Indlæg af Dake

    Leder du stadigvæk? Får nok et A8N-E til salg her snart. Alternativt et Asrock 939DS2 - farmand ringede lige... hans nye spil ville ikke køre, så han skal nok overtage Asrock'et ;) Skriver lige tilbage søndag - ellers må du lige smide en mail/pb hvis jeg glemmer det :roller:

    Jeg er godt klar over at radiatoren kan sidde der (kan den ivhertfald i PC60 & co) men min bekymring var snarere om du havde skåret hullet så langt tilbage at studserne på radiatoren vil komme i konflikt med strømforsyningen.
    Hmmm håber ikke det har taget skade af at sove med dig :evil:


    Jeg målte lige ... hvis der er 5+ cm fra bagerste skrue (som blæseren sidder fast med) så har du en køber :dance:

    Hejsa jeg er måske interesseret men:
    Har det nogle ridser? Bittesmå eller meget store store.
    Ved du om der er plads til en dual radiator i toppen, når man tager udgangspunkt i der hvor du har skåret? (det er i øvrigt airplex eveo 240) Kan du evt. skyde et billede af toppen inde fra?
    Smider gladeligt de 700,- hvis det opfylder mine krav :)

    Quote

    Originally posted by spazoid


    Hvad mener du? Hvad du gør efter du har fået kortet er op til dig =)


    Naturligvis... det var blot jeg tænkte på at jeg skulle betale porto til mig, til rma og fra rma altså ca 150,-
    Havde bare glemt at rma kun er den ene vej, så der var lidt mere luft i budgettet :)


    Budnkortet skulle meget gerne være solgt nu, har da overført penge :D