Indlæg af spazoid

    Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg synes til gengæld hitler skulle have været spærret inde i et fængsel hvor han var blevet tvunget til at ko med kalot..


    Lidt svært når gutten tog livet af sig selv inden der var nogen der fandt ham... (ved dog ikke hvad "ko med kalot" betyder... er det dansk? o.O)

    Jeg er egentligt FOR dødsstraf i tilfælde hvor der er begået et mord, og i det hele taget hårdere straffe i Danmark.. Men på den anden side så bekymrer det mig at et land som USA som har nogle af de hårdeste straffe også har enorm kriminalitet...


    Jeg synes det er åndsvagt at man kan tage en persons liv og så være sikker på at man ka rende ud og gøre det samme 15 år efter... En straf skal ALTID være hårdere end ugerningen! Ellers lærer man ikke noget! Uanset hvor meget en person har lyst til at slå en anden ihjel, så skal straffen for en sådan gerning være så ubærlig at det ikke bliver til mere end bare lyst til det..

    Hvis bilen ikke kommer til at koste for meget osv osv osv så er min ønskeseddel (indkøbsseddel nærmest):
    2x Opteron 244/246
    iWill DK8N
    4x 512MB RAM
    Raptor (ender nok med 74GB)
    4x 250GB SATA Diske til RAID-5 på en eller anden SATA controller ( har ikke bestemt mig endnu, men så at Martin havde en til salg i forummet )
    og en Samsung Syncmaster ( ka ikke lige huske model-nummeret... men 17" er rigeligt til mig.. :P )


    Men nu må vi se.. kan godt være at jeg hellere vil bruge lidt flere penge på lidt sjov til min bil :P


    EDIT: Så har jeg købt en SATA controller... Adaptec 2410SA med 64MB ram

    Jeg drikker slots! Ikke af nød, men af lyst... Det er nøjagtigt det samme som Odense men koster mindre.. (så hvorfor give mere?)


    Hvis det SKAL være så ka jeg også sagtens drikke næsten alt andet, men prøver at undgå Heineken... fandme en elendig gang rævepis med alkohol... føj!


    Generalt gider jeg ikke drikke alle de der mere eller mindre eksotiske øl... en helt alm. dansk øl... helst kold, men håndvarm er nu heller ikke det værste :D

    Avant Browser her... Ved ikke om de andre er bedre for det var den første jeg prøvede i min søgen efter en afløser for IE og så synes jeg ikke der var en grund til at skifte... En RIGTIG god pop-up blocker og et dejligt layout og de features jeg skal bruge..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    jep..cheaters og cheating har ødelagt det spil totalt :lame:


    Nej det har alle de 12-13 årige ( og dem der opfører sig som om de var ) som render og tror ALLE cheater bare fordi de er lidt bedre end dem...






    Og valve...


    Det er godt nok en sørgelig indstilling at rende rundt med..


    Og ret dum for at sige det pænt

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Efter min mening vilde den optimale løsning være at have et skole fag der handlede om danmark og hvores regerings form osv... og her skulde man så gå til en eksame og her skulde man bestå for at få stemme ret...


    Så er vi ude over folk der stemmer uden at vide hvad de stemmer på osv...


    Fed7hasS


    Og hvad så 10 år efter man har været til den eksamen? Så er mange af partierne jo ændret og politikkerne skiftet ud, gået på pension og whatever..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG


    Det har du ret i, men da ingen andre havde 9800xt på lager, havde føniks ;)


    Ja og hvis du får 3250,- så er der absolut intet at klage over!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG




    Det kommer jo an på hvad man skal bruge ;)



    De har ingen Xeon eller Opteron CPUer f.eks... Og deres RAM udvalg er helt tosset :D

    Jeg er enig med mange af jer men også MEGET uenig med mange af jer..


    Til at starte med vil jeg sige at jeg IKKE stemmer på søndag!


    Nogle af jer mener at det er ligemeget hvem man stemmer på osv., BARE MAN STEMMER!! Det er fuldstændigt sindsygt efter min mening!
    Jeg synes at folk som ikke ved hvad det handler om skal holde sig LANGT væk fra stemmeboksen, og det er også grunden til at jeg ikke selv skal stemme!


    At tvinge folk til at stemme ville være sindsygt! Jeg synes tvært imod at folk skal gøre sig fortjent til at få lov til at stemme! Man burde indføre at man skulle bestå en test om et givet emne for at få lov til at stemme!


    Ignorance er demokratiets største svaghed! Tro mig.. Jeg går ind for demokrati! Men jeg mener at folk som ikke ved hvad det handler om ikke skal have lov til at bestemme! Det er jo en del af vores natur og grundlæggende i vores samfund at når en person ikke er i stand til at foretage meningsfulde og fattede beslutninger så fratager vi dem retten til at gøre det! Det sker med udviklingshæmmede og med ældre som bliver senile og hvad ved jeg!


    Jeg aner ikke ret meget om EU så derfor stemmer jeg ikke !

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Skraap
    Er pænt sikker på at de efter 1.10 sagde at der ville komme noget som ville være Diablo 3, dog uden navnet men det ville gå ud på det samme..!


    Ja.. WoW .. eller for dem som ikke følger med: World of Warcraft.. en sammensmeltning af D2 og Warcraft3 .. Umiddelbart ikke noget der lyder godt i mine ører, men jeg håber da på det bedste.. Alpha'en som man har kunne hente var da udmærket..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    snak lige om noget du ved noget om - Han sad på blizz europe d2forum imens han lavede 1.10 der var een tilbage. og han røg da han var færdig med 1.10 ... så der var een tilbage... og damn han var gr8 at snakke med :)


    Lad være med at tale ned til mig. ok? Godt.


    Lad os sige at der var én tilbage af de originale "bagmænd" .. Så passer din udtalelse "Blizzard har mistet deres hoveduviklere efter 1.10" ikke.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Tror lige du skal have dine Facts på plads.... jeg har ikke lige tid til at hoppe på www og lede (måske en anden debatør gider?) men jeg vil væde på at StarCraft ikke er den mest soldte Blizzard game.... det er 100% endten Diablo 1/2 eller WC 2/3


    Fed7haS


    Det ville jeg ikke være så sikker på .. Du kender godt det der lille kontinent der hedder Asien, ikke..? De elsker Starcraft.


    Edit: D1 kan slet ikke måle sig med D2 og WC2 kan slet ikke måle sig med WC3..