Indlæg af Defoss

    Quote

    Originally posted by chippen
    Getalife


    det er jo så op til folk selv og kunne vuder om hvad man er for det er jo ikke lige noget man selv bestemer der


    der går du altså desværre galt i byen. det er i højeste grad noget man selv er herre over. Hvis det ikke havde været for de sindsyge tråde, som har fundet sted både her og i andre forum, så havde mange nok ikke så negativ en holdning til dig og dit firma.


    Som ganske almindelig forbruger, er man som regl åben overfor gode tilbud eller nyheder. De fleste er som regl på forhånd klar over hvad de går efter, og afsøger markedet. Finder måske et godt tilbud fra dit firma, men opdager så til sin skræk og rædsel disse tråde. Så tror jeg nok de fleste vil betænke sig at handle hos dig.


    Det her er ikke for at svine dig til, men blot et råd, som du kan tage eller lade ligge. Forstår sgu godt man kan hidse sig op, især når man føler sig personligt ramt. Men det nytter altså ikke noget at køre med på galejen, og begynde at svine tilbage. Uanset hvordan du vender og drejer det, så er forbruger meget let påvirklige af især negativ omtale.


    En undersøgelse af forbruger adfærd viser, At der skal 10 posetive oplevelser til at slette 1 negativ oplevelse. Tænk over det næste gang, du lader dig rive med i en diskussion.


    Vil lige sige at jeg er imponeret over tonen i denne tråd. Keep it up. :D

    Quote

    Originally posted by sehested
    jeg udtaler det på samme måde som man udtaler "gribe" på engelsk, men det er vel osse det cachen gør ell hva er d mig der har misforstået noet



    Cache, har betydningen: et sted at gemme føde, skatte eller våben. udtales Kæsh, (hvor sh, er det der høje phonetiske s tegn, som jeg ikke lige kan finde en tast for *LOL*)


    Er så i vores computer verden så blevet til et sted hvor man gemmer 0'er og 1'er. :))


    Lyder som cash (i meningen, penge) som udtales på samme måde - kæsh.


    Cachen må jo så blive til kæsh'en.


    Gribe på engelsk, er catch - kætsh. 8o


    Helt ærligt, kan jeg ikke forstå du er så overrasket over at du bliver svinet til. I nær sagt samtlige danske computerforum's er du jo på et eller andet tidspunkt blevet svinet til. Så det passer jo ikke du aldrig har set magen 8o Der må jo være noget om snakken, siden det sker konstant.


    Fatter simpelhen ikke at du ikke skiller din privat person fra dit firma. Du kan jo kalde dig klippen, flippen eller chicken, whatever, og derved ytre dig, uden det går ud over dit firma. For med den opførelse du ligger for dagen, vil du altid blive "forfulgt". Det kan være svært nok at drive en forretning, men det gør det ikke ligefrem nemmere, når folk forbinder den, med din personlighed.

    fanst lige svaret på deres hjemmeside *LOL* undskyld posten


    added sat, aug. 30th, 2003 9.15
    >Master server down


    Hello racers,
    There is a problem with the master server and it is not working at the moment. We hope it will be back online as soon as possible and then you will be able to connect to hosts again. Aquiring unlock keys is also not possible at the moment.


    Sorry for the inconvenience,


    LFS Team

    Og jeg citere *LOL*

    Quote

    Originally posted by Bauner
    Chippen :)) er min ven. Han har altid et eller andet guf billigt. Hvis du kigger i andre fora end dette vil du opdage at han tit bliver svinet til. Jeg skriver dette for at fortælle, at jeg aldrig er blevet røvrendt af ham. Har kun fået kvali varer og god support. Efter min mening kan du trygt handle dér. Jeg fik fremragende support til at lave en fanbus ud fra et samlesæt han solgte mig.....
    Han har også nogle fede guides til casemod på sin side, som du roligt kan bruge... Hvis du mangler noget af det grej du oplister så køb det endelig.. :D

    Quote

    Originally posted by Aerial


    Tråden handlede om nogle tilbud fra en forhandler. Det kunne være hvilken som helst forhandler (det er faktisk pisse ligegyldigt). Men fordi navnet på forhandleren er Chippen ser du straks en mulighed for at komme med en masse galde, som kun få efterhånden gider høre på herinde :(


    Følg dog med, det var ikke mig som begyndte på forhandler bedømmelse, det var bauner. Jeg så den her tråd blive startet for lang tid siden, og skrev da ikke noget, fordi det handlede om gode tilbud. 8o

    Quote

    Originally posted by Aerial
    Ikke de meste begavede ting der kommer fra dig i dag Defoss :(


    Hvad mener du med det. Synes du det er ok at en enkelt kan sidde og skamrose noget, mens alle dem som har en modsat mening, ikke må komme til orde.
    :))

    Quote

    Originally posted by Lasse
    Drop det nu drenge, lad det dog ligge! Mercie startede tråden grundet nogle tilbud, og ikke fordi der skulle startes en ny chippen diskussion.


