Indlæg af Raptorrockwool

    "ingen" max pris.


    Med tung trafik mener jeg der løber omkring 90MB/s. jeg har en qnap 639 som nok kan levere nogle filer. der til kommer at jeg eksperimenterer med streaming af UHD video.


    Så med massiv trafik kan det være mine UHD ekperimenter eller når jeg hælder/henter filer over netværket.

    Jeg kan ikke finde rundt i junglen.
    Jeg skal have mig en ny router der kan det hele.
    Jumboframes
    Trådløst N i 5GHz
    mindst 4 switch porte


    Jeg har fundet mig:


    Buffalo Wireless-N Nfniti Gigabit Router & Access Point


    Jeg har ikke meget fidus til Buffalo. Jeg er tilhænger af Cisco/Linksys og syntes det har fungeret fint for mig indtil videre. Derfor efterspørger jeg erfaringer med Buffalo generelt og specielt denne router.

    Du skal være opmærksom på at noctua blæserne ikke tidligere har kunne levere tryk nok til at komme luft gennem en radiator. jeg ville hellere satse på noget andet men køre dem ved lave omdrejninger og så skrue op når det er nødvendigt.
    Laing pumpen er super god. og 10W modellen er rigelig.


    Push-on systemet benytter nogle kedeligt stive slanger. jeg har benyttet have slange fittings som denne http://www.coolerkit.dk/ek___3…m____high_flow-p-954.html Det er jeg tilfreds med og slangen er meget lettere at arbejde med + de overfører ikke støj så let da slangerne er bløde og bøjelige.


    Jeg ville ikke være bleg for at købe xspc radiatore for at spare nogle penge. Så meget udnytter man slet ikke radiatorne at det er nødvendigt

    man kan bruge vand, deminiraliseret vand, isopropyl alcohol og en print rense spray man kan købe.
    almindeligt vand er ok til at vaske printet i en fjernbetjening eller lignende. deminiraliseret er en smule bedre end almindeligt vand. men da det det øjeblik det rammer printet ikke længere er deminiraliseret er den eneste faktiske fordel at det er kalk frit.
    et print kan tåle ret meget, det vigtige er at få vandet væk når man har vasket det. først tørrer man det hurtigt af og så tager man og tørrer det med en hår tørrer. efterfølgende hælder man sprit på printet da det hjælper med at trække vand og fugt ud steder man ikke kom med hår tørren. det gentager man til man er helt sikker på at det er tørt.


    ipa sprit og print rense sprayen er påfør og bort tør. jeg mener også man kan bruge diesel start fra tanken. det indeholder æther som er fint til at fjerne f.eks. cola med. det er bare lidt giftigt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    relax boy... take a :drink:



    ring til en konsulent fra et af firmaerne og voila så den ged barberet :ph34r:


    Man har da først problemer hvis man indgår en pagt med djævlen.
    den erfaring jeg har fra arbejdet er at G4S kun er gode til at sende regninger. alarmerne er ustabile og vægterne kommer først når de er helt sikker på at tyven er væk. det er også tilfældet når man kan se tyvene på video overvågningen.
    vægterne er heller ikke specielt skarpe. her har ikke været indbrud, for der sidder jo en lås. men at låsen var brækket fra der hvor den gik i indgreb havde de ikke lige set.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Forholdene giver dig ikke en bøde - det gør reglerne, hvis det overtrædes. Fordi forholden er til det skal man ikke kører 180.


    Forholdene giver dig ikke en bøde. de slår dig eller andre ihjel (worst case).
    derfor. kør efter forholdene og der efter reglerne.
    Det er såre simpelt.
    og med dit eget eksempel så skal man ikke køre 180km/t fordi forholdene er til det. man skal selvfølgelig overholde loven. men loven kommer i anden række efter forholdene. det er derfor vi har paragrafferne om nød kørsel eller hvad det nu hedder hvor du er straf fri fordi at en handling som følge af forholdene gør at du må handle som man gør. skærer konen en finger af eller forbrænder sig over 30% af kroppen med en anden eller tredjegrads forbrænding så er det ok at køre hende på sygehuset med 180km/t og over for rødt hvis forholdene er til det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Hvad med du simpelthen overholder dansk fartgrænse.


    Den gælder sjovt nok ikke i tyskland. Det vigtigste er til enhver tid at køre efter forholdene. og så kommer lovgivningen i anden række.