Indlæg af Astral

    God lille film der.
    Jeg glæder mig til at se hvad det kan blive til.
    Jeg har valgt noget luftkøling i den bedre ende: Antec 900 kabinet , Zalman 9700 til cpu og en Zalman VF1000 til mit 8800 GTS. Scythe Infinity var måske en tand bedre, men et matchende sort/blå/kobber tema i kabinettet er værd at ofre et par procent på.


    Stock fra forretningen scorede jeg omkring de 8700 i 3dmark 06, så jeg håber at komme op på de 11000-13000 med oc på bundkort og grafik. Crysis er jo lige på trapperne. :D

    Hej tweak.dk


    Jeg købte for nogle måneder siden en færdigsamlet pc da jeg på det tidspunkt ikke helt havde tid og lyst til at samle den selv.
    I mellemtiden har jeg dog læst meget mere om hardwaren og har fået blod på tanden til modificering, da jeg spiller en hel del nye spil, og gerne vil holde min fps i den lune ende.
    Her den anden dag tog en vildfaren pegefinger livet af min cpu køler, så nu havde jeg en undskyldning til at bestille hardware hjem. At ordne kabelrod med en tændt pc gør man nok kun en gang.



    Relevante specs er Core2 E6600, og 4 GB Elixir PC5400 ram.
    Fire styk PC-5400 1GB Elixir DDR2-667 RAM for at være helt præcis.
    Det nye bundkort er et P5K Premium.


    Jeg har set at stort set alle andre systemer her kører med et sæt 800 mhz ram eller bedre når de skal overclocke.
    Har mine ram en chance for at følge med op til en cpu hastighed på omkring 3.4 ghz? Eller skal der et sæt kvalitet PC6400 til.



    Tak for de mange gode råd på sitet.