Indlæg af Ebo

    Det korte svar er nej.


    1: check i bios, at din primære disk ikke står til IDE hvis ellers den har været sat op i ACHI mode.


    2. Win 10 er bundet til dit bundkort, så du kan bare hente en fil direkte till win 10, og nej du behøver ikke en nøgle.


    Mvh
    Sam

    Som jeg læser layoutet på dit bundkort, så kan jeg ikke se nogen problemer i det, så længe du bruger et GFX.


    Slots - 3 x PCI Express 3.0 x16 Slots (PCIE1/PCIE3/PCIE4: single at x16 (PCIE1); dual at x8 (PCIE1) / x8 (PCIE3); triple at x8 (PCIE1) / x8 (PCIE3) / x4 (PCIE4))*
    - 1 x PCI Express 3.0 x1 Slot (Flexible PCIe)
    - Supports AMD Quad CrossFireX™ and CrossFireX™
    - Supports NVIDIA® Quad SLI™ and SLI™


    Mvh
    Sam

    Prøv allerførst med 1 stang ram af gangen, og så se om ikke den vil boote. Vil den det, så er det en defekt ramstang.


    Ellers skal han se, om en af vennerne har et andet grafikkort, som han kan låne, for at se om det er den, som er defekt.


    Mvh
    Sam

    Det falder mig i øjnene, at anmelderen er så begejstret for spillet.
    Næsten alle andre HW sider (store internationale), er enige om, at spillet aldrig skulle have været udgivet i den form, som det har nu.


    1. kedeligt og forud sigeligt


    2. Dx 11


    3. Spinoff af tidligere COD spil


    4. Samme baner bare med nyt skin


    5. ultra kort singleplayer kampagne


    Det er jo bare Activision i en nøddeskal.


    Mvh
    Sam

    CS go, kører 1 kerne, da det er en ældgammel motor, som kører det.
    Det gør det ikke bedre at der kommer flere mods til, når alt skal køre på samme kerne og kun 2 tråde.
    Du skal OC din CPU alt hvad du kan og så kan du egentlig kun håbe det bedste, når du vil have andre ting til at lave flere ting på samme tid, når det hele kører på samme tråde, giver det mening ?.


    Det ville osse hjælpe og skifte dit GFX ud, da det har set sine bedste dage til det, som du søger.


    Mvh
    Sam

    var forbi noget familie, der havde en sådan strømforsyning, det var godt, for den virkede ikke. så den ryger bare ud.
    så godt jeg ikke købte noget, havde også den mulighed i tankerne.


    Jamen så var det jo godt, at du ikke smed penge efter en PSU, som ikke kan følge med alligevel, ikke sandt :9xo .


    Mvh
    Sam

    det handler om overwatch og titanfall 2 bf1 de køre faktisk okay.. men jeg tænker godt at den kan køre bedre? har ca 180 gennemsnit i overwatch med alt på medium? jeg har bare ikke ret meget forstand på det :)


    Det er helt sikkert, at i Titanfall 2 og BF1, der er det dit grafikkort, som kommer på overarbejde. Jeg ved ikke med overwatch, da jeg ikke selv har spillet det.


    Mvh
    Sam

    Allerførst hvilke spil drejer det sig om ?


    Idag, så er den allerstørste flaskehals i et system dit GFX, og det er typisk der at du kan hente rigtig mange fps.


    Hvis din køling er iorden, så kan du sagtens smække din CPU op over de 4Ghz uden problemer, da jeg aldrig har set en Sandy, som ikke ville være med til det.


    Alle CPU'er er forskellige, så fordi 1 har været heldig i lotteriet, så er det slet ikke sikker, at din CPU kan det samme, men det er bare ogg prøve ad. Der er rigtig mange fine guider på youtube, så søg på din CPU og dit bundkort, så er du godt på vej.


    Mvh
    Sam