Indlæg af Waskus

    Senzer. Jeg har spillet en 6 timer eller noget. Fandt en gut som hjalp mig og en anden og gav os en masse våben osv til at komme igang med. Spillet fænger mig godtnok ikke(jeg spillede Ultima online i mange år). Jeg ville så gerne have været med fra starten og prøvede hvergang de åbnede op for nye accounts men no luck. Idag er jeg glad for at jeg ikke kom med. Jeg blev bare skuffet over spillet og grafikken(textures osv er sku ikke noget at råbe hurra over og animationerne). Har alt på max og der mangler bare så meget syntes jeg. Det er jo smag ved jeg godt. Om det så er fordi jeg fiser rundt omkring noob byen osv ved jeg ikke. Spillet virker også meget bart og tomt. Jeg savner roming mobs osv.

    Du har vel en indbo forsikring? De plejer altså ikke at spare på det de tilbage betaler. Mistede en computer pga naboes søn kørte en gummiged ind i elmasten udenfor mit hus så ja computeren kortsluttede sku FUT FUT. Mit forsikringsselskab gad ikke engang kontakte hans, de dækkede bare det hele.
    Men ja surt at miste alle dine data.

    Mht Til Darkfall har jeg en konto du kan købe billigt hvis du vil prøve det.
    Jeg var super skuffet over det. Det går såååååå langsomt og der er næsten ingen hjælp at hente mht til hvad man skal gøre, snakke med osv i starten. Og folk er generalt total lamme at hører på. Bare læs på forumet. De kan ikke andet end at flame hinanden og ingame, er du gal et sprog på lavt nivue der bliver snakket.


    Hvad med Everquest 2?
    Der er en gratis trail version på deres side du kan hente og prøve.

    Vi har 3 computere som er forbundet til en router via kabler. De kan fint se hinanden på netværket. 2 af dem kører windows 7 og 1 kører windows xp.
    Så har vi 3 computere som kører trådløst via en router som så er koblet til første router via et kabel. De 3 computere kan jeg ikke finde på netværket. De kører windows xp og windows vista. Alle er workgroup og drev er shared. Hvad mangler jeg jeg checke?

    Frem med en gummihammer eller andet og slå på bremsetromlerne bagpå, så skal de nok løsne sig. Og til en anden gang hvis den skal står i længere tid så drop håndbremsen og sæt den istedetfor i 1. gear.
    Det med kablet hjælper sikkert ikke, utrolig sjældent at det er kablet men næsten altid bakkerne inde i bremsetromlerne som går stram eller andet og er irret fast. Du kan sagtens skille det ad og smørre det hele op så det fungere igen.

    Det har lige været oppe at vende i nyhederne. Politiet osv kan kun opfordre en til at man mødes og handler på den måde. Du kan sagtens anmelde ham men du skal nok ikke regne med at få noget ud af det. Hvis du vælger at troppe op på mandens dør skal man nok også lige overveje om man selv gider ende med en evt voldsdom osv. Personligt var jeg mødt op på adressen og han kom også til at betale mine benzin penge.

    Tja mit mega gamle soundblaster 5.1 virker ikke med 64bit udgaven og gamerporten heller ikke så nyt lydkort og et usb joystick til mig. Jeg kører med 64bit versionen og har ikke oplevet problemer med nogen af mine spil. Arma2, eq2, css, battelfield2.