Indlæg af Inderhaten

    Halløj.


    Nu her hvor bf4 udkommer, kunne det være lækkert hvis min maskine ikke haltede helt bagefter.
    Overvejer om man skulle ofre et nyt grafikkort.
    Mine specs er følgende.
    Q9550 3.9@
    4gb corsair
    Hd5850 Twin frozr


    De 4 GB er i underkanten, men kan bare ikke rigtig finde 8 GB brugt:-(


    Men ville det give mig noget i forhold til fps ved at skifte til feks 660 eller HD7850?
    Budgettet er ca 1400.


    Christian.

    Ville prøve at fjerne det installerede materiale og starte forfra.
    Har ikke selv probs med min ps3.
    Er det købt via psn store. For der har vidst været nogle problemer der igennem.

    Var nok lidt for hurtig til at spørge til råds.
    Tror ihvertfald jeg fandt fejlen.
    Strøm stikket i hdd var ligesom lidt løst sat i.
    Så nu må vi se om det var problemet:-)

    Hey folkens.


    Jeg har en hdd som engang imellem ikke er til at finde. Det hjælper at genstarte.
    Men er det tegn på at jeg hurtigst muligt skal have en ny?:-(

    Det er sådan at vi har et indbygget gadarobeskab i gangen som støder op til begge badeværelser.
    Der har jeg så lavet en lille boks, hvor der sidder en stikkontakt med en 12v strømforsyning samt en lysdæmper hvis lyset skal dæmpes.
    Til gæste toilettet bliver der også lavet en lille boks magen til.
    De begge er så tilgængelige bag en inspektions lem.


    Hvis det er man feks ikke et skab eller lignende som står op til, så kan man jo bare lave føringsrør op til hvor man feks skal have sit vaskeskab. Hvor man så forsyner lyset derfra.

    Hej folkens.


    Synes lige jeg ville dele mit projekt som jeg har gået længe og tænkt over.
    Det blev færdig for længe siden men nu hvor jeg igen renovere badeværelse skal det laves igen:-)


    Projektet indebærer at jeg ville finde en elegant løsning til at kunne markere at der var optaget på ens wc, til når man feks havde mange gæster.
    Jeg gik længe og spekulerede over hvordan det skulle udføres bedst muligt.


    Løsningen blev en akryl firkant profil som ligger under fliserne på dørtrinet.
    I den firkant profil er der så boret røde dioder i, som er koblet på en mikroswitch.
    Den mikroswitch er så fræst ind bag slutblikket i døren, sådan så når døren låses bliver lyset aktiveret.


    Så kan man sidde i fred uden der bliver revet i håndtaget;-)


    Smid endelig din mening op:-)
    Det skal lige nævnes at selve lyskilderne ikke ses så tydeligt i virkeligheden


    Christian.


    Jeg har optaget en kort video af projektet:-)


    [media]

    [media]

    Halløj folkens.


    Er der nogen der kan hjælpe mig med et mindre problem.


    Når jeg optager film eller tager billeder med mit gopro kamera, så hedder filen noget med feks GOPR0050.
    Men hvis jeg feks tager og fjerner nogle af filmene over på min eksterne, så når jeg så optager igen, så laver den en ny film med det navn.


    Sådan så at når jeg så igen overføre. Så er der 2 eller flere filer med samme navn.


    Det jeg søger er lidt at den skal dele navnene op som feks på mit canon spejlrefleks.


    Kender nogen til det?


    Christian.

    Må sgu indrømme at efter deres nye tiltag, så jeg klart xbox tiltrukket.
    Har både xbox og ps3 så der kommer nok til at stå begge nextgen konsoller på et tidspunkt:-)

    Jeg selv bruger Vegas Pro til redigering af min Gopro 1080 60 fps film.
    Movie maker, er ikke noget man kan bruge til meget andet end at klippe lidt ud og ligge en enkelt tekst over.


    Men hvis den skal være bærbar og der kun er et budget på 7-8000 så bliverd et nok svært.
    For rendering tager sgu nogle krafter.

    Hey.


    Jeg ville til at lave en forudsbestilling.
    Men så er det bare lige, hvilken platform skal man vælge?
    Der plejer jo at være en lille bitte forskel i detaljerne.
    Så vil jo klart have det bedste af bedste når det nu er GTA:-)

    Halløj.


    Når jeg render film i Vegas pro, så vil jeg selvfølgelig helst have dem i så god kvali som muligt.
    Men indtil videre syntes jeg desværre ikke de feks. bliver ligeså flotte som originalen?


    De er filmet i 1080p 60fps.


    Har søgt og fundet en del på Youtube, men uden det sådan har hjulpet.
    Så tænker at der måske var nogle af jer herinde der kunne hjælpe lidt?


    Christian.

    Ja det har du jo egentlig så fuldstændig ret i. Havde sgu egentlig ikke rigtig tænkt over det på den måde.


    Er det egentlig ikke bare firmwaren der bestemmer hvor mange fps der kan filmes med?
    Eller er selve kameraet helt anderledes inden i?

    Grunden til jeg kigger på Black edition er nok de fede features som 240fps samt 120fps/720p


    Kan godt se at der kan spares nogle penge. Men vil egentlig hellere have de ekstra ting med.


    Er der andre der har lidt erfaringinger at dele?

    Hey folkens.


    Overvejer om man skulle købe sig dette lækre action cam
    Det skal bruges til både MTB samt hardball spil.


    Udover det, så er spørgsmålet egentlig om det kan bruges til almindelig optagelse på ferier, og ved familie sammenkomster.
    Her tænker jeg på om det er skidt med den indbyggede Mic.


    Hvad siger i?