Indlæg af MessiahDK


    mit kabinet er lidt hærget så kunne godt bruge et nyt :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    tjae så meget har raptors ikke at sige igen, men det giver da lidt....og den psu kan sagtens genbruges :)


    de nye grafik kort kræver et specielt strømstik hvis jeg ikke husker helt galt? hvordan ser det stik ud. Skal lige checke om min psu har det

    jeg går ikke så meget op i oc. Ville det ikke også være en fordel at have en af de der raptor diske til styresystemet og de diverse spil?
    Jeg har også en Antec Truepower 550w psu fra den gamle jeg måske kan bruge? har også en dvd brænder jeg kan flytte over

    hej allesammen


    jeg har fået lidt penge mellem hænderne så jeg har besluttet mig for at skifte den gamle pc ud med en lidt nyere :)
    Lige for tiden spiller jeg nok mest world of warcraft, men spiller da også lidt battlefield2142 og Team Fortress 2 ind imellem. Jeg vil meget gerne prøve crysis, så hvis den ny pc vil kunne køre det, ville det være fjong....
    Jeg har omkring 10.000 til at købe den ny pc (jeg behøves ikke skræm, mus/tastatur eller højtalere) og det er ligemeget om den er færdigsamlet eller jeg selv skal samle, bare jeg får det bedste for pengene!!! :)
    alle forslag velkomne og på forhånd tak.... God weekend