Indlæg af Joon

    Og så forresten. Jeg bruger Den helt nye version af Spyware Doctor og Avg som jeg opdatere hver dag.
    så det burde ikke være det der var problemet.

    Tusind Tak for alle svarene.


    for det første. jeg har jo ikke ati ? d: ?


    jeg ved godt min computer ikke er så skide hurtig igen. men den burde da sagtens kunne køre spil fra 2005 (totel overdose) ordenligt. og også cs condition zero.


    men tænkte lidt på det med drivere også. fordi har også før haft problemer med nVidia's drivere da jeg opdaterede sidste gang.
    men hvordan opdatere jeg tilbage ( eller hvad det nu hedder ) ?


    og hvad er gfx ? . Er det grafikkortet ? (undskyld jeg er lidt newbie)


    Jeg har kigget i min jobliste og min cpu svinger sådan lidt ved 15-18% til 20-30% kan den godt svinge op på hurtigt.


    og så forresten. Hvad skulle jeg bytte ud i min computer for den bliver hurtig.
    fordi aner ikke om det er grafikkortet der er for dårligt eller cpu'en. Eller begge.


    På forhånd tak :)

    Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    jeg har en ½ år gammel 500 W PSU den skiftede jeg idag, da den brummede helt vildt, hardware går som regel istykker når man mindst venter det, det behøver ikke være det jo :$


    ellers må du have installeret noget der tager system resourcer


    Jo,. det kunne godt være. synes bare alligevel at det mærkeligt det er præcis 37,5 fps i hvert enkelt spil.

    Ikke have det så godt mere ?. efter kun et år ? :ohmy:
    Jeg har prøvet at scanne min computer med det helt nye og fuldt opdaterede spyware doctor. så spyware skulle gerne være fjernet.


    men tænkte mere på. at nu hvor det er i hvert spil at det lige præcis er 37,5 fps. kunne det så ikke være at der er sådan en fps limiter i min computer et sted. man kan gå ind og stille på ?

    Ja. først vil jeg lige sige at jeg er helt ny på det her forum.
    - bare så I ved det.


    Men sagen er den at her på det sidste har jeg kun kørt 37,5 i langt de fleste spil jeg har. altså her taler vi om Counter-strike hvor jeg normalt kører 75 og Total Overdose hvor jeg har sat alle grafik-indstillingerne som standard. og jeg ved min Computer burde køre det bedre. For sad til et lan hvor der var en der har en dårligere computer end mig og kørte Total overdose med 85 fps. og endda med højere opløsning og flere grafik details.


    min computer ser således ud:


    AMD Athlon 64, 2200 MHz (11 x 200) 3500+
    2048 mb DDR-ram
    NVIDIA GeForce 7300 LE 256 mb