    Jeg lukker tråden ved næste udkald om noget i den stil.


    Så luk den dog med det samme. allerede når smaske slikker cippen op af ryggen, ved du jo hvor det bare hen, :))


    Som jeg skrev, kan sgu ikke være rigtigt at kun en mening må komme frem.

    Quote

    Hvis du kigger i andre fora end dette vil du opdage at han tit bliver svinet til.


    Det er han så sandelig også blevet her *LOL*


    Sjovt som man godt må komme med posetive ting om Il chippen, men har man kritik uha nej da den går ikke *LOL*


    Så nu bliver denne tråd sgu nok lukket *LOL* Sorry guys


    men helt ærligt, enten eller, kan sgu ikke være med til at disse posetive meldinger står uimodsagt hen. Så heller banne alt der har med chippen at gøre. 8o

    Quote

    Originally posted by sehested



    og jo defoos hvis du dukker op mens vi spiller så ska du nok få den


    Takker, håber vi ses en dag. De der sever i køre, bliver de listet når man hopper på multiplayer. Synes ikke rigtig jeg er stødt ind i dem. :))

    Quote

    Originally posted by sehested
    du ka da altid få min hvis du vil ha den ;)


    Ja kan man ikke :)) bare til lidt inspiration. Er efterhånden lidt træt af jeg ikke kan presse standard turboen under 134

    Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Jeg kan kun ryste på hovedet over den form for argumentation.


    Og hvad jeg skriver kan vist også være lige meget, for folk læser kun det de vil.


    Men jeg er da ked af at jeg var på ferie den pågældende uge, så havde tingene nok ikke udviklet sig sådan.


    Nååååååååååår gider folk ikke læse det du skriver, eller er det mon bare fordi du egentlig ikke rigtig skriver noget.


    Hvad med selv at komme med nogle argumenter, istedet for at side og ryste på hovedt som et trodsigt lille barn der ikke får sin vilje. :))


    Næ nej du, lad os heller lukke og slukke nu, der kommer jo alligevel ikke noget ud af det.

    Quote

    Men ud over det, er jeg snart ved at være træt af at der er personer, der bliver ved med at holde liv i et gammelt "bål", der for længst skulle være gået ud.


    Også selv om de ikke har noget med sagen at gøre.



    Det er jo netop fordi vi ALLE har noget med sagen at gøre. Vi ser alle hvad der forgår i forumet, og vi ser alle hvordan tweak.dk behandler det, nemlig ved at prøve at tie det ihjel.


    Derfor er det en sag for alle, hvad end deres holdning er til det, det drejer sig nemlig i bund og grund om hvilken moral og etik Tweak.dk bygger på.


    Men tror nu efterhånden at alle er klar over hvad tweak.dk's holdning er, og så må de jo hver især tage det til efterretning. :))

    Quote


    Jeg brød mig heller ikke om hans opførsel men det gav jeg til kende overfor ham den dag. Du bruger (hvis jeg må citere) "en enkel person" som basis for din klage, og da det egentli er den "en enkel person" som blev truet osv. er det den som bør tage stilling til hva den vil gøre ved det! Og da det i dette tilfælde er en person som egentli er mere eller mindre ligeglad så ser jeg ingen grund til at bringe dette emne op igen ;)


    Og hvis du gerne vil høre tweaks egen mening så skriv da til dem, er sikker på at vi er mange herind som helst ser den episode som overstået og glemt...


    Kære Cla, prøv nu at forstå at det ikke er en klage, men et forsøg fra min side på at finde ude af hvad dette forums moral og etik er. Vil gerne vide hvad det er jeg deltager i.


    Og hvis du læser mit indlæg er denne "enkelt person" kun en del af mit indlæg, og i min ydmyge lille verden, synes jeg det var på sin plads at man rensede vedkommende, hvis der ikke var hold i anklagerne. At han så selv er fløjtende ligeglad, er jo bare stærkt gået, men havde det været mig selv som blev udsat for falske anklager, så ville jeg nok gerne renses. Og her er så pointen med mit indlæg.


