Indlæg af Splint

    Jeg har et DFI CW35-L socket 370 med en 466 Mhz Celeron + køler til salg. Bundkortet er med onboard lyd og grafik.


    Budene starter ved 150 kroner, som er mindsteprisen.


    Tingene befinder sig i Hjørring, og auktionen løber til starten af næste uge. Jeg forbeholder mig ret til at stoppe auktionen tidligere, hvis der kommer et godt bud.


    Tråden kører også på EDBpriser, HOL og tweakup.dk


    Det var vidst det hele...


    Byd!

    Ja, jeg har tænkt lidt over det, og her er hvad jeg kommer frem til:


    700 Mhz Intel Celeron, fsb 100, ikke til salg alligevel


    900 Mhz Intel Celeron, fsb 100, mindst 250,- (275 som slå-til-pris)


    800 Mhz Intel Pentium3 EB (coppermine), fsb 133, mindst 275,- (300 som slå-til-pris)


    Priserne er måske en smule høje, men jeg har før solgt lignende processorer til højere priser, og jeg har jo ikke så travlt...

    Jeg har 3 stk. socket 370 processorer til at ligge, som jeg gerne vil sælge, hvis ellers jeg kan opnå en fornuftig pris for dem.


    Det drejer sig om følgende:


    700 Mhz Intel Celeron, fsb 100


    900 Mhz Intel Celeron, fsb 100


    800 Mhz Intel Pentium3 EB (coppermine), fsb 133


    Jeg forbeholder mig som altid retten til ikke at sælge, hvis jeg ikke er tilfreds med prisen. Jeg har endnu ikke besluttet mig for en mindstepris, men giv et bud, så kigger jeg på det.


    Varerne befinder sig i Hjørring, men kan selvfølgelig sendes.

    Jeg har solgt min CPU, og har derfor fået en Copper Heaven Ultra Tweak i overskud. Det drejer sig om denne her:


    Copper Heaven Ultra Tweak


    Jeg har en 92mm Papst Variofan, som eventuelt kan følge med, men eventuelle bud skal helst gives på de 2 dele hver for sig.


    Det er kort sagt en skide god køler, men jeg får ikke brug for den mere, da jeg står overfor en kraftig "nedgradering" af mit system.


    Jeg har ikke besluttet en mindstepris endnu, men I ved sikkert selv hvor meget sådan en af værd, så kom venligst kun med seriøse bud.


    Tråden kører også på HOL og EDBpriser

    Jeg har fået fat i en næsten komplet PC, det eneste der mangler er en harddisk.


    Maskinen består af et Siemens mikrotower kabinet, en meget støjsvag PSU, et PC Chips bundkort m/ onboard VGA og lyd, en 700 Mhz Intel Celeron m/ køler, 256 MB Hynix SD PC133RAM, Samsung DVD drev og et meget støjsvagt diskettedrev.


    Jeg oplever fejlmeldinger i forbindelse med installation af styresystem, men kan ikke lokalisere fejlen. Jeg har prøvet at skifte RAM, CD-ROM drev og harddisk, så jeg vil gætte på, at der er tale om en controller fejl.


    Jeg kan ikke give nogen garanti på maskinen, og den vil derfor blive solgt forholdsvis billigt. Jeg har dog ikke besluttet mig for en mindstpris, men gi' et bud, så kigger jeg på det.


    Maskinen får lov at køre memtest86 det næste døgns tid, så vi med stor sandsynlighed kan udelukke en RAM fejl.


    Jeg lader tråden køre indtil onsdag aften, så vil jeg vurdere eventuelle indkomne bud.

    Jeg sidder og prøver at installere Mandrake Linux via netværk. Der er nogle problemer med CD-ROM drevet eller controlleren, så installationen SKAL foregå via netværket.


    Jeg har lavet en diskette til indstallation af Mandrake, men da jeg sidder med et dansk tastatur kan jeg ikke skrive / (slash), så jeg kan ikke komme til at angive stien til installationsfilerne på sunsite.auc.dk


    Er der nogen der kan hjælpe mig, en totalt linux noob, ved at fortælle mig hvilken tastekombination, jeg skal bruge på mit danske tastatur for at skrive / ?


    Hurtigt svar, please.


    Edit: Jeg er ikke engang sikker på, om jeg skal bruge / til at angive stien, så hvis du sidder inde med noget brugbar viden om hvordan jeg i stedet skal gøre, så gi' mig lige et praj.

    Jeg lukker tråden nu, da det ikke ser ud til, at der er flere, der vil byde.


    Skulle der alligevel være nogen, der er interesseret i nogen af tingene, så kontakt mig via PM.


    Tråd lukket!

    Følgende dele er solgt til Tristan, EDBpriser


    Panasonic diskettedrev


    Køleprofil i alu til socket A, uden blæser


    ISA lydkort med ESS lydchip


    ThermalTake TT-8025T, 80 mm


    80 mm blæser fra strømforsyning


    Top Motor 40 mm fan


    Listen er opdateret.