Indlæg af Occam

    Jeg har for nogen år siden købt et grafikkort hos SHG.dk, og det gik hurtigt og smertefrit, så da jeg skulle købe en hel ny PC så var der ingen grund til ikke at gøre det hos dem. Jeg bestilte for 3 uger siden et PC system men det er endnu ikke blevet leveret. Da levereingsdatoen var gået og jeg endnu ikke havde fået hverken PC'en eller en mail om at de ville blive forsinket, kontaktede jeg selv SHG.dk og spurgte hvor lang tid det ville ta'. Kunde-supporten kunne ikke forklare forsinkelsen, men lovede at det ville blive sendt samme dag, og at jeg ville ha' varene senest næste dag. Men da jeg den næste dag stadig ikke kunne se på deres hjemmeside at varene var blevet sendt eller ej, ringede jeg igen, og fik garanteret at den ville blive sendt afsted den dag, og jeg vil få PC'en om 24 timer, fordi den var klar på deres lager og ventede bare på at blive sendt. Da der var gået 2 dage og jeg endnu ikke havde fået mine varer, (og de endnu ikke havde kontaktede mig) ringede jeg igen. Denne gang fortalte de, at de lige havde modtaget delene selv, og derfor ikke kunne sende varene før senere den dag. Eller senest dagen efter. Der er nu gået 3 uger.. SHG.dk var engang udmærket, men nu vil jeg absolut ikke ønske at handle med dem igen, og jeg fortryder at jeg har gjort det.