Indlæg af m.d

    Har alle nye pcu'er så 2 af de stik som fører ud til cpu blæser og grafikkort blæser?


    Edit: have ikke lagt mærke til at det var et stik med grafik kortet som bare skal sættes sammen med 2 fra psu'en.. men min psu har ikke nok stik til det så skal ud og have en ny psu xD

    iPods har ikke godt af at først blive opladt når de er helt flade.. de har bedst af at blive opladet så tit som muligt, hvis man har brugt dem.. men det har vist noget med deres betterier og ikke andre batterier sådan generalt..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop
    Jeg fik engang en "hyler" fordi jeg havde glemt at tilslutte blæseren på gfx'et - Så har du husket at sætte den til :$


    Grafik kortet er en slags metal box så der er ikk noget at samle d: Edit: ups havde ikke set at der var et stik i enden af grafik kortet.. :s men der er kom 1 af den slag stik i strømforsyningen og den er brugt til Cpu blæser..



    Så må jeg heller ud og købe en ny PSU xD

    Jeg har lige købt noget nyt til min pc.


    da jeg havde sat det i første gang og tændte lyste 6 lamper under hvor der står: Phase Led på bundkortet, og den pev. Hved ikke hvad der pev.. og så lukkede computeren igen lige efter..


    nye ting: 8800gt, 3.0 Ghz core 2 duo, Gigabyte bundkort og 2gb corsair dual channel ram (2 stænger)


    er det strømforsyningen der er for lille? havde tænk mig at købe en ny og ikke så lang tid for den er rimelig lille så regnede med at det var den det var galt med men ved det ikk..


    strømforsyningen er 300 W for lille skulle jeg mene d:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Det er ikke en western. :)


    Det er ikke fordi strengene er hårde, men fordi man skal presse ekstremt hårdt ned på dem når du f.eks. tager et barré greb. Af alle de akustiske guitare jeg har prøvet, har alle været lettere at spille på end min egen.


    Nå okay d: så det måske bare din :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Det kommer jo an på hvilken guitar man spiller på. Min spanske guitar er hård og spille på i forhold til så mange andre jeg har prøvet, måske er det derfor jeg syntes en elektrisk er mildere mod fingrene. :crazyeyes:


    Heartache, husk at hør guitaren ude i butikken, bare fordi de alle er samme model betyder det ikke at de lyder ens!


    er du så sikker på at din akkustiske er en spansk og ikke en western ? de er med stål og spansk er med nylon. kan ellers ikke få det til at passe for nylon er en del blødere end stål strenge! (:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Ja men hvad ser du som "smooth" er det 25,50,60,100 fps etc. ??


    hved jeg ikke men bare det ser godt ud. :rolleyes: så det ikke er træls at se på for det hele tiden laver små hak


    Der er bare dvd drev i som jeg ikke behøver.. og cpu og strømforsyning er bedre i det fra shg og så køber man heller ikke noget som ikke har brug for d: og har også styresys. så det behøver jeg heller ikke :)

    Tak for rådene xD


    men med e8200 og et gb bundkort bliver det næsten 6k men det går nok så må jeg bare vente lidt længere d:


    det var ogå meningen at genbruge dvd drev men ikke hdd da den kun er på 20 gb og psu'en er er nok omkring 7 år gammel eller sådan.. men her er Recommended Requirements for crysis og oblivion:


    crysis:
    CPU: Core 2 Duo/Athlon X2 or better
    RAM: 1.5GB
    Video Card: NVIDIA 7800 Series, ATI Radeon 1800 Series or better
    VRAM: 512MB of Graphics Memory
    Storage: 12GB
    Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
    ODD: DVD-ROM
    OS: Microsoft Windows XP or Vista
    DirectX: DX9.0c or DX1


    Oblivion:
    Recommended:


    * 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
    * 1 GB System RAM
    * ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card


    edit: og skrev også omkring 5k ikke under

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    Hvad skal du bruge den til ?
    Jeg syntes der er lavet nogle anderledes valg.
    skal det være en billigst muligt studie pc/skrivemaskine ?


    Den skal bruges til spil.. og den må gerne kunne klare fx oblivion og cryses på rimelig god grafik og prisen sak ligge omkring de 5000