Indlæg af Mads Hansen

    hej alle sammen! jeg er rimelig ny men alligevel ikke helt, jeg er hunter level 19 og spiller på steamwheedle cartel serveren og det er i RP mode. jeg har nogle simple spørgsmål omkring at være med i en klan.


    hvad kræver det at være med i en dansk klan?


    er der noget specielt man skal gøre?


    er det muligt at bruge teamspeak?


    skal man spille RP eller PVP eller RPPVP?


    skal jeg vælge en anden figur/person/character?



    jeg håber at der var nogen der kunne hjælpe mig lidt :D da jeg syntes at det blir lidt svært efter hånden at kæmpe mig igennem alle de monstre og bæster. men det ville også være mere hyggeligt at snakke/spille med nogen fra danmark og gi en hjælpende hånd hvis der er brug for det.


    på forhånd mange tak!


    hilsen den enlige dwarf.

    hej alle sammen, jeg er nået til level 10 som hunter dwarf og har lært at tæmme dyr, så det gjorde jeg og gik på jagt. men desvære blev jeg lidt for optimistisk og mit dyr blev slagtet. hvordan får jeg ham tilbage? eller skal man bare finde et nyt dyr? og til sidst hvordan fodre jeg ham? det er en white claw bear :D (DET ER EN HAM) på forhån tak!

    jeg kan ikke vælge et andet realm der hvor at jeg er nu, tror jeg. når jeg skriver mit loginnavn+password begynder den at downloade en update men jeg blir smidt af under vejs. :ohmy:

    altså jeg nåede der hen hvor at man skal lave sin person(dwarf hunter), men da jeg så ville aktivere ham, fik jeg at vide at den figur var taget ud i øjeblikket, men så prøvede jeg at lave en nigth elf hunter og fik det samme at hvide :rolleyes: det set ud til at jeg er havnet på en server der hedder "AERIEL PEAK" men den er nedde. kan man vælge en anden?

    ja, jeg har fået mit spil men da jeg havde installeret det + patches skulle jeg træffe nogle valg som for en nybegynder af WoW ikke helt viste noget om :idea: valget stod mellem at spille normal/PvP også kan jeg ikke huske den sidste, men jeg er endt på en server "AERIE PEAK" og den er selvfølgelig nedde :( er der en måde man kan vælge en anden server? og hvor lang tid tager det når en server er nedde?

    jeg fik mit WoW spil igår og gik igang med at installere det, jeg blev meget overasket over at det fyldte 5 cd-romér, men hvad fanden det er jo bare at gå igang :$ da jeg så efter lang tid havde fået det installerret troede jeg, skulle der lige installeres en patch og det tog ca: 6 timer :ohmy: jeg prøvede her til morgen at gå igang med spillet men blir kuttet af serveren X( er der nogen der har svar på det? er det fordi at de servicere deres servere? eller er det mig?

    for det første, mange tak for jeres svar! :9xo


    jeg har selv gået og tænkt at starte med en hunter, da jeg syntes at det er fedt med et dyr som følgesvend. hvis det er rigtigt forstået ;)


    så det jeg nok ender med er at lave en. dwarf hunter eller hvad man nu kalder sådan en, jeg er heller ikke særlig høj af natur selv :T ha ha ha


    men hvis i har andre forslag, så er jeg modtagelig for informationer


    på forhånd mange tak! :rules:

    ja, som sagt er jeg helt ny og har kun lige bestilt mit spil igår og regner med at det kommer idag eller imorgen. men der bliver ved med at poppe nye spørgsmål op i mit hoved :crazyeyes: så her er et par stykker:


    1- er der nogen "help-guides" for sådan nogen som mig og hvor?(på dansk helst)


    2- er det fornuftigt at gå ud og købe et Z-Board til WOW?


    3- blir det svært at finde andre danskere at spille med, så man ikke er alene?


    4- er der i hele taget noget jeg bør vide inden jeg går igan med spillet?


    :$

    hej allesammen! jeg er ny inden for wow og ville lige spørge, koster det pænge at se wow filmene? jeg har da mine problemer med at se dem. jeg synes altid jeg blir guidet hen til en side der koster pænge for at se et wow klip.