Indlæg af kanock

    som jeg har skrevet længere oppe står der at man overhovet ikke må købe nogle former for omdøber stik der skal være 2 direkte stik fra psu

    ja jeg har lige kigget på den... den ser lækker ud men koster også 850kr det er sku mange penge for at få lidt strøm i sit gfx ^


    men det er self bedre end og bruge kortet som pynt :O

    nej der er ikke.. der står med store bukstaver det skal være 2 stik i psu og at man ikke må konvert hverken fra 4pin stik til 6pins eller noget der skal være 2 6pins i psu ;(

    jeg har lige været ude og købe dette dejlige kort og så fandme om man ikke skal bruge 2x6pins stik og der er kun et i mit kabbinet så skal jeg sku til og fixe ny PSU til i morgen også som om det ik var dyrt nok i forvejen Grr ;/


    men er der nogen der kan anbefale mig en god psu med 2x6pins stik

    hmm der er ikke nogle tråde der kan hjælpe mig og jeg har lige lagt den nyeste bios ind vilket ikke gav noget resultat


    er der andre sider end http://forums.extremeoverclocking.com som jeg kan prøve og kigge efter hjælp ved .


    er jeg da den eneste som har dette board eller hvad sker der siden ingen rigtig har en ide til hvad jeg kan gøre :pokey:

    det hjalp intet men det er underligt nu satte jeg pci-e til 100 og pci-33 og så kan den godt boote men ikke lige så snart jeg clocker.


    jeg var lige inde på extremeoverclocking og kan se der er flere der har samme problem med den lock ;/

    okay jamen jeg tror godt den kan den vil bare ikke boote op med det ;(


    men altså den der hedder pci man sætter på 33 har da intet med HD at gøre ?

    nej det hjælper intet.. den kan simpelt hen bare ikke finde disken når jeg rammer 360fsb...det er mega belastne for jeg tror den clocker extremt godt.

    nu har jeg prøvet alle sata porte og det ændrer sig ikke mit max ind til videre er 356fsb - men det er mega irriterene for den booter fint ved 410fsb men jeg kan bare ik få den harddisk til og komme med !

    mine diske køre sata og det er ikke rammene der er noget galt med for lige meget hvad de køre kan den ikke over 350 på grund af den ikke kan finde disken


    min disk køre sata 2


    og mine ram køre 1:1 lige nu så det er 700mhz


    jeg har ikke ændret på andet end vcore til cpu 1.25

    er der slet ingen der ved hvad mit problem kunne være ?


    altså den siger bare jeg skal sætte en bootable disk i da den åbenbart ikke kan finde harddisken efter 350fsb...

    jeg har lige leget lidt med oc af min nye pentium jeg køre lige pt 350fsb uden probs men ved 360 siger den at den ikke kan finde hardisken når jeg booter op ;(


    hvad kan der være galt er der noget jeg skal låse ved en hvis freq eller noget ?