af jer der har en anelse om hvad der kan være galt?


    Mvh


    Jacob