Indlæg af toyota-martin

    hvis det er kommet på sæderne og beklædningen invendigt, så ville jeg hente nogle dele hos en autohugger der passer.. så er du helt sikker at det er ude af bilen


    ellers hvis du skal over grænsen det næste stykke tid så kør ind forbi kabinerenseriet.. de har helt sikkert et eller andet der kan rense det..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Helt sikkert et lækkert syn at se 3 Audier kører paradekørsel til sidst! :)


    Bliver spændende at se næste år, når Audi kommer med R18 - Så skal pug'erne nok få baghjul! :))


    hehe eller de bytter rolle med pug'erne ;)


    man kan aldrig vide når de får nye modeller ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Anders44
    Efter replies her og andre forums, har jeg valgt at bestille ny PSU fordi jeg frygter den energon kan gå hen og skade andet hardware i computeren og formegentlig er i stykker. Bestilte en 750 Watt Corsair TX750W efter mange anbefalinger og så må vi se om PC'en starter ellers vil jeg vende stærkt tilbage :)


    du skal være velkommen til at vende tilbage hvis det ikke virker.. eller, det må du da også hvis det virker hehe :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Tror det er fordi Pugeout skruer for meget i diesel pumpen. Så får den for meget at leve af, og det kan de ikk holde til. Hvis de lod være med at køre så stærkt kunne det jo være maskinen kunne holde til alle 24timer.


    Men nå, jeg er nu bestemt ikk fan af franske biler, så jeg er meget tilfreds, når man nu selv kører tysk (selvom det nu ikke er Audi)


    hehe og så er der os som kører tysk indeni, spansk udenpå :P


    blev forstyrret alt for mange gange i det her års leman :(

    så vidt jeg har forstået kan man vælge at købe 30 dage (som i wow) eller betale i reele spil timer..


    har ikke fulgt sindsygt meget med, men det er sådan jeg lige PT forstod det da jeg læste om den.. er faktisk ikke helt sikker på om de gik væk fra den og over til at betale óne time only

    tror både din win firewall og den du har i din router lukker de samme porte, så at købe en helt tredje ville ikke give dig nogen fordel..


    som Cyclups siger, så kan firewall + antivrues samt hjerne give en rimelig sikker computer :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Spillet udkommer her den 2. Juli og er et MMO3rdPersonShooter af mangel på et bedre ord.
    Det minder meget om de seneste GTA spil. Er der andre end mig som gamede closed beta og tænker på at starte op her den 2. Juli.


    jep.. jeg tænker på det samme :) men var så heldig at komme med i PTW, så kan stadig spille det for free hehe


    men for mig at se er det et super godt spil hvis man kan lide den slags spil :)


    hvad synes i om deres betalingsmodel??


    var noget i samme stil jeg tænkte på..


    men vil ikke komme med nogen bud før jeg har mulighed for at lege med nogle USB nøgler hehe :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Anders44
    Tak for replies.
    Jeg vil se om jeg kan smide en anden PSU i og se om det virker. PSU er en 750W energon og har fået replies på andre forums hvor de helt fraråder at bruge dette mærk, ved ikke om i har andre indvendinger at gøre på det punkt.


    btw så fik jeg et tip om at man kunne forme en papirsklip til en U-form og stikke den i tredje og fjerde pin hvorefter PSU gerne skulle kører, men fik ingen reaktion. Ved ikke om det er et tip der holder?


    Skulle det være PSU'en, er der så nogle forslag til en ny PSU (gerne 750W) og omkring de 600kr hvis muligt.


    kørte selv med energon PSU i min pc før.. og giver 100% dem som har frarådet dig det ret.. er den værste gang LO** der kan fåes for penge..


    og alligevel bruger firmaer som MM-vision stadig det mærke..


