Indlæg af SmasH

    Ey Tweaker's


    Min far har et gammelt bundkort eller faktisk 2 stk ( ECS - K7S5A ) men problemt er at de kun kan køre PC2100.


    Han vil så indvisterre i nogle nye ram, men i stedet for at købe nogle PC2100 som han ikke så godt kan bruge senere og som jo næsten er lige så dyre som nogle meget bedre.
    Vil jeg høre jer om det er muligt at købe nogle PC2700 eller måske PC3200 som han så kan underclocke så de kører der der PC2100 eller vil computeren slet ikke kunne starte ?


    Håber i kan hjælpe

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    køb en barton 2500+ og set fsb'en op fra 166 til 200 (kan 90 af alle barton 2500+, om ikke andet så med lidt ekstra vcore ;)), så passer fsb også til dine ddr400 ram ;)


    Okay.. men kan de kommer højere op fordi at mine ram kan let følge med.. hvor mange mhz kan jeg komme op på tror du ? og kommer jo også an på ens køling

    Ey there Tweaker's


    Jeg sidder her og skal ha mig en ny CPU:


    (Bytter min 2400+ med en som "ikke" skal glocke anyway)


    Jeg har tænkt på en Barton 2500+ som en mulighed fordi den ligger jo i næsten samme prisklasse som 2400+ og den kan jeg jo også clocke.
    Men.... Jeg vil jo ha mest ydelse eller rettere MHZ for pengene, så ville det kunne betale sig at købe en 3200+ måske ? og hvor meget kan jeg overhoved clocke den ?


    Håber i kan komme med nogle forslag, fordi kan ikke rigtig beslutte mig.
    Hvad er det af fordele og ulember ved de forskellige cpu'er ? og har i andre forslag?
    Men en 3200 er jo en del dyre! og får jeg egentlig så meget mere ydelse for prisen, så det kan betale sig ? og hvad med andre cpu're i den prisklasse ?

    Jeg har et problem med mit counter
    grafiken er utydelig som hvis vertical sync var Off (Har sat den til allways on) det skulle den da ikke vel ?
    hvordan fixer jeg dette problem saa der ikke er det flimmer 1-2 meter fremmer paa vaegen og jorden ?
    har rodet med Prowerstrip, men kan ikke saette vertical sync til der inde er det noget med ati/radeon at g0re ?
    Need help!