Indlæg af Blackmax

    må ærligt sige at de 7500 jeg gav for min gamle Kadett E fra 89 er godt givet ud det eneste den har kostet mig er et sæt nye viskere foran :) den starter hverdag kører hverdag og har ikke brokket sig på noget tidspunkt


    mit råd Kadett =)

    jeg har en 350Mhz IBM stående plus en 800 MHz AMD Athlon IBM'en kan køre med xp det er der ihvertfald installeret og jeg har ikke tjekket AMDen endnu har haft den startet men det var bare for at se om den fungerede hvis noget af det kan have interesse


    Jeg har optaget nogle programmer fra tv som jeg har brændt ud på en dvd så er jeg igang med at designe et cover til dvd'en og jeg skal faktisk kun bruge stjernerne som der ligesom bliver blæst ud i en stor bue oppe for oven og det skal ligne sådan lige retro 70'er agtigt...


    jeg kan sagtens købe billedet men så skal jeg have fundet mig en scanner og scanne billedet ind og så derefter retouche billedet før det passer osv og nu hvor jeg ikke ejer en scanner er jeg lidt lost der


    desuden er jeg ikke den store haj til PS jeg kan ikke forstå menuerne og de forskellige filtre som man kan bruge det bliver for uoverskueligt i mit hovede og skulle holde styr på alle de layers osv derfor spurgte jeg om hjælp til det. har forsøgt med tutorials både som bøger, video, audio forums osv men jeg må ærligt sige at jeg ikke besidder den evne til at "mestre" PS


    håber at det kan forklare lidt hvad jeg mener ...

    ja det ved jeg skam godt men det vil da se dumt ud at jeg designer et cover og klistrer sådan et mærke på det skal desuden også beskæres osv og så er det lettere med en replika så man kan ordne det hele i PS

    Hejsa tweakers


    Nu da jeg ikke har den helt store viden indenfor photoshop og andre lign. grafiske programmer vil jeg høre om der er nogle som der kan lave en replica af nedenstående billede(r) gerne i 800x600


    billede


    på forhånd tak for hjælpen...


    Blackmax



    Har fjernet vedhæftede billede da det strider imod copyright reglerne.


    _WHAT_ - Tweak Crew

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Så vil jeg gerne se en Playstation, 1,2 eller 3


    Her en PS2 med spil og joypad hehe
    Så vil jeg gerne se et glaskeramisk komfur

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    Okay tiden er gået..


    Ville gerne se dit hus. Husk navn


    Her er mit "hus" eller lejlighed som det nu faktisk er...


    Så vil jeg gerne se en Støvsuger

    har en plotter stående ude bagved som der bruger 5 liters spande med farve :) den kan skrive en hel væg hvis man sætter den til det kan også skrive flag plakater osv osv osv i samme kvalitet som du ser på DVD covers osv men den har så heller ikke været billig

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det skrev du efterfølgende, men du kan jo ikke bare ændre på det du bad om til at starte med. Hvis du pludselig hellere vil se en 2-liters flaske frem for 2 liter cola, så må du pænt vente til næste gang du får turen.


    Bordet fanger, som man siger. ;)


    Okay så holder jeg mig til requesten 2 liter cola er det næste billede som der skal vises :drink:


    Mikkel kan du ikke rydde lidt op i alle de posts ?! ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Han skrev 2 liter cola - hvor meget kan der misforstås? :))


    Om du vil have det i en flaske eller i dit badekar er vel op til dig selv.


    skrev også at jeg vil se flasken med noget indhold i =)