    øhh :idea:


    http://www.disk-tools.com/download/daemon


    er i hvert fald den jeg bruger, kører selv med windows 7 ultimate x64 :) så den burde da også virke ved dig


    PS. ironisk nok skal man klikke på download skilt der står med mini skrift.. ikke det store flashende billede der siger "download here" :razz:

    den bruger der ikke virker, bliver du ikke logget ind alligevel men bare med et tomt skrivebord??


    den burde hvis jeg husker rigtigt oprette en midlertidig profil til dig hvis den originale er korrupt..


    en batch fil laver du i eks notesblok og den består af kommandoer som dem du bruger i kommando promt


    uden at have undersøgt nærmere vil jeg gætte på den hedder noget i stil med


    "Format D:
    Kingston
    j
    Format E:
    kingston
    J
    osv
    "


    eller noget i den stil, har du brug for hjælp kan jeg godt prøve at kigge lidt på det i morgen ;) har bare desværre ikke nogen USB pinde der hvor jeg er nu som jeg kan eksperimentere med :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gummi-And
    har ATI radeon 3800 series.. jeg har opdateret til den nyeste driver jeg kunne finde.. dog syntes jeg ATI's drivere er sværre at finde.. jeg har directX 9 (:


    hvis jeg var dig ville jeg prøve at skrive til deres support, spillet er som du ved helt frisk udkommet, så det kunne måske være at der var en eller anden fejl de havde overset..


    gider du foresten ikke lige skrive hele din PC's specs her?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo


    Tror du har ret i at det her er en "nemmeste" måde.
    Er det noget han skal lave for skolen flere gange, så er det da en oplagt opgave for den lille elektronik mekaniker, at få lavet en hub som kan tage 50-100 USB nøgler af gangen så der kommer noget fart over feltet når de alle skal formateres og det kan blive overstået indenfor et overskueligt tidsrum.


    Mvh
    Sam


    50-100 giver bare et problem ;) for få drevbogstaver :P tror de skal have et drev bogstav hver for at han kan gøre det på den måde jeg foreslog.. må lige teste på et tidspunkt hehe :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Du finder en folkeskoleelev der vil i praktik i en uges tid


    :cheers:

    hmm..


    umiddelbart ville jeg sætte en eller flere USB hub(s) til, mappe alle drevbogstaver op så der kun er de drev tilbage som du har porte til og så lave en batch fil der formaterer de drevbogstaver som usb portene bruger


    tager noget tid, men er da væsentligt hurtigere end at stikke en USB port i, finde dens drevbogstav og trykke "formatér"


    ved ikke om andre har en smartere måde, men var umiddelbart det nemmeste jeg lige kunne komme i tanker om.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gummi-And
    hvis du nu gad og føgle med ville du vide at dem der har pre-købt spillet fra dags dato kan spille spillet! (KTTC) check steam eller http://www.apb.com, og spar mig for dine dumsmarte kommentarer!


    bortset fra det.. er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem ? :<


    rolig nu.. venlige svar giver som regel flere svar end hvis trådstarter svarer aggresivt, at Karga måske ikke har ret i sin hentydning giver dig jo ingen grund til ikke at forklare ham på ordentlig vis at du har spillet lovligt :pokey:


    #Karga


    det er også muligt at spille for dem som er på PTW verdenen.. så der er faktisk en del som kan spille det allerede ;)


    _________//On Topic\\____________
    hvilket styresystem har du?? hvis du har VISTA/Win 7 så prøv at sæt launcheren til at køre i kompatible mode og se om det skulle hjælpe..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aka_-J-
    Hvis der er power på bundkortet, så SKAL PSU blæseren starte! Medmindre han selvfølgelig har en vild PSU der slukker for blæseren når den er PSUen er kold. Det har jeg dog aldrig set før.


    Jeg holder stadig på død PSU.


    hvis alle andre blæsere kører kommer der vel i hvert fald et eller andet strøm igennem ;)


    men kan da nemt testes, hvis han har adgang til en anden pc kan han jo prøve at sætte den PSU til og se om det hjælper

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Det bliver også spændende at følge Christoffer Nygaard i Aston Martin, ser ud til at de har en meget hurtig bil. Må godt nok indrømme at jeg ikke har hørt om ham før.


    en gang skal jo være den første..


    ved ikke om jeg skal se leman endnu, kommer an på om jeg kan se det på pcen på en eller anden måde :P har ikke lige fået tv box til fjernsynet endnu :(

    kender ikke lige dit grafikkort, men det lyder for mig som om du har sat opløsningen for højt..


    jo højere opløsning = mere arbejde for grafikkort = lags


    prøv at gå ud i windows og ind i CS og set opløsningen lidt ned og se om ikke det skulle hjælpe