Indlæg af Kazoon

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Ja flot mester, nu har du 3 tråde igang om samme emne :9xo


    Nej nej, denne her er spam tråden, Den anden er Noobmoment - MIN POINTE
    og den tredje er Noobmoment - Deres pointe, eller whatever.

    Best of old post:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
    tror det var min første char
    en mage, som jeg troede jeg kunne lave til en battlemage..
    fandt rimelig hurtigt ud af, at en sød lille mage ikke kan klare mobs med et sværd....


    Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL
    Som nystartet hunter, lige rundet level 10 og endelig fået tame beast, hvilket jeg havde glædet mig til siden starten. En af mine venner foreslår mig at jeg starter med at tæmme en kat da de er gode til at lave dps (hvilket jeg ikke forstod betydningen af dengang). Da jeg har afleveret en quest i Darnassus står den der så: En flot mørke-blå kat med hvide markeringer på siden. Jeg tager aspect of the monkey på og begynder at trykke tame beast, men da intet sker ringer jeg min ven op på skype og beder ham komme og se hvad der er galt.
    Da han endelig nåede frem grinte han i 5 minutter over jeg prøvede at tæmme en druid...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    selvom vi stort set havde zulgurrub på farm, brugte vi de 2 første forsøg på Hakkar og døde, og ingen rigtig opdagede hvad der gik galt......
    jeg var shaman healer!
    Poison cleaning totem and cleanse FTW, kan tydeligt huske hvordan jeg syntes jeg gjorde et godt job med at få raid cleansed xD

    Ja da der ikke var nogen der forstod pointen laver jeg en ny hvor man kan prøve igen ;).
    Noob moment er ikke i level 60-70, noob moment er det dummeste du lavede på din første char ihvertfald FØR den blev level 30.
    Må dog lige indrømme at jeg fik nogle gode grin ud af den gamle post :clap:
    Men ja, here we go again denne gang med din første character eller lign FØR den blev level 30.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazoon
    Okay .. tsk.
    Level 9 undead something, min først char.
    Jeg sidder derhjemme og er lige startet med en ven stortset, vi aner ikke meget om spillet, jeg er forest i leveling og smutter ind i UC.


    Jeg løb rundt i uc i 3 dage fordi jeg ikke kunne finde ud, og det endte så med at jeg slettede min character :$


    Hvad er jeres største noob moments ? :pokey:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes
    Kazoon største noob moment.. Da han mødte mig i BG! :))


    Kan owne din lock lige nu såå let ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    hvorfor dog lave en ny post? :P


    Fordi at den gamle var overfyldt med det forkerte? Hvis du starter med at læse det øverste jeg har skrevet " Fordi folk ikke forstod hvad min point var" .

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazoon
    Jeg sidder derhjemme og er lige startet med en ven stortset, vi aner ikke meget om spillet, jeg er forest i leveling og smutter ind i UC.
    Jeg løb rundt i uc i 3 dage fordi jeg ikke kunne finde ud, og det endte så med at jeg slettede min character :$


    Klart den bedste stadig :boxed:

    Hvilken version af Direct X skal man bruge til World of Warcraft? Kigget lidt på Google, men dem jeg fandt virkede ikke :(
    Jeg er sikker på det ikke er mit grafik kort men en anden version af directX , kan godt være fordi mit grafikkort ikke understøtter nogle af versionerne men tror ikke..


    Kunne være skønt med et direkte download link.



    Tak på forhånd!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL


    Læs patch notes.... (70% speed increase for 3 secs after using shadowstep)
    I øvrigt, Shaowstep er ikke skod..en orc rogue slowede mig i dag (på min hunter) med deadly throw, shaowsteppede g poof så var han bag mig, 1 hit=crippling poison. Have pvp trinket ikke været klar havde jeg været død.
    Shadowstep er langt fra ubrugeligt, og jeg har mødt flere rogue bare inden for de sidste timer i wsg er ved hvoran og hvornår det skal bruges, både horde og alliance. I øvrigt giver speccet dig også cheat death og preparation+en masse andet dejligt stuff. Jeg frygter shadowstep rogues mere en combat rogues på min hunter, men på min druid står de to specs dog lige


    Stadigvæk.. Den giver mig kun muligheden for at komme om bag ved personen og så 20% mere dmg på næste ability, dvs SS / Hemo / Cheapshot whatever.
    Så vil jeg hellere ind og have mace stun, hvis du har shadowstep skal du være daggars, for 20% mere dmg i en ambush er :boxing:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    men du må ikke hænge mig op på det :)


    Hænge Hænge op (A)
    .. Jeg har også tænkt mig at gøre det først ;).

