Indlæg af <3Metal.

    Har os en 20mm kabu ved bar ikk om jeg vil ha sat den for ejeren får mig sagde den li skulle hjælpes igang indtil de ca. 20 km/t men fik sstadig en bedre topfat. tror du det bar var fordi den skulle indstilles ? vil nemlig gerne bevare det gode optræk :D

    Heyy ;D har en puch maxi k og har nogle sprgsmål jeg gerne vil ha svar på af nogle der ved lidt mere om det end mig :roller: -Tak på forhånd ;)


    Der er en 45mm Athena cylinder,en 15 mm BING kabu på, en 15 mm studs også har jeg et proma bad snake udstødning på og Min gearing er 15/38. Den har godt optræk og køre omkring 60 - 70.


    1. Kan den holde til det ? den er revnet 2 steder bagi (men bar små revner) og de var der også da den jeg købte den af købte den af den han købte den af siger han. Den er ikke forstærket det mindste, kun inde bag ved den ene revne (Bar et stykke metal der er svejset på) Skal den forstærkes mere, hvis ja hvor ?


    2. Nogen der ved hvor man kan få et stykke metal der er godt egnet som tværstang ? :baby:


    3. hva kan man sælge en brugt men rimelig fin 45mm cylinder til en maxi?