Indlæg af Baloo


    Jeg mener helt sikkert det er gratis. Har ikke hørt om de taget betaling for at hjælpe. 8)


    Hvis prisen er ligemeget klart det Alpha dog.
    Men ellers kig på det MSI jeg lige har fået i min spand. Det er et rigtig godt et. :9xo
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=427196

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar
    Snup 512mb versionen istedet for...


    8800GTS 512mb koster ca. 2k og 8800GT 512mb ca. 1400kr, begge er bedre end 8800GTS 640mb, da 512mb versionen har den nye G92 kerne.


    Lige mine ord. Helst et 512mb GTS men GT modellerne er slet ikke dårlige. :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af toyota-martin


    takker for det råd, kontakter dem i morgen og hører om de kan hjælpe mig, ja, har kvittering fra dem


    Glæder mig til at høre hvad forbruger europa siger jeg har hørt flere eksempler på de hjælper med dialog når tingene er gået i hårdknude. Tror de kan hjælpe dig med dit problem . :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Eth0


    jaa.. men jeg har kun penge til et gfx her i starten..
    men vil så sernere opgradere til 2 af det grafikkort jeg køber.. men i starten køre jeg kun med 1


    Så er det fordi du vil købe et 8800GTS 640 mb brugt for nyt er det ikke billigere end f eks 8800Gt som er et bedre valg. GT fåes fra ca 1400kr pp klart klart bedre valg glem de gamle 640 mb som Pvt.P.Nutz skriver. :)


    Er det en Pentium 4 eller Pentium M?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dylmer
    Hvor meget skal du bruge...??? Er det en komplet maskine eller...??


    Netop er det en komplet mskine? Eller er det mobo, cpu, ram, og gfx.
    4000 kr er jo ikke det store hvis det er en komplet maskine. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Ja der skal 2 4pin molex i, ellers er der ikke strøm på alle benene i det 6pin stik, ihvertfald ikke på det stik jeg lige har kigget på.


    Yep du skal bruge begge 4pin molex ellers får du ikke den rigtige performence af dit GFX. :$

    Quote

    Oprindeligt indlæg af toyota-martin
    den har jeg været inde og forsøge med..


    problemmet er bare der står det samme som der står under deres kontakt information.. eneste andet der er på den side er navnet på indehaveren ;) men et land med 85mio mennesker er der nok mere end en som hedder det.


    tror jeg prøver at skrive et navn til hosteren af siden. kan være de kan hjælpe mig videre på en eller anden måde


    Du må har noget faktura eller bevis på du har betalt dine varer. Kender det godt man kan føle sig magtesløs. Mit råd er kontakt Forbruger europa forelig dem hele historien og så jeg er sikker på de kan hjælpe dig. Vil gerne høre hvad de siger.
    http://www.forbrugereuropa.dk/

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    Jeg ved næsten intet om ram. men de garanterer at de kan køre 575MHz ved 2,3-2,35V.
    i min verden er 575MHz ikke specielt hurtigt.
    http://www.valueram.com/datasheets/KHX9200D2_1G.pdf
    er der noget godt ved det ?
    men nu er min PC samlet til at skulle køre med en q6600. så da q9450 blev anonceret. blev det den istedet.


    Det er er ganske gode ram du har ingen tvivl om det. Mange har nået gode resultater med HyperX :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool


    2000kr for 4Gb ram så må det da være value ;-)


    Hvad er det der er så skidt ved value serien ?


    Ikke andet end de er ikke de bedste at clocke på. Hvis du bare skal ha nogle ram der kører derud af kan man sagtens vælge value. Jeg har selv samlet en del maskiner med dem for det meste med et godt resultat. Du får hvertfald value for your money. ;)
    Hvis du har givet 2000 kr for de ram må de være gode.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    men generelt er adata heller ikke low end. Det noget vås.


    Adata Vdata kan ikke finde ud af dem og har ikke altid hørt godt om dem og det er ikke vås. Det er min erfaring. Har du dem selv hot fifty? :razz:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool


    Hvad er det der er så dårligt ved kingston ram ?
    jeg har 4 1gb hyperx pc-9200 i min og det virker da ok. men jeg er jo også langt fra at få dem til at ringe. de hedder 5-5-5-15


    Læs hvad du qoute? Value? VALUE! Jeg skrev tidligere at HyperX kan være ganske gode. :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Jeg ville nok kigge på nogle Crucial, cellshock, Adata og kingston ram.
    Det er nok de ram producenter jeg kender bedst. Kører selv med et par 2*1 gb pc2 6400 cellshock ram version 1 som oc'er rigtigt godt. De koster og bare lige dobbelt så meget som et par Crucial ram som oc'er lige så godt :crazyeyes:


    Adata og Kingston value er dicideret low end ram. Ville vælge Crucial eller Ocz.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AK409
    er Kingston oss ok til gaming?


    HyperX kan godt bruges ja. Det kan value da også men de er ikke de bedste at clocke på og du skal vel ha nogle ram der kan lidt af det hele? ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AK409
    er der forresten et specielt godt ram fabrikant til gaming pc'er?


    Crucial Corsair og Ocz går man aldrig forkert i byen med. Ville vælge en core2Duo til at game på. Da de nye er svære at få fat i kan en E6750 eller E6850 sagtens bruges. Køb en brugt billigt den kan du sælge når de nye er til at få fat i. :9xo