    Sidder i skolen lige pt, men jeg har haft 1 x 60 hunter, og 1 x 70 hunter.
    Som talentsne er i forhold til patchene lige pt, ville jeg vælge BM / MM, da det er både rigtig godt til pvp og raid.
    100% Pvp - Survival (ned til % hp increase) / BM (Resten)
    100% Pve - Clean MM eller BM(full) / MM(rest)
    50% both - BM(full) / MM(rest) .
    kan ikke huske de præcise XX/XX/XX og kan ikke komme ind på Thottbot/wowhead pga blockader på min skole :$
    HF.

    Hej allesammen.
    Jeg søger et dansk horde raiding guild, det må gerne være langt inde i raiding, men jeg har ikke noget imod at støtte dem fra bunden af hvis de virkelig mener det seriøst, og jeg vil gerne være villig til at skifte server for det.


    Jeg har en 57 Undead Rogue pt, og i 60 vil jeg lave pvp så jeg for noget godt gear, så til 70, lidt pvp til lidt gear - instance - heroic - raid.



    Jeg har haft 3 level 70ére på mit gamle account, men det blev hacked for nyligt og da jeg havde fået det forærret af en gammel ven med en level 10ér på, og jeg har mistet kontakten til ham, er der intet at gøre.


    Men altså, har MAKS brugt 2 uger på min rogue, og vil levele den så hurtigt som muligt, jeg har raided SSC / TK / MAG som det højeste lige pt, og en masse i 60érne MC / BWL osv.


    Jeg vil selvfølgelig lave en applycation til guildet, men hvis nogle kender et Dansk Horde Guild ville jeg være meget meget intresseret tænkte at det ville blive lidt svært og derfor begynder jeg allerede at søge nu ..


    Til alle tweaks brugere, bedste danske wow forum ever, hurtigste svar, bedste svar.
    Keep the spirit (y)

    Som på Wow's Forum:
    "I just love Shadowstep, it teleports u to where the player was 3 seconds ago, so u can search's hes footsteps"
    Skoder!!
    Anyways, ved ikk hvad der sker i næste patch men mace stun ( mace specc ) og prepation er en fed kombination, man kan lave en fed stunlock ud af det, og også en pænt god dps.
    Riposte var måske værd at gå efter også, ved bare ikke lige hvordan det vil se ud med Prepation i, hvis det overhovedet er muligt lol.

    Okay jeg havde for noget tid siden et addon hvor der var lidt ekstra filer med, nogle filer fra WTF osv osv, så skulle jeg bare kopirer dem ind og skrive "Mit-Char-Navn" istedet for "YOURNAME" og så "Mit-server-navn" istedet for "YOURSERVERNAME" og da jeg så loggede ind var det sat op som det skulle være, hvis nogle kender en der bruger det eller selv har det ville det så være muligt at fikse noget til mig ? ;), for det tager jo 1000 år at få det til at virke anyways jeg kan godt skaffe mit gamle til jer jeg lægger også lige et link op til det, så i kan så hvordan det ser ud og så senere et DL link, men skal lige æde, ses senere drenge (y)

    Jeg har et stykke tid ledt efter et UI der ændrer ens syn rimelig meget, jeg har set et par billeder rundt omkring af nogle fede ui's men selvfølgelig har jeg ikke kunnet downloade dem jeg kunne lide. :$


    http://www.xdsign.dk/wow/UI2007b.jpg
    http://www.cluecoder.org/wow_ui/ui.jpg
    http://azaghal.free.fr/WoW/UI.jpg


    Her er 3 forskellige addons til UI, hvis nogle kendte en side hvor man kan få dem / noget i stil med ville jeg være meget taknemmelig , da jeg selv har prøvet et stykke tid og mislykkedes.


    JA! jeg har søgt google, og ja jeg har gjort en del for det, kan også godt være jeg bare har overset det så må i have mig meget undskyldt.


    TAK på forhånd :finger: