Indlæg af hansen2605

    Jeg søger et af overstående kabinetter, gerne i pæn stand, behøves ikk være som ny, dog ingen dybe ridser eller knækkede eller manglende dele :crazyeyes:


    Håber i ligger inde med noget :9xo

    Ja har som sagt dette kabinet til salg, det fejler intet kosmetisk af nogen art dog er en af frontens gevind erstattet med et timegevind da en kammerat som faktisk havde købt det fik kværnet det over (behøves ikk kommenteres) Men det kan ikk ses medmindre man ved det er der (kræver selvfølgelig man piller fronten af for at se det)


    Det er sort og cirka 2 måneder gammelt godt og vel.... Der medfølger kvitering og alt det der bundle halløj :clap:

    #Chuffa


    Ikke noteret.....


    Venligst ikk skambud når der står HBO (højest bydende over)


    Trods alt mig som har grisen, så jeg bestemmer prisen ;)

    Hejsa :)


    Sælger mit elskede ATCS 840 da jeg står i plads mangel og vil have noget mindre til næste projekt :dance:


    Det står som nyt, bortset for en mindre risse inden i kabinettet (altså hvor hardwaren bliver installeret, som jo ikk kan ses når pladerne først sidder på) ellers er det som nyt, med alle blæsere osv og ekstra skruer...


    HBO 1000kr...


    Eventuelt kan et asus Maximus formula, q6600 G0 og 2x1gb Crusial Ballistix indgå i handlen mod merpris selvfølgelig ;)


    HBO for hele pakken 2700pp


    KOM FRISK! :boxing:

    Hejsa :)


    Jeg er lige netop på udkig efter denne mus (dog ikke nødvendigvis i bf modellen, men dette betyder ikke så meget for mig) jeg har set du har en mindste pris på 300kr, dette syntes jeg dog er lidt pebret da en ny koster cirka 400kr med porto osv, hvor jeg har er sikker på at have garanti :)


    så hvis du har den stadig og stadig vil sælge må du lige sige til, så kan vi eventuelt finde ud af noget¨^