Indlæg af JosyBoss

    Har netop samlet et nyt system. Harddisk og mobo er fra mit gamle system og havde allerede et OEM OS på. Alle de andre dele er nye...


    Da jeg startede systemet sagde den "Error CPU uCode" jeg gik videre til OS for at Opdatere BIOS så denne error ikke skulle komme frem mere. Så jeg downloadede Asus Update Utility Tool og den nyeste version af BIOS.
    Jeg installerede derefter Asus Update Utility Tool og kørte det men opdateringen blev aldrig helt færdig den sagde at der var en fejl og jeg skulle prøve igen eller afslutte jeg prøvede. Da det ikke hjalp at prøve igen gik jeg ud af programmet og genstartede pc'en for at se om der var sket en forskel alligevel. Pc'en genstartede men skærmen gider ikke længere registrere noget. Den står bare i standby mode som om pc'en var slukket...


    Hvad skal jeg gøre for at få den op at køre igen? Vil det hjælpe noget at tage batteriet ud på mobo?

    Havde åbenbart gemt et 8-pin stik i kabinettet fra sidste gang jeg tilsluttede min PSU til bundkortet. Og kiggede vidst ikke ordenligt efter... Så spørgsmålet er anulleret... Sorry

    Jeg har lige fået nyt motherboard. Det er er MSI P35 Platinum og den bruger 8-pin hun stik til CPUen. Men Sådan et han stik har min Corsair HW620 PSU ikke...


    Så mit spørgsmål er så. Kan et 4-pin stik give nok strøm til? eller skal jeg ud og købe en konverter så jeg kan give den en 8-pin. Jeg har forresten en Q6600 CPU

    Det virkede men samtidig fjernede den hele mit andet drev og for at registrere den skal jeg formatere den. Ud over OS som skulle væk havde jeg også 200Gb musik og film liggende på den er det noget jeg kan få tilbage igen???

    Mit vista fucker nogle gange op især i spil så havde tænkt mig at prøve at reparere vista... Men kom i stedet til at installere en ny vista partion...


    Hvordan kan jeg få den nye vista slettet igen?


    Jeg har prøvet at kigge i nogle af de tidligere indlæg der omhandler afinstallation af vista men kunne ikke få det til at virke. Har prøvet at boote på min vista dvd men kunne kun finde en menu hvor jeg kunne installere, reparere mm ikke afinstallation af OS.

    Det er meget random. Har prøvet 10 sek. og har prøvet 45-60min. men den fucker hurtigere op i det mere krævende/nye spil.


    Har mine kabinet blæsere på low. men har 5 kabinet blæsere så tror ikke det er det der er problemet.


    Hvis jeg køre 3Dmark06 kan jeg høre min GPX blæser begynder at komme op i omdrejninger når den bliver belastet men synes ikke den gør det i den grad i spil. Og den køre fint i 3DMark06


    Edit: I Call of Duty 4 kommer der en besked op hvor der står failed memory allocation for script usage. Hvad betyder det?

    ok.


    Det er da et forsøg vær at clocke dem ned til std. men tror nu ikke det er det... Jeg kan nemlig godt køre 3Dmark06 uden der sker noget...


    Ville da mene at det er en vista driver jeg har instaleret men det kan da godt være jeg er kommet til at installere den forkerte... Men kan se der er kommet en ny vista 64-bit driver for 3 dage siden. prøver lige at opdatere med den.

    hmm. irriterende.
    Vil det fungere fint hvis jeg installere en windows 32-bit driver eller ville de ikke fungere? kunne være spillene ikke var up to date angående 64-bit vista

    Spillene er ægte nok og fejler intet...


    Har kørt med vista 64-bit noget tid efterhånden. har også xp på min pc og der er der ingen problemer. Tror ikke det er et køler problem da jeg har en del køling efterhånden... og selv i source går den ned. Hvilket nok ikke er det spil der kræver mest performens.

    Alle de forskellige spil jeg har installeret i vista køre ganske glimrende i starten uden at hakke eller noget. Men spillet går altid i stå midt i det hele og gider ikke at svare... De er ikke kun krævende spil alt lige fra cs source til assassin's creed fucker den op i. Den køre ganske udemærket og ud fra det blå gider spillet ikke at svare mere...


    Jeg kører på vista business 64-bit og min nvidia driver er 169.35. resten af mine specifikationer kan i se forneden.


    Nogen der har nogle forslag til at løse problemet?

    Har også fået det til pc nu. og det kører også fint... Den fucker dog op hvis jeg prøver at køre spillet med DX10. Med DX9 køre den uden problemer...


    Kender I et sted hvor jeg kan downloade en DX10 patch og hvor man ikke skal have et betalene medlemskab?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cas123
    nå jeg prøvede lige at spille playstation med mus og keyboard, og var mystisk, men kan lade sig gøre, dog foretrækker jeg stadig pc.


    SeePee; det koster da penge at melde sig til den online shop, ihvertfald som jeg har forstået det, så udgifter til internet, shoppen, nogle af tingene til spil, hvor med pc der nøjes man med internettet, da resten er gratis :)


    ok... køber det til pc... tak fordi du lige kiggede på det...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cas123


    det blev oprindeligt udviklet til konsoller, så, jeg vil mene at de klare det skide godt, dog, har jeg selv, ikke vildt meget lyst til at sidde med en kontroller i hånden, da mus og keyboard, giver en meget bedre følelse med spillet,


    kontrollere, (konsoller) er kun til spil som Fifa, mm. syntes jeg.


    Er enig i at konsoller mest er til sportsspil og bilspil... men man kan jo netop tilslutte keyboard og mus så det bliver noget andet. Men om det fungere optimalt er jeg så ikke klar over...

    Ja, tror også den kommer til at kræve en hel del fra ens pc. Men nu er det sådan at min allerede er rimelig godt kørende så det skal også tages under betragtning at den kan køre spil i rigtig god opløsning mm.


    edit. link virker ikke...

    Ville i anbefalde at købe assassin's creed til PS3 eller til PC?


    I må meget gerne komme med nogle + og - for og imod begge ting.


    personligt tror jeg der er federe med mus og keyboard men det kan man selvfølgelig også slå til sin ps3. Har dog ikke prøvet det. Er det noget der fungere optimalt?


    ...på forhånd tak for svarene



    Jeg har ikke været hjemme de sidste 4 måneder så har ikke fulgt med hvad der sker ude i verden.