Indlæg af Aerial

    Quote

    Originally posted by alec!
    er det kun ved mig at http://www.overclocking.dk ikke virker ? 8o


    næ - jeg har samme problem.


    Lyder lamt men Google kører sg* heller ikke herinde på mit job :evil:
    Kunne næsten ikke tro at de skulle være nede vel ?

    Quote

    Originally posted by Torque_79
    Forresten, har lige et spørgsmål der ligger i nogenlunde samme boldgade.


    Da jeg for et lille års tid siden købte ny (færdigsamlet) pc, fulgte der en original XP Home med. Jeg har siden da formateret og opgraderet nogle gange. Hver gang jeg har formateret og installerer XP igen, skal den aktiveres. Indtil nu, har jeg blot indtastet key'en fra emballagen og skidtet har fungeret upåklageligt. Problemet er bare, at jeg formaterede forleden - og kunne ikke aktivere med den oprindelige kode, pga. noget licens-halløj. Skal jeg virkelig ud og købe skidtet?? Virker lidt lamt, da det (no shit) er en original Windows XP jeg sidder med i hænderne :]


    Selvom den kommer frem og spørger om du vil registrere hver gang, behøves du kun at gøre det første gang. ;)

    Ikke registreret ? Alle XP-Pro versioner skal registreres.


    Håber ikke du sidder og poster at du sidder med en ''gratis'' udgave :evil:

    Hvis du er interesseret i at købe en PS2 og kunne brænde spil, så forstår jeg ikke hvorfor du venter, til du kan købe både PS2, chip og måske brænder :)

    Quote

    Originally posted by OriGiN
    Så må du ofre de penge et original spil koster.... Fordi du ka ik spille brændte spil uden en chip ...


    Nemlig ;)

    Quote

    Originally posted by sebmik
    Hvis man har en DVD brænder kan man så brænde ps2 spil og afspille dem i en ps2 uden chip???


    Øh ! Dine 3 tråde minder lidt om hinanden. :)


    Hvorfor brugte du ikke den clonecd løsning vi foreslog dig i din første tråd ?


    Præcis ! Jeg vil nok beskrive mig selv som sidste del ;)

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ulovligt ja, men det kan godt betale sig hvis man har lyst til at være kriminel... Medmindre man bliver fanget. Det er nok den sidste del der afholder os andre fra at gøre sådan noget. :]


    Jeg tror at grunden til at så mange ripper alt fra mp3 til spil osv er at de ikke ser ulovligheden i det. De sidder jo bare derhjemme i deres stue og trykker på nogle knapper.
    De folk der ripper ville nok ikke være så 'kriminelle', hvis de skulle til at bryde ind nogle steder for at få programmerne og musikken. :)

    Quote

    Originally posted by Roscoe
    havde sgu ikke lige læst det ordentlig.
    uden chip kan det jo ikke lade sig gøre at spille dem kun hvis du har en dvd brænder


    What ???


    Uden chip kan du ikke afspille et brændt spil.
    Og uden dvd-brænder kan du ikke kopiere et spil direkte :)

    Quote

    Originally posted by Roscoe
    jeg har kun prøvet det med ps2 spil jeg har downloadet
    og de skal brændes som cue sheets da det er bin og cue filer man bruger
    jeg bruger nero 5.8 :D


    ind under burn image og så vidre der fra


    Grunden til at jeg foreslog Clone var hvis det først skulle rippes ned fra en original skive :)


    Men ellers holder jeg mig også til Nero

    Quote

    Originally posted by sebmik


    nej den er der ikke og den er heller ikke på download.com


    her er linket til deres site => CloneCd

    Quote

    Originally posted by OriGiN


    Det skulle det være hvis du har en DvD brænder.. men jeg er ikke sikker...


    Se den havde jeg ikke lige forudset :)


    Har heller ikke en, så det bliver nok lidt svært at teste :(

    Quote

    Originally posted by sebmik
    kan i hjælpe mig



    øøøøh ! Jeg er da kommet med et forslag !:)


    Hvis du tænker på direkte kopiering fra et drev til et andet tror jeg ikke det er muligt. :(

    Quote

    Originally posted by OriGiN


    Han spurgte om man kunne brænde dem ;)


    Det burde godt kunne lade sig gøre .. MEN det er jo en DvD skive spillende er på så det er ikke lige som til en normal PS1


    Mener bare du kan bruge clone-cd til at rippe det ned som ISO. Derefter er det jo bare at brænde det ud på en alm skive.


    (Dette er selvfølgelig kun hvis du er sådan en type der brænder spil ;) he he)