Indlæg af Macarized

    tja.. jeg er vild med min Scythe med en enkelt blæser.. kører 3.5 ghz, og idle er cpu'en 37/38 grader. load er den 58/62 .. kan ikke se hvad mere man har brug for i hvert fald! :drink:


    ps. kan overhovedet ikke høre den.. selv min 8800gtx køler larmere mere ved load. og den er stille. og når man har 4 andre blæsere i kabinettet som er stille, så giver det alligevel mere støj end Scythe'en..

    tror jeg sgu- håber jeg !!


    Dirt kører på en skod engine i forhold, det er 100.. selvom der er flot grafik i dirt!! det vil jeg gi det.

    Quote

    Originally posted by Spyro


    Damn.. Min PC har store problemer i DiRT.. :/ Og har jo et godt OC gfx.. Og det hacker næsten hele tiden. :(


    Det er også rimelig vildt at Dirt kræver 8800GTX når ikke engang Crysis gør det.. Det kører vist ikke på verdens bedste engine ^^ :drink:

    i know =]


    f.eks i mit tilfælde render jeg kun 85hz på min 22" trinitron, selvom den kan trække 125, jeg synes bare at jeg får lidt hovedpine tendens ved 100hz eller højere.. men når min skærm KAN tage over 85 hz, og den bare ikke er sat til det, hvad kører den så med i games?


    det den er justeret til på skrivebordet? - eller hvad den max kan tage?

    Du kan sagtens køre 100fps selvom din skærm kører med 85hz f.eks.... det ligger slet ikke i skærmen, men i grafikkortet udelukkende, hz og fps er 2 helt forskellige ting.


    et eksempel:
    Når jeg er til LAN, tager jeg min lille lorte 15 tommer spadser fladskærm med, som max kan køre små 65hz.. jeg kører altid 100fps i CS f.eks. og over 65 i andre spil hvor det er justerbart i ..

    Quote

    Originally posted by DonRon
    ok det bliver vist samsung..


    er T serien den beste ?
    http://www.samsung.com/Products/HardDisk...=Specifications


    Svar nu manden da :-P `?? er T serien den bedste?...


    Jeg har en WD 500ys. Kan ikke høre den, og selvom mine blæsere i mit kabinet ikke larmer særlig meget, så overdøver de den alligevel.. så tænker sq ikke så meget over det. De er vel også omtrendt samme pris. Jeg havde også min tvivl om den der Samsung da jeg skulle samle compen, kan ikke huske hvorfor jeg kom frem til WD.. vel det billigste? - mayb

    Er ram timings egentlig bedst når de er lave eller høje? altså mine timings har jeg sat til 4-4-4-12.. ville det være bedre at have dem til 5-5-5-15/18 ?... så lige at en gut ville vente til der kom ddr3 ram med 7-7-7-21 timings nemlig. så blev i tvivl om det var højere eller lavere der var bedst.

    Haløjsa..


    Midt i jeg sidder og gamer BF2, så lukker spillet bare uden videre, ingen fejlmelding, ingen online solution popup, nada, ikke en skid info, spillet er bare lukket, og jeg glor på skrivebordet... Det er sket nogle gange nu, 3 gange på 2 dage... Har oplevet det engang før, med andre spil, men nu vil jeg sq høre om ikke nogen kender en solution? - for det er da til at få en fis af!!


    Nogen der kender til problemet??


    Mvh Nicklas

    okay :) .. går heller ikke højere, har en stabil 3.3, det er jeg glad ved.. Men fair at de er ok, har haft mine bekymringer , hehe XD thx for tha help.

    jeg er oppe på 70 i ved stress blend i Orthos.. :/ Er der måske et leak? 3,3 Scythe Infinity , som nedenståene.. har 40 i idle , og ca 60 - 65 i spil som RainbowSix Vegas

    jeg kan sq ikke få det til at virke, det der live update.. den siger jeg skal install, tror det er en INF install... og hver gang jeg så har genstartet efter installationen, så mangler den stadig at blive installeret fra live update... ? -- og jeg kan ike se om min bios er updated nogen steder.. :/

    nej det med de 100gb der mener jeg, at så har jeg ikke de 400 andre gb.. de er væk simpelthen, hvis jeg ikke får de drivere ind samtidig med installationen af XP... og ja jeg kunne godt hente et a drev.. :/ men ved ikke, vil helst undgå.. hehe. Men en hd på 100gb koster vel også kun omkring 200,- ? .. så hvis det var en sikker mulighed, og det ville funge med XP 100%.. så ville jeg gøre det, så ville jeg også have mere styr på det.. 1 musik harddisk, og 1 gaming harddisk :)

    nej for min harddisk er S-ata 3, og jeg har ikke noget a drev til at installere drivere med i XP, så i følge XP når det skal installeres er min harddisk kun på 100 gb :| ..


    jeg fik det gjort til at starte med, så lavede jeg en lille partition på 40 gb, med XP, og derefter installere jeg Vista... Vista virkede med 410 gb, men hver gang jeg bootede XP fik jeg bluescreen.. det virkede ike.. :/