Indlæg af JnP

    det skulle vel aldrig være nogen der har så'n nogen liggende de ikke bruge til noget? for det kunne min mors 1500+ xp, 256mb sd-ram pc133, kunne den godt bruge nemlig... :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Det var ellers så nemt som at klø sig i nakken..ihvertfald at finde driveren, det var bare at indtaste model nummeret i search på hjemmesiden....Men kan godt forstå du ikke kan finde noget "frameware" :D


    :cheers:


    Ja men driverne skal jeg ikke bruge til noget det er en frameware updatng til det jeg skal bruger, driverne har jeg allerede hentet....


    hmm jeg har så ikke selv dvd-brænd derfor jeg gør det hos en ven.... men jeg har selv dvd cd og de org. flm....

    mm jeg har The matrix og the matrix reload (org.), og vil gerne havde et program til at rippe dem så jeg kan brænde hver af filmene ud på en dvd-cd pga de er ved at være lidt ridset, og vil derfor gerne havde en copy af dem, og da jeg ikke kan brænde duel layer kan de ikke nå at være på en dvd... nogen der ved hvad programmet hedder?


    på forhånd tak for hjælpen....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    mig bekendt har Windows ikke en virus scanner.


    jo når du har services pack 2 inde har det... altså i windows XP....

    hey der...


    hvordan er det nu jeg slår windows virus scanner fra ? for jeg kan ikke finde det lige nu... så er der ikke en der lige kan forklare mig det?


    på forhånd tak for hjælpen

    jeg fandt ud af det men ellers tak for hjælpen... skulle bare bruge den der hed mailto:din@mail.xx ;) det var til siden www.clantrying.1go.dk undre members hvis du så trykker på JnP kan du se jeg skulle bruge det til hvor der står contact ;)

    hey er der nogen af jer der kan hjælpe mig ? .. jeg skal lige vide hvordan man laver et link til en e-mail addresse ? altså text link hvor der stå Mail og så når du trykker på det kommer der et vindue op hvor du så kan skrive din mail... "vinduet er jo så fra outlook"

    hey... ville lige høre om nogen af jer ved et sted man kan download en færdig lavet tag wall til php , jeg har søgt efter det på google men kunne ikke finde noget.. :( håber i kan hjælpe..

    ved ikke hvad jeg har gjort, men det har åbenbart virket og jeg har ikke rigtigt gjort andet end det jeg havde prøvet 100 gange før... :P men tak fordi i ville hjælpe.. :rules:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Bah, uba og kendt..lol :)


    sagde ikke de var kendt sagde bare jeg har spillet med i claner der var lige så kendte.. eller skal vi kalde det ikke kendte ? :D.. men jeg har selv spillet i en clan der er blevet bedrømte som en top 20 clan i DK, godt nok var det en uofficel bedrømmelse.. ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Gad godt nok ikke lige at læse den smøre igennem. Jeg har fri hele ugen og jeg bliver temmelig doven af at gå hjemme.
    Start op i fejlsikret tilstand og se i regedit.
    Meld tilbage hvilke ting der er sat til at starte op.
    Hvis du ikke har en firewall kørende eller har de nødvendige sikkerhedsopdateringer vil der ikke gå mange sek fra du starter op til du har en orm/virus på besøg....tro mig jeg har oplevet det mange gange med venner og families pc'er.


    har ingen af delene for kan ikke få lov til at installer det, computer afslutter bare tingene som om man trykke på x oppe i højret...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Lang tid siden jeg har set en fra UBA :)


    jeg er ikke fra UBA, og en anden ting er JNP fra UBA begyndte først at hedde det efter mig så nick steal kan man vel kalde det.. :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Hmm hvorfor så lavt??


    Jeg kører altid med cl_cmdrate 101 og cl_updaterate 101, og pinger ca. 20 til CH-servere/Jubii/Gamereactor.


    nej ikke når du sidder på en internet forbedelse med lav upload og ja 128 er lavt du kan ikke køre med 101 uden at få mange choks og ms ...!!!