Indlæg af Hymn

    Tak for en rigtig god og grundig gennemgang af køleren, og også tak for Be Quite! køler testen. Du gør det godt!


    Personligt ville jeg nok lægge mindre vægt på farven af HeatPipesne, men det er din test.


    Du har ret i at Schyte ikke har den bedste kvalitet, i hvert fald er de yderste køleribber på min 3 år gamle Scythe (top-down 140 mm blæser, kan ikke huske navnet) løse, og Be Quiet! køleren ser da også bedre ud på billederne.


    Men jeg synes nu nok at Scythe køleren kunne have fået en lidt bedre karakter, den ligger jo kølemæssigt næsten på højde med Noctua NH-U125 og ligger bedre NH L12. Og er også noget bedre end Be Quiet! Køleren, som jo får næsten samme karakter.


    Nå men Godt Nytår, keep up the good work!

    Enig!
    Og vi ved begge at en blæser støjer mere når den er et halv år gammel end når den er helt ny. Derfor mener jeg 'lydløs' er forkert. Jeg har selv en Noctua NF-B9 blæser, som /eneste/ blæser i en HTPC, men jeg kan desværre høre den.

    Jeg er ikke i tvivl om at det er en god luftkøler, men at kalde den lydløs i indledningen, er nok at overdrive.
    Og så skriver I "nedenstående billede er et direkte link til EDBPrisers liste over forhandlere" og så står der PriceRunner... :-)


    God jul.

    Tak for endnu en højttaler test, I er jo snart ved at være et seriøst HiFi site :-) spøg til side, det er netop mine 20 år gamle Yamada højttalere der synger på sidste vers og skal udskiftes og så er jeres gennemgang jo fantastisk.
    Imponerende hvad Ar9on får puttet ind i højttaleren af elektronik, men billederne af enhederne på 6340A får mig til at holde lidt igen.


    Jeg skal have nogle hvide aktive højttalere både til mit TV (når jeg ikke starter surrounden) og computeren og Ar9on 7340 og 7350 er nu i søgelyset og takket være jeres anmeldelser kan jeg se at jeg får gods for skillingerne, jeg skal bare bruge lidt mere end hvad 6340A'en tilbyder.


    Underligt at højttaler terminalerne sidder så forskelligt, på den passive sidder de jo rigtigt smart.


    Tak for testen.!.!.

    Rigtig god gennemgang af et lækkert kabinet, men en enkelt ting forstår jeg ikke rigtigt; Bay forpladerne er af den brede type, øhh er de ikke de sædvanlige 5 1/4 tommer eller er de bredere?


    Hvis man sætter et DVD drev i, ses det så, eller vipper forpladerne ned?

    Tak for endnu en fin højttaler test, desværre ikke 7350A som jeg er forelsket i, men en fra familien og det ser ud som om det er en god familie. Jeg så gerne en sammenligning mellem den billiger, men større effekt 7450 og den lidt bekostelige, men med mindre effekt, 7350A. Beder en stille bøn.


    Er der nogen lyd forskelle på højre og venstre højttaler?, det er jo trods alt en ret stor forstærker der sidder i den ene højttaler og den anden får lidt mere volumen til basenheden?
    Jeg er lidt imponeret over forstærkerens størrelse :-) altså ikke effekten, men køleplade, trafo og elektronik i øvrigt.

    Fin anmeldelse - det ser ud til at være en god skærm.
    Men Bleeding - hvor kommer den tynde hvide lodrette og vandrette streg fra ? Det ser da ikke rigtigt ud?


    Og så ville det da være skønt hvis tilslutningsstikkene sad på soklen og ikke på skærmen! Især når skærmen kan drejes.

    Tak for svar. Men jeg går selvfølgelig ud fra at der installeres nye drivere til det nye bundkort, og så ligger der måske nogle ubenyttede filer på SSD'en, men det betyder jo ikke noget. Jeg vil bare sågerne bevare min Windows opsætning og alle programmerne.


    Og det er jo et skide lækkert bundkort.

    Fed anmeldelse - jeg er super glad for det arbejde I gør for mig!


    Mit spørgsmål er: Kan jeg flytte min Windows 7 installation til det nye bundkort?


    Min nuværende bundprop er et Gigabyte ga-h57(h55)m-usb3 og der sidder en Intel i7 et eller andet i det, så jeg bliver i bundkort mærket og CPU mærket. Jeg tænker selvfølgelig genbruge SSD'er og HD'er, grafikkort mm.
    Windows 7 er ikke en OEM udgave.

    Fin anmeldelse.
    Men hvordan er lydniveauet på disse strømforsyninger - kan man putte en i en 200w HTPC og så forvente en lydløs HTPC?


    Benytter i øjeblikket en 300 w SilverStone 100% passiv strømforsyning og den bliver meget varm ved 200 w forbrug.

    Kan fortælle at opgraderingen gik stortset smertefrit, dog måtte jeg ikke genbruge licensnøglen til WinZip da den allerede var brugt, men det er da til at overleve.
    Norton Internet Security vil ikke acceptere min lovlige licens, da der kun er 14 dage tilbage og den gratis licens man får på nettet gælder 30 dage, men skidt pyt med det.
    Office pakken accepterede nyinstallationen uden problemer.
    Nero 11 skulle have et flueben i reparation af installation og så blev den godkendt.