Indlæg af Blackmax

    hejsa jeg har denne PDA som jeg gerne vil have vurderet =)


    den er fuld funktions dygtig med autolader lader til stikkontakt (med lettere defekte ben) synkroniserings stik USB-PDA med cdrom div cdrommer med windows mobile 2003 pro tomtom go 5 navigator holder til forrude trænger dog til et nyt batteri men fung upåklageligt på 12v adapter
    ledning til tomtom satellit mv


    billeder (de er meget store)


    http://peecee.dk/?id=75939


    http://peecee.dk/?id=75940


    http://peecee.dk/?id=75941


    http://peecee.dk/?id=75945


    http://peecee.dk/?id=75946


    lidt specs


    Operativsystem installeret
    Microsoft Windows Mobile 2003 Second Edition Software,
    Pocket-versioner af Microsoft® software medfølger (Outlook, Word, Excel og Internet Explorer for Pocket PC)

    Skærmegenskaber
    3,5" transflektiv TFT QVGA, 64K farver, LED bagbelysning med strømbesparelsestilstand, stående og liggende visning

    Tastatur
    Afbryder, resetknap, fire programmerbare programknapper, én 5-vejs navigeringsknap

    Teknologier til trådløs
    Integreret IrDA

    GPS-modtager
    Bilholder med integreret SiRFStar III GPS modtager, indbygget højttaler, indbygget sugekop til montering på forruden

    Medfølgende software
    HP-applikationer: ViaMichelin Navigation for Pocket PC® + landkort installeret på SD-kort, HP Profiles, iPAQ File Store, Experience HP iPAQ, HP Photosmart Premiere for Pocket PC, HP Task Switch

    Bærbarhed
    Skærmegenskaber
    3,5" transflektiv TFT QVGA, 64K farver, LED bagbelysning med strømbesparelsestilstand, stående og liggende visning

    Vægt, metrisk
    120 g

    Mål, metrisk
    7,0 x 1,3 x 11,4 cm

    Ydelse
    Processor
    Samsung S3C2410 processor 203 MHz

    Hukommelsestype
    64 MB hukommelse i alt (32 MB ROM og 32 MB SDRAM), op til 25 MB tilgængelig for brugeren, inkl. 10 MB iPAQ File Store

    Strømegenskaber
    Batteri: internt genopladeligt 1000 mAh lithium-ion

    Tastatur
    Afbryder, resetknap, fire programmerbare programknapper, én 5-vejs navigeringsknap

    Pegeenhed
    Touch screen og pen

    Tilslutning/GPS
    Teknologier til trådløs
    Integreret IrDA

    GPS-modtager
    Bilholder med integreret SiRFStar III GPS modtager, indbygget højttaler, indbygget sugekop til montering på forruden

    Udvidelse
    Udvidelsessokler
    SD slot: understøtter 4-bit SDIO og 4-bit SD/MMC hukommelse, standard

    I/O-port
    Et hovedtelefonstik, understøtter USB/seriel

    Hukommelsessokler
    SD slot: understøtter 4-bit SDIO og 4-bit SD/MMC hukommelse, standard

    Software
    Præinstalleret software
    Operativsystemapplikationer: Kalender, kontaktpersoner, opgaver, diktafon, noter, Pocket Word, Pocket Excel, Pocket Internet Explorer, Windows Media Player 9, Stifinder, Infrared Beaming, Pocket MSN

    Medfølgende software
    HP-applikationer: ViaMichelin Navigation for Pocket PC® + landkort installeret på SD-kort, HP Profiles, iPAQ File Store, Experience HP iPAQ, HP Photosmart Premiere for Pocket PC, HP Task Switch

    Multimedier
    Intern lyd
    Mikrofon, højttaler, et 3,5 mm stik til hovedtelefoner, MP3-stereo via lydstik

    Systemspecifikationer
    Strømforsyningskrav
    Vekselstrøm: Indgangseffekt: 100~240 Vac, 50/60 Hz, indgående vekselstrøm: Maks. 0,2 Aac, udgående spænding: 5Vdc (typisk), udgående strøm: 2A (typisk)

    Ergonomiske egenskaber
    5-vejs navigeringsknap samt 4 programmerbare programknapper – standard: Kalender, kontaktpersoner, messaging, today



    hvad kan den være værd????

    det er nemlig rigtig det er billigere og når man så også køber tobakken i tyskland så holder den også længere da det er finere skåret end deres "nye skæreteknik" som de kører med herhjemme :D

    Som overskriften siger har jeg en Artic Cooling Alpine 7 liggende og flyde
    Den har været pakket ud og prøve monteret (stock kølepasta på heatsinken er fjernet)
    MB'et har ikke været tændt med køleren på så fan'en har aldrig drejet rundt.


    Desuden er der 6 Års garenti på køleren (har kvitt skal lige have den fundet lever i flytterod lige pt)
    Blæseren er monteret med gummi-dæmpere for minimum vibration
    Der medfølger skruer samt klistermærke med AC logoet på (da jeg åbnede æsken for første gang noterede jeg mig at der kun var 3 skruer i posen i stedet for fire)


    Nyprisen var 149,-


    så byd bare løs folkens!


    Billede længere nede :)



    Lidt specs:


    Application
    All Intel Celeron D
    Intel Pentium 4 Up to 650
    Intel Pentium 4 Up to 940
    All Intel Core 2 Duo
    All AMD Sempron, Athlon 64 and
    Athlon 64 x2 (socket 754, 939, AM2)
    All AMD Opteron


    Heatsink Dimensions : 78 x 98 x 56
    Fan Dimension : 113 x 101 x 47.2
    Cooler Dimension: 113 x 101 x 91.7
    Fan Speed : 900 - 2000 RPM (Controlled by PWM signal)
    Air Flow: 36 CFM / 62m3/h
    Bearing: Fluid Dynamic Bearing
    Weight: 486 Grams


    Noise Level
    Alpine 7: 0.6 Sone
    Intel Pentium 4 Box Cooler: 4.9 Sone


    Cooling Performance (Thermal Resistance):
    Alpine 7: 0.26 C/W
    Intel Pentium 4 Box Cooler: 0.23 C/W

    Jamen jeg tror de 48timer er gået kan vi så ikke få gang i denne her leg igen


    så skal vi da lige se en køkkenrulle evt i holder

    Det ser jo rigtig godt ud :) skide ærgeligt at jeg ikke kan finde ud af photoshop :( det andet billede har du ganske ret i at grenen stikker op men i mine øjne giver det måske også en slags "dybde" i billedet og ikke bare en fugl som der sidder på sin gren og ser smart ud :)

    ja det kan jeg så godt se men det er lidt svært og fange en rigtig flot baggrund i en mini zoo hvor alle dyerne faktisk er buret mere eller mindre inde :)


    jeg har et af en anden fugl som jeg også har taget i den her zoo men der er desværre også lidt fangeskab på det billede kan godt uploade det hvis du ønsker

    var i noget minizoo og fangede det her billede vil da gerne høre jeres mening om billedet


    Billedet er taget gennem de små riller som der er i hønsetråden =)

    jeg kunne godt tage et billede af den anden højttaler men så skulle jeg til at flytte barnevogn, skråstol osv og midt om natten tror jeg ikke vil være en så smart ide :)