Indlæg af Top1000

    Quote

    Oprindeligt indlæg af prunellen
    Husk venligst på, at det kræver tilsvarende bremsere, hvis du sætter turbo på ;-)
    Der er måske en grund til, at de ikke kan køre hurtigere?? – jeg ved godt, at det ikke er spor sjovt at være fornuftig.


    Bremser er ingen problem :P Dem jeg har nu stopper stolen med det samme

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Du kan sikkert klaske en motor i der hiver flere ampere samme spænding, men er sikkert dyrt.


    Et større batteri kan muligvis give mere power, måske en kondensator. Kommer meget an på hvordan den er bygget .



    En kondensator er måske en mulighed...


    Større batterier og motor er ikke en mulighed pt. da power-controlleren ikke kan holde til mere end 100A... Hmmm, kan ikke lige få regnestykket til at gå op.
    Motorne er på 190w og skulle bruge 24volt, og får det til 15A.
    Så er der jo alt det andet sædeløft, sædevip osv...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Hvis du finder en løsning så husk at optage video når du laver wheelies og donuts med den :crazyeyes:


    Hehe... Wheelies kan den godt lave når jeg hammer den over i bakgear og donuts kan den osse lidt :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Elektroværksteder har med el-motorer, styringer, transformatorer osv med at gøre. De ved alt om dit lille projekt.


    Hehe, sikkert... Kan du finde en i nærheden af Hobro?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Smut ind til dit lokale Elektro-værksted, de kan helt sikkert hjælpe dig.
    Husk elektro og elektronik IKKE er det samme! Elektro-værksteder laver helt andet arbejde.


    Hvad kan de gøre?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stormeren


    Venter til den er helt færdig. Ellers skal jeg bare lave dobbeltarbejde. Regner med der kommer sne igen på et tidspunkt, du ved nok, alt det der global overophedning som vi lider under :D
    Regner med den bliver helt færdig inden jul. Det er kun småting som mangler at blive lavet på den nu.
    Mangler kun at trække kabel gennem stellet til fodbremsen, samt lige at slibe den helt færdig. Så skal den bare males, have trukket el, og en ny sadel. Så er vi kørende


    Det lyder da godt :D

    Daffede sgu ned i byen, efter at min far havde snakket med tdc om problemet og de mente at problemet var min computer..


    købte så en trådløs usb dims og nu funker nettet fint igen.
    der er ikke nogen mærkbar forskel om det er med ledling eller usb da der kun er 1 meter mellem den trådløse rounter og computer.


    men mange tak for hjælpen gutter :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Skriver den noget om det - eller fremgår det ikke af listen?


    Du tjecker om det er et lige kabel ved at tjecke at de farvede ledere sidder ens i begge ender af kablet.


    /ask


    Det er et "lige" kabel :)


    Men sætter jeg den til computeren og prøver at gå på nettet kommer jeg ind på en TDC side hvor der står "ingen ADSL synkronisering" og noget log ind sjov


    Hvad skal jeg kigger efter i ipconfig?


    Hvordan checker man lige om det er et "lige" kabel eller ej?
    Det er det samme kablet som jeg brugte før det andet bundkort døde, og ja den blinker løs

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Nu er det ikke til at sige hvordan den router er sat op fra TDC side, men hvis du har fået en ip i 192.168.1.0/24 ranget som det ser ud til, så burde den bare tildele IPer som nødvendigt uden videre problemer.


    Har du tjekket efter at de(n) computer(e) der ikke kan komme på er sat til at hente IP adresse og DNS servere automatisk?


    øhh... Det skulle de gerne være, da jeg ikke har pillet ved dem :D´
    Er der ikke nogen der kommer med en god løsning imorgen, daffer jeg sgu ned i byen og køber en trådløsdims til computeren, for fatter sgu ikke en skid af det her problem.