Indlæg af ---Da guy---

    En af mine venners venner (som er syg i hovedet til karate, og også bare generelt syg i hovedet) hoppede engang op fra astfalten og sparkede TAXA skiltet af en taxa med et baglænds cirkelspark, fordi ham mente at det ikke kostede så meget at køre hjem. :boxed:


    Jeg fatter ikke at nogen gider træne sådanne folk. For man kan ofte se på den måde de træner hvordan de har tænkt sig at brugedet de har lært.

    HAr også hørt om en kampsport hvor man blot rør personen et bestemt sted på en bestems måde, og så kan man næsten alt fra flå deres arm af led eller få hele kroppen til at lammes og kolapse. kunne ellers være ret fedt at lære :D Så det i TV en dag for et par måneder siden.

    Quote

    Originally posted by D-Zs
    Du bliver nok overrasket over hvor hurtigt du egentlig kan uskadeliggøre en person ihvertfald med Jiu jitsu ;) og så snart du får personen i en lås kan du faktisk rende rundt med personen og bruge ham/hende som et skjold hehe


    Bliver du ofte overfaldet af kvinder? heh


    Lyder ret cool det med skjoldet :)
    Kunne være jeg skulle prøve noget lign. jui jitsu/judo efter mit efterskole ophold. Bare for forandringens skyld. Men så kan jeg nok ikke øve mig på min lillebror mere, så brækker jeg sikkert bare hans arm.... (igen)

    Har hørt at judo er den bedste form for selvforsvar. synes selv det lyder lidt underligt når der f.eks. er flere end én at kaste rundt med. mens man er igang med at kaste den ene kan den anden jo bare lige smadre en flaske i knolden på en.
    Tror selv at nærkampssporter er lidt bedre (karate, taekwon-do osv.) For der kan man nok holde dem lidt på afstand mens man tæver dem.


    Hva' tror i?

    Davs, nogle af mine venner bruger mac. Hvilket jeg ikke slev forstår fordi jeg ikke kan finde hoved og hale i det, og synes at det er forvirrende.
    Mine venner (blant andre) synes windows stinker og mac er fremtiden. hvad ville i sige?
    Personligt mener jeg at vi ikke har brug for mac :)

    Quote

    Originally posted by D-Zs
    Har gået til Jiu Jitsu i ca 2.5-3 år og det er en god sport hvor du virkelig får trænet din balanceevne og smidighed. Jiu Jitsu er en nærkontakt sport, ikke ligesom karate fx hvor du har din modstander på afstand og bruger ben og arme, i Jiu Jitsu er det meget i stil med Judo, med kast og sådan. Du bruger ikke slag eller spark i Jiu Jitsu, du bruger din krops balance og låse greb og nogle enkelt nervepunkter til at bekæmpe din modstander. Det er nu 6 år siden jeg stoppede og jeg kan stadig huske en masse ting, som jeg ville kunne bruge hvis det var nødvendigt. Jeg synes du skal tage en prøvetræning og se om det er noget for dig.


    Held og lykke med det ;)


    Hvad er den store forskel på judo og jui jitsu?


    PS. hvad går tai chi entligt ud på? er det ikke sådanoget mentalt noget?

    Har gået til taekwon-do i 4-5 år. Men er stoppet for ca. 2 år siden, pga. brækket arm (ikke pga. taekwon-do), efterfulgt af efterskoleophold, siden jeg ikke har tiden til det.
    Synes selv det er en kanon fed kampsport, har selv prøvet karate, men det var ikke noget for mig, så det blev altså taekwon-do.
    En god idé ville være at måske få nogle af dine venner med på den, jeg har nemlig kun gode erfaringer af at få logget nogle med. Det gør stævnerne sjovere, og det er bare generels federe at have nogle at snakke med det om.


    Har desvære kun set klupper i Hørsholm(den jeg gik i) og Køge, men jeg tror den i Køge er en for mindreårige.

    1. Jeg vil opbygge et figne emperium og fuldstændigt overtage figne industrien.


    2. Få 12 katte, hvor ale deres navne skal starte med "y".


    3. Gøre sætningen: "ÆÆV! hvad vil du?!" ulovlig! (Hader når folk siger "ÆÆV").


    4. Nedrive det skæve tårn i Piza. Hvorfor får de det ikke bare overstået?


    5. anskaf en privat brændslukker.


    6. Giv min far et hus i Australien (han elsker det land). Give min mor penge nok til en jordomrejse og til et hus.


    :dance:


    Hehe, jeg kan også bare huske hvor mange snebolds-krige vi har haft på vores skole. Hvert år blev der smidt min. 3 ud pga. voldeligheder. (bla. mig der fik et knæ i næsen :ohmy:)

    Jeg tror det er fra når man slås mod alliance om en by, jo flere man dræber, jo flere marks får man, og når man har 2000 (tror jeg nok) kam man få et hjortelignende mount.

    En der hed Mikkel slog sin skulder på en sort pist (det stykke af den som var vandret) Så han kunne ikke være med de 2 sidste dage....


    Jeg forstuede engang mit håndled da jeg kørte på snowboard, og skulle lige vise min storebror hvor go' jeg var blevet ved at tage et hop... Skulle sidde og se Mtv i 3 dage. Siden jeg hader svendsk TV. :(

    Quote

    Originally posted by Butcher
    Min kærestes forældre har kørt bus til østrig i den sidste uge. De har kun kunnet stå på ski en dag pga. 17 grader og regn. Fandme nederen.


    Men ski er fantastisk.


    Ja, der var nogle lorteområder. f.eks. Lofer (der hvor vi boede) Så vi skulle tage en skibus til et andet sted som jeg hverken kan udtale eller huske hvordan det staves. Der var sneen ok.


    PS. Hvem er gutten til venstre Kenny?

    lol. Jeg er lige kommet hjem fra Østrig, og finder ud af min computer er gået i lort mens jeg har været væk. Så når jeg endelig anskaffer BC, så skal min PC på værksted først ;( Dårlig timing.

    Dav :D jeg er lige kommet hjem fra Østrig med min skole, da jeg tænkte om der var nogle andre herinde på tweak som også synes at det er et af livets store glæder at stå på ski/snowboard (jeg står på begge).


    Såeh.. I må gerne fortælle lidt om hvad i mener omkring at stå på ski (eller hvad i nu ellers står på) Og en bedste oplevelse er også velkommen :razz: