Indlæg af Lunde_Deluxe

    Hej


    Står og skal til at opgradere min maskine der hjemme, så skal af med følgende ting:


    - GeForce XFX 8800GTS 512MB Alphadog Edition
    - XFX Nfoce 680i LT Motherboard
    - Creative X-Fi™ Audigy 2 Extreme soundcard
    - 4GB Kingston HyperX DDR2 PC6400 RAM


    Og sa ligger jeg desuden inde med et vandkølingssæt jeg også skal af med ;)



    har ikke planer for andet end at sælge det sammen, men i er velkommen til at komme med nogle bud




    Mvh. Daniel L. Baldissera

    er der hjemme, men kan ikke komme på msn af en aller anden mærkelig årsag, den logger af med det samme :S
    Kan kun når jeg er på arbejdet, men der kommer jeg ikke mere, da den går konkurs her om en uges tid. Rigtig nedtur.
    var inde på forsiden af OCteamdenmark, og så når jeg gik op og skrev login'et, så kom den op med den der meddelelse.

    Desværre ikke :(
    har prøvet i jeg ved ikke hvor lang tid nu.
    ville også have skrevet inde på OCTeamDenmark, men kan ikke logge ind :S
    Den siger:


    'In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist.'


    når jeg prøver at logge ind !!

    Undskyld, fik fortalt det forkert.
    Havde droppet NTunes, & så prøvet at OC i bios'en,
    & det er det der ikke gider at du!!
    Kan simpelthen ikke få den til at bruge de instillinger
    jeg sætter op :(

    Hej


    Sidder & prøver at få min pc en smule OC, men kan kun få det til at du igennem NTunes!!
    Kan dog godt sætte alt op lige fra CPU'en, FSB'en & Rammene til Vcpu osv..
    Men når det er sat op, kan jeg ikke få den til at benytte sig af de instillinger??


    Der er 'Current' instillingerne som er slået til, & så er der 'Expert' instillingerne som jeg har sat, men hvordan slår man de selvvalgte OC-instillinger til??


    Nogen der kan hjælpe :)

    Hej


    Vi står og mangler en slags gruppekalender inde i firmaet. Ved det menes en kalender som f.eks.
    skal sættes op på serveren og så kan streame ud til de forskellige brugere som skal kunne gå på samme tid.
    Den må også meget gerne køre i "real-time" da vi er flere som bruger den flittigt!


    Er der ikke nogen her inde der kan hjælpe med at finde en til mig, eller kender til en som er god og kan bruges til en mindre virksomhed på ca 20 pers. !



    På forhånd tak :)

    Det gør der nemlig ikke. De er så smarte at man bliver nødt til at købe noget software, men det er skide svært at finde noget ordentligt.
    Kunne være rart hvis der var noget freeware :)

    Hej



    Står og har fået Blueray-drev i pc'en, men hvad skal jeg vælge af software til den?
    Har benyttet mig af "CyberLink Advisor" som går ind og tjekker ens pc for blueray-kompatibelt software og hardware (ganske udmærket program).
    Det resulterede i jeg benyttede mig af CyperLink, som kan afspille Blueray og HD-DVD, og det virkede fint med den første film, som hedder Dinosauerne.
    Men lige så snart jeg skal spille Ghost Rider, går den ind og spørger efter en opdatering, den installeres, men det hjælper ikke. Kommer blot op og spørger efter en opdatering igen.
    Så derfor vil jeg være meget glad hvis nogen her inde kender til det problem, eller bare kender et andet program jeg kan bruge :)

    Den er ca 6-9 mdr. gammel, og ja, den er aktiveret !
    Så kan simpelthen ikke forstå det :(
    Den kørte ellers perfekt indtil da. Kan det have noget med en opdatering at gøre?

    Hej alle!


    Står i den mærkelige situation at min Aero skin er forsvundet i Vista Ultimate???
    Har prøvet at gå ind og slå det til, men det er der ikke mere! Andre der har prøvet det?


    Har prøvet at søge efter hjælp i Microsofts egen hjælpecenter, men uden resultater.


    Har også prøvet at gendanne den til et tidligere gendannelsespunkt, men også uden resultater.


    Det skal lige siges at min Windows version er lovlig og har altid virket perfekt.



    Please help me

    hej


    Står og skal til at sælge lidt forskellige ting for mit firma, det drejer sig om følgende:


    -2 x Nomadix: Universal Subscriber Gateway II (USG II)
    -1 x AG 5000 Metro gateway
    -1 x Parlay VoXip: VoIP 108 Gateway
    -1 x Connexity: M6501-RM IP PABC
    -1 x WatchGuard: Firebox
    -1 x Nexer: Tlf. Central
    -1 x SMC TigerAccess 7724M/VSW Switch


    -2 x Sun Cobalt: RaQ 550 Server Appliance
    512 MB af 133 MHz SDRAM (2 x 256)
    2 x seagate 40 GB Harddiske
    Dual 10/100 Ethernet
    1.0 GHz Pentium® III processor


    -1 x SMC FSW-2409TFX Switch: 24 Ports(RJ-45)
    10/100 Mbit
    half/Full-Duplex


    -1 x SMC TigerSwitch 8624T: 24 Ports
    4 mini-GPIC porte
    10/100/1000 Mbit
    Kan multi-trunke med LACP

    -1 x D-Link DES-1024D 24-ports 10/100 Switch: 24 Ports(RJ-45)
    10/100 Mbit


    Er desværre ikke så meget inde i lige disse stykker harware, så det er sådan set alt den viden jeg har omkring det.



    Har desuden også en Fluke tester + en ISDN tester til salg her inde!


    Skriv bar hvis der forekommer spørgsmål og jeg vil se på det :)

    hejsa...


    Med hensyn til den der oplevelsespakke som i snakker om, så vil man først kunne køre den over ens bruttoløn her efter oktober, da en 42" fladskærm betegnes som et luxus produkt indtil da, men derefter vil den kunne køres over lønen som i siger :)