Indlæg af Nithel

    Er ret ærgelig over det, da jeg selv står med en rigtig dyr og fed Zepto. Har aldrig haft problemer med den, men hvis det skulle ske er det lidt ærgeligt at jeg ikke længere kan udnytte garantien...
    sikke noget ****

    Renegger, okay...


    ...hvorfor? Hvad er forskellen?


    Af hvad jeg kan se er der et stort spring mellem GF 9800 GT og RADEON HD 4890.. både prismæssigt og performancemæssigt...

    dvs. OC = Overclocking?
    Har ikke lyst til at rode med det og risikere hvad man nu kan risikere ved at gøre det forkert, det skal helst bare være plug'n'play, men gerne en del kraft på alligevel. Men vil det sige at 9800GT svarer nogenlunde til HD4890 i kraft, bare lidt billigere fordi man ikke kan få processoreren til at hjælpe grafikkortet? Er forvirret.

    Mange tak for hjælpen, det er dejligt at se at folk stadig gider hjælpe folk som mig :).
    Dog: jeg har altid brugt GeForce, så aner ikke i hvilken ende det grafikkort ligger. Har du en guideline, eller et par beroligende ord? Og jeg tør næsten ikke spørge: er du sikker på at de ting der passer til bundkortet og det hele? Har fået et bud på et andet forum, med et kort der ikke engang kunne sluttes til min strømforsyning..


    Edit: er på Windows 7


    Edit Edit: hvad er OC, og hvad har kortet at gøre med min CPU?

    Hejsa.
    Er ved at rode mig ind i et projekt der muligvis, muligvis ikke, er et større et af slagsen. Vil gerne have lidt hjælp.
    Dette er mit system:


    CPU: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz
    RAM: 2gb
    Grafik: GeForce 7950GT
    Motherboard: ASUS P5N-E SLI
    Strømforsyning: ikke mere end 400W


    Det er forældet, og det vil jeg gerne gøre noget ved, især med grafikkortet og ram. Rammene kan jeg gøre noget ved selv, men i forhold til grafikkortet er jeg i tvivl. Skulle gerne have noget der ikke er alt for overkill (gør ikke noget at det ikke er det helt nyeste), men jeg er i tvivl om 400W er strøm nok.
    Er der nogen der har forslag til et kompromis mellem god grafik og strøm?
    Vil helst ikke købe en helt ny computer, da mit budget allerhøjst strækker sig til 3000kr.


    På forhånd tak :)



    ps. det ikke være dårligt med et kort med HDMI udgang.

    Hejsa.
    Jeg har lige downloaded Windows 7 via MSDN Academic Alliance, sammen med en sprogpakke. Begge ISO Filer. Jeg brændte begge ud og installerede windows med succes, men jeg har problemer med at skifte sprog. Min sprogpakke virker forhåbentligt fint, men den sektion under Region and Language, hvor jeg alle steder på nettet læser, at det er meningen jeg skal kunne installere den fra, mangler :ph34r:. Filen er en lp.cap, og ligger under da-dk på den DVD jeg downloadede fra MSDN.


    Hvor blev den af? Er der en genvej i commandoprompt evt.?


    På forhånd tak


    Vedhæftet billede:
    [Blocked Image: http://www.myupload.dk/showfile/321510e26d1.jpg]

    Har også tænkt på det, men har ikke engang noget højere end en 135.. Jeg skal sørme til at have skaffet mig en rigtig zoom linse. Dog kunne det have været flot med et landskabsbillede ud over en sø eller sådan noget. Ærgeligt jeg bor i sådan et kedeligt landskab på norddjursland :(

    Min nye iPod Nano 4g 8gb er begyndt at lagge...
    Den har virket fint lige siden jul, men på et tidspunkt begyndte den at lagge i menusystemet. Fx. når jeg skruer op og ned for musikken, reagerer den først efter et sekund, og det samme når jeg går ind i menuen og vælger punkter, eller drejer iPod'en for at komme ind i CoverFlow. Det sjove er, at den ikke lagger i ting som CoverFlow og spil... selvom det egentligt burde være det mest cpu krævende..


    Er der nogen der kender noget til problemet eller måske har en løsning?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    Hehe, jeg mente nr. 2 link. ;)


    Hjemmelavet wallpaper, skin er Dark, farvet grøn i WindowBlinds

    Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    Det ser vildt fedt ud.


    Hvor har du det der wallpaper og theme fra? ;)


    Hvad for en af dem?

    Du skulle skaffe dig en ekstern blitz, det er så meget flottere... Jeg er i gang med at skaffe mig sådan en af netop samme grund :)