    Det ved jeg NU (læs, efter denne tråd), at jeg ikke kan forvente. Så hvis nogen begynder at anklage mig for diverse uhørligheder, er det ikke her jeg bliver renset igen.


    Desuden ved jeg også NU, at man er parat til at gå langt for sine sponsore herinde. Og fred være med det, men nu ved jeg det, og kan tage mine forholdsregler. Blandt andet i vurderinge af om f.eks. Tweak's test er saglige, eller om der spiller andre interesser ind.


    Og til dig og de mange som du taler for, vil jeg blot sige: ved du/I hvad, det sgu heller ikke alt i skriver som jeg gider at høre på, men så undlader jeg blot at deltage i diskussionen. Nemt ik, prøv det!! :))

    Quote


    Det er for faen den med problemet der SELV bør klage!


    Øh KLAGE. Jeg klager ikke. Brød mig bare ikke om en hvis persons opførelse, og kunne i den forbindelse godt tænke mig at høre hvad Tweak.dk havde at sige om det.


    Derudover gav jeg mine egen meninger tilkende. Hvad de så bruger det til, tjaaa det bestemmer de jo kun selv. Hvis de kan bruge kritikken så er det jo fint, og hvis de ikke kan bruge det til noget, tjaaa så er det også fint med mig. Men uanset hvad så er det jo altid rart at vide hvilken form for forum man deltager i. Og hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, så må man jo bare holde sig væk :))

    Sorry til dem som ikke gider høre mere om chippen, men jeg må give Grilrotten ret, i kan jo blot undlade at læse og kommenter, hvis i finder det uinteressant.


    Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Hvis du har et problem så synes jeg du skulle sende mig en PM eller en mail på webmaster@tweak.dk.


    Men sådan som jeg efterfølgende har set den tråd, er der vist ikke mange der har rene hænder.


    Gider ikke kommentere denne tråd yderligere.


    Ja det er jo også en slags svar, og så har jeg jo fået svar på det vigtigste, og kan konkludere:


    Så længe du har kassen og vil betale, kan du tillade dig hvad som helst herinde. Øv surt man ikke har kassen LOL

    Er det bare mig, som finder det en smule underligt at Tweak.dk
    til syne laden ufortrødent fortsætter deres samarbejde med Chippen.dk


    I lyset af chippen.dk's noget blakket ry, og ikke mindst den sidste
    episode her på Tweak.dk, ( hvis nogen skulle have glemt det,
    opførte chippen sig på en måde, som i pæne vendinger vel bedst kan
    betegnes som meget provokerende og uforskammet over for forummets brugere )
    finder jeg det særdeles betænksomt at, man fortsætter med at samarbejde
    med denne mand og hans firma. Jeg kan til nøds forstå at, man undlod at
    stoppe den igangværende konkurrence. Men at man nu fortsætter med en ny
    konkurrence i samarbejde med samme firma, må vel nærmest betragtes som
    en hån mod alle som var vidne til hans opførsel.


    I det hele taget savner jeg at Tweak.dk kommer på banen og melder deres
    holdninger til sagen, og om hvilke konsekvenser det får. Eller skal vi
    brugere forstå det således, at man kan tillade sig hvad som helst herinde,
    så længe man betaler ved kasse 1.


    Desuden kom han med en del anklager imod især en enkelt person, og han
    påstod at Tweak.dk kunne bekræfte disse anklager. Hvis disse anklager er
    grundløse, skylder i så ikke denne person at, han i samme offentlige forum,
    renses for disse anklager.


    Og hvad med debatten om censur. Jeg forstod på moderator at, han havde
    stoppet tråden, især fordi han ikke ville finde sig i at blive svinet til.
    Nu var det jo således at, den eneste som svinede ham til, var selv samme
    person fra chippen.dk. Hvorfor bannede man ikke blot denne person, i stedet
    for at censurer hele tråden.


    Jeg kan godt forstå det er beklageligt hvis I må vinke farvel til nogle
    Annonce kroner, hvis i ophæver ethvert samarbejde med chippen.dk. Men i har
    også en række brugere, som er særdeles fortørnet over det skete, og personligt
    finder jeg det aldeles utilstedeligt at, i overhovedet kan overveje et fortsat
    samarbejde med dette firma.


    MEN KÆRE TWEAK.DK, KOM NU PÅ BANEN............................ :)):))
    :))