Indlæg af lr1492j

    Hej,


    Jeg ville lige høre, om der var nogen, der havde erfaringer med at udnytte sin 14-dages returret, når man har købt hos Befro? Jeg synes, jeg læste nogen, der havde haft dårlige erfaringer med dem.


    Er der nogen, der har prøvet at udnytte returretten, og gik det uden problemer?


    Mvh.

    Hejsa


    Jeg står og skal bruge en SATA DVD-brænder til min nye computer. (Den skal selvfælgelig også kunne læse og skrive CD’er, da det bliver mit eneste optiske drev.)


    Det måtte gerne evt. være en Samsung, og den må også meget gerne komme med alt nødvendigt tilbehør (skruer, kabler osv.). (Det er mit første ”build”, så det skal helst være så enkelt som muligt.) :)


    Jeg ville helst have den i dag (torsdag), så kender nogen en butik i Københavnsområdet eller omegn, hvor de har den på lager?


    Jeg fandt én hér, der ser interessant ud:
    http://dataengros.dk/catalog/p…nfo.php?products_id=1313&


    Men der står, at det er ”BULK”. Betyder det, at den ikke kommer med kabler, skruer, nødvendigt software osv.?


    (”Dataengros” er i øvrigt et mærkeligt navn til en butik, der handler med private, hvad det umiddelbart ser ud til, de gør.) :p


    Håber I har nogle bud. :D