Indlæg af Stick

    Hej har kigget på google men kan ikke rigtig finde noget, det jeg gerne vil er at styre min lyd på pc fra min mobil.


    Har HTC desire hd


    hjælpe en mobil noob;)

    nej de har ikke samme jord og nu køre det på hdmi og der er ikke støj :D men det er i mit gfx og der er kun en hdmi så hvad gør jeg nu???
    Kan man have en hdmi splitter og få billede til mit tv tilbage samtid med den er i forstærker??

    Hej jeg har en forstærker sat til min pc med usb (15meter lang) men der kommer støj på linien X(
    jeg ved godt dette kan forkomme men hvad skal man have fat i hvis man skal op på 15m uden støj
    er det bedre med hdmi end usb?

    Det er en Exchange-konto og være gang jeg prøver at sync siger den fejl kunne ikke oprette forbindelse til Exchange-serveren. kontroller Exchange- serverindstillingerne.
    plz en eller anden hjælp :rules:

    RAID 0 (striping) Data fordeles skiftevis fra disk til disk. Kræver minimum 2 diske.
    Redundans: Når en enkelt disk fejler, fejler hele systemet. Redundansen forringes til 1 divideret med antallet af diske.
    Performance: Søgetiden er den samme som de underliggende diske. Overførselshastighed øges med en faktor svarende til antallet af underliggende diske, både ved læsning og skrivning.


    RAID 1 (mirroring) Data spejles på flere diske. Kræver minimum 2 diske.
    Redundans: Redundansen forøges med en faktor svarende til antallet af diske. To diske betyder eksempelvis dobbelt så høj redundans.
    Performance: Ved parallel tilgang øges søgetiden med en faktor svarende til antallet af brugte diske. Overførselshastigheden øges med en faktor svarende til antallet af diske, men kun for læsninger. Ved skrivninger gælder samme overførselshastighed som for de underliggende diske.

    lige pulslig lukker min computer bare ned, strømen går og så srarter den op igen. i op start kør den i 5sek så går strømen igen også starter den igen og mister strømen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Du skal tage CD'en ud imens at den siger at den genstarter. Ellers så kører den bare i et uendeligt loop da PC'en prøver at starte fra CD'en i stedet for at kigge på harddisken hvor Windows har lagt installationsprogrammet ind. :)


    Eller mener at den decideret bare bliver ved med at sige at den vil genstarte selvom cd'en er ude?


    Har prøvet har tage cden ud det hjælp ikke den siger det sammen