Indlæg af DiRtBaG

    Martin_R
    MvK
    The old guy
    M.Beier


    I kan da ikke mene seriøst at den straf er nok for at slå et barn og far ihjel.
    Uanset hvad gutten har tænkt, da han kom blæsende ud af vejen, kan han kun have været klar over at det kunne gå galt. Har han ødelagt en hel families liv, har været frataget sit kørekort før og været uden respekt for andres ve og vel. Desuden skal han ikke sidde 2 år 3 måneder i fængsel, han slipper ud efter at 2/3 af straffen er udstået, altså efter 19 måneder.
    Det er da seriøst for lidt for at tage andre menneskers liv.
    Hvad med familiens retsfølelse?, den bliver da krænket. For ikke at snakke om mange andres.

    Jeg har det som Fed7haS. Rap er sååå vildt dårligt at jeg ikke kan beskrive det. Aldrig har en musikstil været så overvurderet og komerciel.
    Jeg går kun og venter på at det går i sig selv igen, så man ikke skal belastes med det, hver gang man tænder for radioen.

    Her er s? lidt mere om String terorien, det er nok den mest fasinerende udsendelse jeg har set.The Elegant Universe Jeg bliver mildelst talt sendt ind i en anden verden n?r jeg ser programmet, men nu er jeg ogs? en "Sci-Fi freak" S? dette tiltaler mig temmeligt meget.

    Jeg har haft organdonorkort på mig lige siden de kom frem, jeg har intet problem med at jeg bliver til reservedele når jeg dør, så har jeg da gjort lidt godt med mit liv.
    Vi kan alle få brug for organer, og netop derfor har jeg valgt at de kan tage alt hvad de kan bruge ved min død. Der er ingen grund til at være egoistisk i døden, det er jeg nok i live;-)

    Børnene kan ikke drages til ansvar for det stunt nummer, forældrene har fået sig en lærrestreg, og jeg håber virkelig ikke de lader deres "vrede" gå ud over børnene. Dette er klart en situation der kan være temmelig nyttig for den familie i fremtiden.
    Dog undre jeg mig over de tager et billede af børnene, der smiler, hvilket for mig til at tro at forældrene også gør det.
    Jeg ville nok have fået igennem til ungerne at de har lavet noget lort først, og så derefter taget det med et smil.
    Dog er det jo ikke umuligt at det er sådan det er gjort.
    Jeg kan se at der er mange der ikke har børn her inde, udfra de temmeligt tåbelige kommentare. Man kan ikke straffe ungerne for forældrenes dumhed.

    Quote

    Originally posted by Happy^
    Ville være godt hvis du skrev de foreløbige bud her, da jeg ærligt talt ikke gider sidde og rode to tråde med 100 indlæg igennem. Ikke engang når du ikke har skrevet links :)


    Så lav lige en update.


    Her er en update:


    H5N1 3700pp for cpu og ram >Oc<


    milanfc 3350pp for bundkort og cpu >Oc<


    XmuZz 1750pp for ram Oc >Oc<


    W.e.S.t 850 +pp for bundkortet >Tweak<


    FuGGziE 2700pp for CPU >Hol<


    Mentaly 5500 for det hele over PM >Oc<



    Så Mentaly@Jess Sørensen er den førende.


    Links
    Oc
    Hol

    Den anden tråd er lukket og emne ændret så der ikke opstår forvirring...

    Har et bud på Hol.dk fra Jackel på 4500.- for det hele...


    OT: Jo jeg har bare haft så meget andet og er uden bil iøjeblikket så jeg er afhængig af svigerfra og hans fyraftens tider. Du er bestemt ikke glemt;-)

    AMD FX 60 kan køre 3Ghz på vand er 1md gammel og med kvitering
    HBO 2000.-
    DFI NF4 Expert 1md gammel og også med kvitering
    HBO 700.-
    OCZ PC4000 XTC Platinum Edition 2X1GB 1 uge gamle og med kvitering. Er testet til 280mhz 3.4V foreløbigt.
    HBO 1400.-


    Jeg sælger kun hvis jeg mener at alle 3 ting indbringe en ordentlig pris.
    Alle 3 ting skal sælges før auktionen bliver til noget.
    Denne auktion køre også på Hol og Oc


    Alle bud er med pp.


    Let´s get started.

    Ja jeg ønsker ikke retunere rammene, jeg ønsker bare en vurdering. Så et kvalificeret bud ville være dejligt;-)

    Jeg vil gerne have vurderet følgende:
    AMD FX 60 kan køre 3Ghz på vand er 1md gammel og med kvitering
    DFI NF4 Expert 1md gammel og også med kvitering
    OCZ PC4000 XTC Platinum Edition 2X1GB 2dage gamle og med kvitering. Er testet til 280mhz 3.4V foreløbigt


    Dette er kun en vurdering, da jeg overvejer at skifte til Conroe.