Indlæg af Ostehaps

    http://www.dyndns.dk der skulle det være muligt at få den samme IP hver gang man starter op... så længe man åbner ens Crontab-URL (de er under settings når man har lavet en bruger) hver gang man starter spanden op... (bare brug Scheduled Tasks og så efter ("C:\sti\stier" Contrab-URL))


    så skulle det gerne virker... gør det for mig end til videre :D

    prøv de 2 spil her... det gælder om at gøre mest skade til personen for at få flest point... har endnu kun formået at få:


    59155 i Truck Dismount
    og
    60326 point i Stair Dismount


    lad os se om der er nogen der kan masekrere ham lidt mer :D (eller hende)

    har været med i en BF clan på et tidspunkt [TGBF] men stoppede efter et par måneder igen da jeg hurtig blev træt af det... men det er sq stadig sjovt at gå ind på en BF server en gang imellem, ta en fighter og gå på rov X(X(X(


    Copyright beskyttet MP3/musik = warez... jowjow..
    KaZaA er ikke warez... kazaa er det 2p2 program... men de fleste folk der bruger det, bruger det jo nok til warez ting og sager.... men i sig selv er kazaa ikk warez...

    Quote

    Originally posted by Pollux
    Har du prøvet at klikke på ja ?


    nop... men regner med at der kommer et eller andet lort frem så...


    Quote

    Originally posted by Noobie
    Vis du nu tager din mus, og gnider den hårdt op af en våd gnu.. Så hårdt at det slår gnister.. Så forsvinder det nok! 8o


    er du ikk bare LIDT dum at høre på ?? tror vist du ku mangle lidt søvn...

    så meget har jeg opfattet... men jeg kan ikk finde den med aw-aware... den kør ikke hvis jeg åbner windows task manager når den er poppet op... og for det meste har jeg ikke haft min internet browser oppe (Mozilla Firebird... indbygget pop-up blocker)....

    en gang imellem (sjælden gang... ca. hver anden uge) X( X( kommer denne latterlige popup op.... ved ikk hvad det er så end til videre har jeg sagt nej...




    håber der er nogen der ved hvad det er...

    godt nok laver imb ikke ligefrem verdens beste HDD's men aligevel fin service... for godt 3 år siden købte jeg en 40GB IBM HDD som har kørt fint næsten lige siden... og ca. 1 måned siden (nok lidt mindre) sendte jeg den af sted til reperation fordi den gik i udu ;( men da den kom med posten i går fik jeg en 61,4 GB HDD tilbage :D lavet for ca. 2 uger siden :D godt nok brugt til service ting ... men hvad fann... 20 gratis gb 8)



    Det er sq hvad jeg kalder service :P:P:P

    Som overskriften siger... hvor kan man finde en guide til SiSoftware Sandra.... har ikk en skid forstand på det.... og jeg har prøvet at søge lidt rundt via google men ku ikk finde noget....


    nogen der kender en side med en god guide ?? altså til hvordan og hvad de forskellige ting bruges til...

    har fået det fixet nu godt nok....



    Quote

    Originally posted by Bastard
    Start Messenger, gå ind i options og fjern mærket ved at den skal starte op med windows


    det er ikke nok.... så starter "messenger.exe" ikke op+ikonet nede i sys tray, men messenger kør stadig i baggrunden.... hvis man som enten "getalife siger" eller går ind under tilføj/fjern for windows ting (står et sted under det link jeg skrev)... og fjerner messenger der, så "(un)installer" det, messenger, så hverken msmsgs.exe eller messenger.exe kør... det du sagde gør kun sådan at messenger.exe ikke kør... men msmsgs.exe stadig gør...


    Håber i ka finde rundt i det... for jeg ka næsten ikk selv :D

    Hvordan får man msmsgs.exe til at stoppe med at starte op sammen med startup...


    det er en messenger exe fil, ligger i vert fald i messenger mappen... og bruger lidt ram.. ikk helt vildt... men aligevel nok til at det nok skal kunne mærkes...


    nogen der ved hvordan man får den til at lade være med at køre ?



    Glem det... fandt selv svaret lidt efter.... svar