Indlæg af amdi


    Nu havde manden jo ikke et tv, hvilket nok udløste problemet i første omgang. ;)


    Noget helt andet er at den korrekte måde at tilslutte en forstærker i den her sammenhæng er vel HDMI fra PS3 til forstærker, og derefter HDMI til TV fra forstærker. Dermed mister man heller ikke lydkvalitet og man kan køre hvilken som helst form for surround. (Alt efter forstærker)

    Jeg har købt den søde lille afspiller.


    Det der gjorde det for mig var de mange formater, og self. den billige pris.
    Dog vil jeg gerne lige fortælle lidt om selve forløbet.


    Da jeg bestilte den, var der ikke ret mange valgmuligheder af leverandør.


    Jeg havde AC-Ryan selv... direkte fra Holland, og komplett.dk


    Tidligere har jeg ikke været så heldig med komplett, så jeg valgte direkte levering. Desværre blev pakken sendt med DHL-Danmark. Det skal dog siges at DHL i Holland og Tyskland igen service problemer har overhovedet. På 1½ dag var pakken fragtet til Århus. (Jeg bor i Esbjerg) Det tog så til gengæld 8 dage for DHL Danmark at få den fragtet til Esbjerg.
    Min pointe er - køb hos komplett.dk ( eller en anden dansk leverandør) og få den fragtet med PostDK.


    Det eneste jeg synes er lidt ærgerligt med HD mini er mangel på understøttelse af .img formatet, men det er nemt at komme om ved. Omdøb filen til .iso, og så kører det.


    God fornøjelse til alle jer der bestiller dette lille vidunder.