Indlæg af BjørnE

    hei alle sammen, sitt her og prøver og O.C litt da, men sliter med og komme forbi 4,170mhz, kjører nå på 4170mhz. (463,4x9 @ 1,464v)
    temp er 49 Idle og ca 66 under full load.


    noen som har noen forslag til hva det kan være ? hvor høyt kan jeg kjøre volten på en E8400 ? og hva er Max FSB på Evga 780i `?



    takk alle sammen :rules:

    jeg har hørt at det skal støttte quad core :O ? , blir kansje ikke noe av, men på noen av teasera ifra dem, så synes jeg dem har nevnte at det skal være støtte for quad ?

    hei alle sammen, :dance:



    er det noen her som har kommi over systemkravet til Farcry 2 ? , om det blir det samme som Crysis eller om det krever mere ?
    Og noen som vet når det lanseres Beta keys ? eller om det skjer i det heletatt ?


    tanx :rules:

    hei, en kamerat av meg skal kjøre sli, kan man bruke 8800gts 640mb og 8800gts 320mb ? har vel ingen ting og si siden det er samme kort ?

    okay, jeg har liggi på max 63grader under full load nå, på 4,1ghz .
    er okay det sikkert ? til jeg får tak i anna kjøler =)

    Hei alle sammen. akkurat fått min E8400, som jeg driver og klokker litt, hva er max varmen den er greit at ligger på under load ? .

    når jeg klokker min cpu (E6600) måtte jeg kjøre på 1.57v for og kjøre stabilt på 3,5ghz, da lå den på max 60 grader under load.

    hei, jeg har tenkt og kjøpe meg en ny cpu, liten oppgradering til farcry 2 kommer til høsten, og lurer på ossen cpu jeg burde gå for , jeg skal kjøre ultra i SLI eller 3 veis sli, og lurer på om jeg skal gå for 2 kjerner eller 4 kjerner. noen forslag ?


    Mvh


    Bjørn Erik :$

    hei, jeg venter på en 8800ultra kort til, siden jeg vil kjøre sli, jeg kjøpte et 8800ultra kort av merke evga, og bare lurer på om at det spiller ingen rolle hvilken produsent som har laga korta ? det funker i sli selv om jeg har Asus EN8800Ultra ?


    takk for alle for alle svar = )

    hei alle sammen, jeg driv og vurderer om pc min vet at jeg har ddr2 8500 minne brikke i hk, grunnen til jeg lurer er at i everest ultimate, så står det ddr2-667ddr2 sdram. er det feil når brikkene kjører på 1066mhz ? eller er det noe jeg ikek har fått me meg ? :P

    hei alle sammen, jeg driver og prøver meg fram og klokker cpu min jeg, men sliter me og komme forbi 3,2ghz. setter jeg den på 3,3ghz så strater den opp og går inn i windows, skal jeg kjøre 3dmark03 fesk så restarter den etter 2-3 min.
    Jeg er igrunn en noob me o.c, men vil prøve og lære meg mest mulig, noen som kan hjelpe meg ? specs står nedenfor .
    I everest ultimat så står følgende :


    cpu fsb 355mhz * 9 (orginal 266, overclock 34% )
    ddram :fsb forhold 3:2
    og i coretemp står VID på 1,325, regner me det er volten på cpu ?
    og temp ca 30grader idle , og ca 39 grader load.


    tanx


    BJørn E :rules: